Gå til innhold

Tråden for oss som søker jobb...


MissStiles

Anbefalte innlegg

MissStiles skrev (9 timer siden):

Etter sendt mellom 30-40 søknader siden februar, så har jeg endelig blitt innkalt til et intervju :hoppe:

Idag morges sendte jeg 2 søknader til og etter noen timer fikk jeg innkalling til intervju på en av dem :duskedame:Allerede imorgen :bond:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MissStiles skrev (1 time siden):

Idag morges sendte jeg 2 søknader til og etter noen timer fikk jeg innkalling til intervju på en av dem :duskedame:Allerede imorgen :bond:

🌸🌸Hurra:) lykke til☘️🌺

Anonymkode: 07f33...905

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden burde hatt en misjonær som kunne omvendt meg til en gudstro bare mens jeg venter på svar etter intervju.

Tror/vet egentlig at jeg har ventet for lenge allerede.  Ser for meg at siste post på programmet er å si fra til de som ikke har fått jobb.  De ville gi tilbud i tide så man kan si opp før juni.

Litt ekstra vondt å ikke være bra nok når det er en arbeidsgiver jeg har oppdrag for.  Kjære allmighty 😕

 

Anonymkode: 251b7...a78

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Denne tråden burde hatt en misjonær som kunne omvendt meg til en gudstro bare mens jeg venter på svar etter intervju.

Tror/vet egentlig at jeg har ventet for lenge allerede.  Ser for meg at siste post på programmet er å si fra til de som ikke har fått jobb.  De ville gi tilbud i tide så man kan si opp før juni.

Litt ekstra vondt å ikke være bra nok når det er en arbeidsgiver jeg har oppdrag for.  Kjære allmighty 😕

 

Anonymkode: 251b7...a78

Vi er i samme båt...Hvor lenge er det siden ditt intervju? Over en uke siden mitt. De virket så positive...

Anonymkode: aa848...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi er i samme båt...Hvor lenge er det siden ditt intervju? Over en uke siden mitt. De virket så positive...

Anonymkode: aa848...006

En drøy uke, da kan du vel tenke at lottotrekningen ikke har gått ennå 🙂. Mye lengre for meg. 

Anonymkode: 251b7...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

En drøy uke, da kan du vel tenke at lottotrekningen ikke har gått ennå 🙂. Mye lengre for meg. 

Anonymkode: 251b7...a78

Lykke til! Siste jobb jeg fikk hørte jeg ikke noe fra før sikkert en måned etter intervju. Da trodde jeg toget var gått. Det er bare det at på siste intervju så sa de at det skulle gå så raskt...

Anonymkode: aa848...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lykke til! Siste jobb jeg fikk hørte jeg ikke noe fra før sikkert en måned etter intervju. Da trodde jeg toget var gått. Det er bare det at på siste intervju så sa de at det skulle gå så raskt...

Anonymkode: aa848...006

Takk! Lykke til du og, håper du får den! 

Anonymkode: 251b7...a78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.5.2021 den 18.51):

🌸🌸Hurra:) lykke til☘️🌺

Anonymkode: 07f33...905

Takk, jeg synes intervjuet gikk bra. Jeg fikk sagt litt om meg selv og stilt spørsmål om jobben. 
Men jeg fikk svar nå at jeg ikke har gått videre. Siden det er en lederstilling og jeg ikke har ledererfaring er jeg ikke overrasket. 
Spent på intervjuet imorgen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte søknad for ca 2 uker siden, fristen gikk forrige torsdag, har ikke hørt noe enda, så jeg er ikke sånn veldig håpefull. Ganske kjipt hvis jeg ikke får noe sommerjobb i år, og jeg har liten tro på at det kommer noen flere annonser så sent.

Anonymkode: 26fd2...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.5.2021 den 13.40):

Takk. Varehandel. Stillingen ble utlyst i dag og jeg kjenner kontaktpersonen fra før, jobbet for ham for noen år siden. Håper det kan telle i min favør, han var fornøyd nok med innsatsen min den gangen til å stille som referanse da jeg søkte meg videre.

Anonymkode: 0100d...18a

Siterer meg selv for å komme med en oppdatering. :)

Søknadsfristen var i går og nå venter jeg i spenning på om jeg blir innkalt til intervju. Ettersom jeg har vært til intervju til to tilsvarende stillinger i samme firma tidligere (og kjenner kontaktpersonen) har jeg ganske store forhåpninger om intervju og må innrømme at jeg blir skuffet om jeg ikke blir innkalt.

