Gå til innhold

Er det galt å ha hatt mange sexpartnere?


Lizbeth

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28

Når jeg leser den siste setningen, så skjønner jeg jo litt mer av greia. Er det virkelig slike menn du ønsker? Som stikker av bare du nevner at du er ute etter noe seriøst? Det er nok av seriøse menn der ute. Forteller du ikke hva du vil ha, hvordan skal du forvente at menn skal vite det? Menn er ikke tankelesere.

Da jeg datet, var det mange kvinner som forsvant da de forstod hvor seriøs jeg var, men det gjorde meg pent lite da det ikke var disse kvinnene jeg var ute etter uansett.

Man må jo bli kjent før man snakker om sånt. Jeg hadde og fått panikk om jeg var på første date med en og han begynte å snakke om ekteskap og hvor mange barn han ville hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hell yeah.

I begynnelsen av datingsfasen er det bare snakk om å bli kjent. Så om det kan være et potensiale for videre omgang.

Ei jente som prater om seriøsitet allerede da, vil mest sannsynlig skremme meg vekk. Etter litt hankypanky.

Dette er selvfølgelig kun mine meninger.

Hvorfor blir du skremt av seriøsitet om det er dette du ønsker til slutt uansett? Det er jo ikke som man lover daten at det blir oss to for evig og alltid på første daten, selvom man sier at man seriøst ønsker å finne seg en kjæreste? Det er jo ikke sikkert det finnes nok grunnlag til å gå videre etter den første daten, men man har iallefall vært ærlig om ens intensjon.

Hadde jeg vært seriøs selv, hadde jeg omfavnet denne ærligheten. Hadde jeg kanskje ikke vært klar enda, hadde jeg nok blitt skremt. Men da hadde jeg heller aldri startet å date til å begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo bli kjent før man snakker om sånt. Jeg hadde og fått panikk om jeg var på første date med en og han begynte å snakke om ekteskap og hvor mange barn han ville hatt.

Det er jo forskjell på å si man ønsker hus, 1.7 barn og Volvo, og det å si at man er ferdig med å tulle og tøyse og ønsker å finne seg en å satse seriøst med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Det er jo forskjell på å si man ønsker hus, 1.7 barn og Volvo, og det å si at man er ferdig med å tulle og tøyse og ønsker å finne seg en å satse seriøst med.

å. sånn du mener. Men det er lettere for en mann å si sånt enn for en kvinne, for kvinner blir ikke like lettskremt av sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke av de med den sunneste erfaringen innen følelser.

Tenk Chandler fra FRIENDS.

Hehehe... men du fant jo din Monica... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å. sånn du mener. Men det er lettere for en mann å si sånt enn for en kvinne, for kvinner blir ikke like lettskremt av sånt.

Kan hende du har et poeng der, men i de tilfellene jeg har hørt det av en kvinne, har jeg måttet gå i meg selv for å tenke godt igjennom dette. Det vil jo også si at dersom mannen ikke er en komplett drittsekk, vil han her skjønne at han bør holde seg unna om han ikke er helt sikker på om det er et forhold han vil inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Kan hende du har et poeng der, men i de tilfellene jeg har hørt det av en kvinne, har jeg måttet gå i meg selv for å tenke godt igjennom dette. Det vil jo også si at dersom mannen ikke er en komplett drittsekk, vil han her skjønne at han bør holde seg unna om han ikke er helt sikker på om det er et forhold han vil inn i.

Men man kan jo ikke vite om dette er en person man vil være seriøs med allerede på 1 date.. Det tar jo en stund før man vet dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Hehehe... men du fant jo din Monica... ;)

:)

Selvfølgelig gjorde han det...

Det var ikke enkelt. Også må du huske at jeg har betraktelig mer tvilsom moral enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

:)

Det var ikke enkelt. Også må du huske at jeg har betraktelig mer tvilsom moral enn deg.

Urettferdig at du fant noen du vil dele livet med og ikke jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man kan jo ikke vite om dette er en person man vil være seriøs med allerede på 1 date.. Det tar jo en stund før man vet dette.

Det man vet når man dater, er om man selv er klar for et seriøst forhold eller ikke. Dersom man er klar for et seriøst forhold, kan man si at man er klar for et seriøst forhold med den rette. Om den man dater er den rette, kan man ikke vite enda. Men man har gjort det klart at man er seriøs og ikke bare vil ha en pulevenn eller et ons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Det man vet når man dater, er om man selv er klar for et seriøst forhold eller ikke. Dersom man er klar for et seriøst forhold, kan man si at man er klar for et seriøst forhold med den rette. Om den man dater er den rette, kan man ikke vite enda. Men man har gjort det klart at man er seriøs og ikke bare vil ha en pulevenn eller et ons.

Man går jo ikke på date med en ons eller pulevenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Urettferdig at du fant noen du vil dele livet med og ikke jeg da..

Jeg er villig til å gjøre alt i min makt i jakt på kjærlighet. Tok meg mange år med hardt arbeid å komme i en posisjon som gjorde at jeg kunne få drømmejenta i det hele tatt.

Og hvorfor prater du som om du er ett steg unna å dø av alderdom, omgitt av katter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man går jo ikke på date med en ons eller pulevenn.

Kall det en useriøs sexforbindelse, da. Det er nok av de som dater kun for å få seg litt også har jeg merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg er villig til å gjøre alt i min makt i jakt på kjærlighet. Tok meg mange år med hardt arbeid å komme i en posisjon som gjorde at jeg kunne få drømmejenta i det hele tatt.

Og hvorfor prater du som om du er ett steg unna å dø av alderdom, omgitt av katter?

Fordi jeg ble singel for tre måneder siden og har ikke fått meg noe siden :( Og så er jeg 30 og gammel om et halvt år.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Fordi jeg ble singel for tre måneder siden og har ikke fått meg noe siden :( Og så er jeg 30 og gammel om et halvt år.

Du ble singel for tre måneder siden?

Satan kjerring, slutt sytingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Du ble singel for tre måneder siden?

Satan kjerring, slutt sytingen!

nei nå føler jeg for å syte fordi eksen min selvsagt var en som jeg ikke ville ha men som jeg ble sammen med fordi jeg følte det var det jeg fikk. Og jeg vil ha noe bedre men vet jeg ikke får det. Så alternativet mitt er å gifte meg med en taper jeg ikke liker eller få ti katter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...