Gå til innhold

Er det galt å ha hatt mange sexpartnere?


Lizbeth

Anbefalte innlegg

Kommer jo an på hva slags gutter man liker. Jeg synes det er turn-off med gutter som bare har hatt 2-3.... enten så har de hatt kjæreste for lenge (turn-off i seg selv da kjærestegutter ER direkte turn-off) eller så er det noe galt med dem. Kanskje de rett og slett ikke er kjekke nok? I min krets er det mye ordentlig good-looking gutter, og tro meg.. INGEN har under 10.. De fleste har laaangt over.

Men smak og behag. Den gjennomsnittlige godgutten har sikkert under 10, hva vet jeg... Men jeg liker ikke kjedelig, vanlige mannfolk. Liker de som er litt mannlige horer; som drar mye ut, drar med nye damer hjem ofte og drikker. Sorry, men sånn er jeg. ikke alle som vil ha den snille, søte og DRIT KJEDELIG kjærestegutten.....

Hehe, jeg har jo alt det disse gutta har bortsett fra at jeg går hjem med den samme dama hver gang, har mer og bedre sex fordi jeg ikke "livnærer meg" på ons, slipper risiko for std og gale kvinnfolk selv om jeg ikke kan huske sist jeg brukte kondom, det er ikke acward (<stavet riktig?) på morgenen, jeg trenger ikke å gå på byen for å få meg litt, og skulle jeg smelle dama på tjukka så er det positivt i stedenfor noe jeg er livredd for.

Jeg trenger ikke den bekreftelsen det det gir å dra med seg ei dama hjem fra byen for jeg er er bevisst på egne kvaliteter både fysisk og psykisk og hadde hatt null problem med å få med meg damer hjem om jeg hadde ønsket det.

Det er herlig å ikke være en mannehore :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maruwan

Èn ting jeg lurer veldig på, er hvorfor det fremdeles er tabu (for en kvinne?) å ha hatt mange sexpartnere? Er det ikke "lov" til å kose seg slik man selv ønsker? Jeg ønsker å høre deres tanker om dette, gjerne ut ifra generelt perspektiv i tillegg til deres private.

Det har med sjalusi å gjøre, som igjen er en konsekvens av mental svakhet.

Det er selvsagt i utgangspunktet ingenting galt med en kvinne som har hatt mange seksualpartnere. Hun har ikke gjort noe som er etisk forkastelig på noen som helst måte, hun har bare hatt mye sex.

Sånn jeg ser det er dette bare en fordel. Mest sannsynlig er hun da seksuelt frigjort og kan sine saker bra i senga. Det er en bonus for den fyren hun evt. ender opp med, som da får det lettere i oppgaven om å ikke være utro (dersom du skal ha sex med kun èn person resten av ditt liv, så får denne personen værsågod tilfredsstille deg på alle mulige måter).

Dersom mannen er sjalu på hennes fortid, så er det selvsagt et problem. Men det er i så fall mannens problem at han er så mentalt svak og utrygg på seg selv, ikke hennes.

Det er mitt syn på saken, og jeg forventer av en potensiell kjæreste å bli behandlet på akkurat samme måten.

P.S. Sjalusi er alltid et uttrykk for svakhet, men det betyr selvsagt ikke at det er ulovlig å være litt svak også.

Endret av Maruwan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor man skal henge seg opp i hvor mange sexpartnere andre mennesker velger å ha, jeg. Det er da fullstendig irrelevant for ditt liv?

Eller er det ikke det? Ligger det et egosentrisk motiv bak denne harde motstanden mot andres "utskeielser", som at ens eget utvalg blir begrenset fordi flere har valgt seg et liv med mange partnere?

Er det bedre å være i et forhold med en slik person dersom h*n ikke har hatt sex med mange?

Tror ikke det, jeg! Du vil i så fall måtte leve med en person som ikke har fått behovet sitt tifredsstilt, og som konstant går og ønsker seg sex med andre. Er du en "monogam" person i utgangspunktet, så vil et slikt liv fortone seg som et helvete for deg uanset.