Anonymkode: 0100d...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fant jeg en stilling som jeg har veldig lyst på! Jeg kjenner personen som står som kontaktperson så jeg kontaktet henne for å høre om hun hadde mer info om stillingen. Jeg sa at jeg skulle sende inn søknad og nå har jeg brukt ca en time på å skrive en skikkelig god søknad. 🤞 Altså jeg bruker god tid ellers og, men ekstra nøye med stillinger jeg har veldig lyst på.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (1 time siden):

Idag fant jeg en stilling som jeg har veldig lyst på! Jeg kjenner personen som står som kontaktperson så jeg kontaktet henne for å høre om hun hadde mer info om stillingen. Jeg sa at jeg skulle sende inn søknad og nå har jeg brukt ca en time på å skrive en skikkelig god søknad. 🤞 Altså jeg bruker god tid ellers og, men ekstra nøye med stillinger jeg har veldig lyst på.

 

Så heldig du var der. Det er gjerne sånn man får jobb, gjennom kontakter. Lykke til😃 

Anonymkode: 130c9...e1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har søkt på en stilling som hadde søknadsfrist 27 mai. De skulle forsøke å kalle inn på fredag, men jeg har ikke hørt noe... veldig merkelig. Har mer enn  nok kompetanse for jobben.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissStiles skrev (På 27.5.2021 den 11.35):

Idag fant jeg en stilling som jeg har veldig lyst på! Jeg kjenner personen som står som kontaktperson så jeg kontaktet henne for å høre om hun hadde mer info om stillingen. Jeg sa at jeg skulle sende inn søknad og nå har jeg brukt ca en time på å skrive en skikkelig god søknad. 🤞 Altså jeg bruker god tid ellers og, men ekstra nøye med stillinger jeg har veldig lyst på.

 

Hvordan går det? 

Anonymkode: bfa60...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hobbykokken skrev (22 minutter siden):

Jeg har søkt på en stilling som hadde søknadsfrist 27 mai. De skulle forsøke å kalle inn på fredag, men jeg har ikke hørt noe... veldig merkelig. Har mer enn  nok kompetanse for jobben.. 

Jeg ville ringt dem 

Anonymkode: bfa60...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ville ringt dem 

Anonymkode: bfa60...068

Jeg ringte på torsdag og da sa han at han ville prøve å kalle inn fredagen som var, men ikke kunne love noe. Det har jo vært streik som gjorde dem litt forsinket og.. men ikke mye fikk jeg inntrykk av. Det er en lederstilling som krever en bestemt bachelor som jeg har, men jeg har en ganske relevant master i tillegg..  men aldri hatt en så stor lederstilling før og har bare 7 års ansiennitet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow.  Jeg har søkt på tre jobber i det siste, en av dem  var jeg sånn: hvordan kan jeg skrive best sånn at de velger meg???  Virker til å være drømmejobben i den bransjen jeg liker. Men ikke hørt noe enda, hverken mail eller tlf... men så ringte det noen fra en annen jobb jeg har søkt på, og der skal jeg på intervju på torsdag 😄  det blir spennende. Teams første gangen, og evt. personlig oppmøte på 2.gangs om jeg kommer så langt. 

Herregud så rart!  Altså, her har jeg sittet å ergret meg over min nåværende jobb lenge... og latt mange sjanser gå fra meg, men nå for noen uker siden tenkte jeg at nå, nå gjør jeg det bare. Neste jobb jeg ser som virker interessant, den søker jeg på. Og så får jeg napp på en av dem.

og akkurat i dag da, så tenker jeg at dette er jo en helt ok jobb, det er jo ikke så verst....  :P  men det er jo naturlig at det går opp og ned. Men tankene kommer, vil jeg dette? Tør jeg dette? ... herregud. Gå fra turnus til vanlig jobb, en liten omveltning der. Men alt går. Artig uansett å bli kalt inn til intervju :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvordan går det? 

Anonymkode: bfa60...068

Fristen har ikke gått ut enda... den går ikke ut før 14/6.

Jeg har heller ikke hørt noe fra den andre jobben hvor jeg var på intervju. Da går jeg nesten utifra at jeg ikke gikk videre. 

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når gir dere opp etter søknadsfrist om dere ikke har hørt noe? Søker endel forskjellig, men har en jobb jeg har søkt på som jeg håper veldig på. Fristen gikk ut 27 mai og jeg har enda ikke hørt noe..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hobbykokken skrev (1 time siden):

Når gir dere opp etter søknadsfrist om dere ikke har hørt noe? Søker endel forskjellig, men har en jobb jeg har søkt på som jeg håper veldig på. Fristen gikk ut 27 mai og jeg har enda ikke hørt noe..  

Smør deg med tålmodighet. Ville ihvertfall gitt det ut uka. Mange om benet nå, dessverre. 

Anonymkode: 984b7...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...