Så hvorfor bry seg. Det er ikke noen trussel mot deg som vil ha få partnere. Dere er ikke på samme planet. Så hvorfor ikke la andre få være andre, og slutte å bry seg med hva de mener er god moral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke galt å ha mange sexpartnere, men det sier litt om moralen din. Jeg ser ikke på jenter som har pult halve bygda som konemateriale, eller noen jeg vil ha barn med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke galt å ha mange sexpartnere, men det sier litt om moralen din. Jeg ser ikke på jenter som har pult halve bygda som konemateriale, eller noen jeg vil ha barn med.

Mens andre ville syns det var greit.

Ja, det sier noe om moralen din. Det sier hvilket moralsett du har, men ingen ting om denne moralen er god eller dårlig.

Holder det ikke å si at "denne livsstilen passer ikke meg"? At jeg har et bestemt verdisyn medfører vel ikke automatisk at verdisyn med motsatt fortegn er dårlig eller feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Èn ting jeg lurer veldig på, er hvorfor det fremdeles er tabu (for en kvinne?) å ha hatt mange sexpartnere? Er det ikke "lov" til å kose seg slik man selv ønsker? Jeg ønsker å høre deres tanker om dette, gjerne ut ifra generelt perspektiv i tillegg til deres private.

Gutt/jente gjør som du vil.

Alle handlinger har dog konsekvenser og det bør man være klar over. Man bør respektere at ikke alle syns det er naturlig å pule en ny person hver gang en er kåt, og sånn sett ikke føler seg på nett med folk som har den vanen. Man bør også kunne stå for det en gjør - noe svært få jenter/gutter med en drøss av partnere gjør. Så har man sykdomsbiten da. Folk er jo ræva til å beskytte seg, og i fylla kan snodige ting skje selv om en bruker kondom. Har man i tillegg til en drøss av partnere ikke vett på å sjekke mer av sykdommer enn en tilfeldig klamydia test hver 6 mnd, går "morroheten" din fort utover en fremtidig kjæreste.

Personlig syns jeg det alene er turn of nok at en person har så få problemer med å skille mellom sex og følelser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Når jeg var yngre slet jeg med lavt selvbilde. Noe som resulterte i jeg endte opp med 30 sexpartnere før jeg fylte 20 (har vært singel hele tiden). Det var først da jeg lærte å bli glad i meg selv og forstod at jeg ikke trengte å ha sex med en random fyr for å booste selvtilliten min. Og har siden bare hatt sex to ganger på over to år. Men om en mann skulle dømme meg for min bakgrunn som usikker tenåring selv om jeg har mye annet å by på enn "gamle ONS historier", så får det være hans problem. Personlig ønsker jeg at min fremtidige kjæreste vil være litt mer "open-minded" enn som så. Dessuten synes jeg ikke at antall sexpartnere burde være et tema engang? Hvorfor er det så viktig å vite hvor mange den andre personen har ligget med? Har ingen problem med å være sammen med noen som har hatt mange sexpartnere, så lenge han er trofast til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var yngre slet jeg med lavt selvbilde. Noe som resulterte i jeg endte opp med 30 sexpartnere før jeg fylte 20 (har vært singel hele tiden). Det var først da jeg lærte å bli glad i meg selv og forstod at jeg ikke trengte å ha sex med en random fyr for å booste selvtilliten min. Og har siden bare hatt sex to ganger på over to år. Men om en mann skulle dømme meg for min bakgrunn som usikker tenåring selv om jeg har mye annet å by på enn "gamle ONS historier", så får det være hans problem. Personlig ønsker jeg at min fremtidige kjæreste vil være litt mer "open-minded" enn som så. Dessuten synes jeg ikke at antall sexpartnere burde være et tema engang? Hvorfor er det så viktig å vite hvor mange den andre personen har ligget med? Har ingen problem med å være sammen med noen som har hatt mange sexpartnere, så lenge han er trofast til meg.

Du er vel klar over at man kan ha mange sexpartnere selv om man har rock solid selvtillit? At man kan ha sex av ren lyst, og ikke på grunn av denne boosten du beskriver.

Alle skal liksom forklare sine mange sexpartnere med at de hadde dårlig selvbilde og lav selvtillit når de var yngre, og derfor lå med mange for å få beskreftelse.

Jeg er mer: Jeg har knulla mange fordi jeg har hatt lyst til å knulle mange.

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var yngre slet jeg med lavt selvbilde. Noe som resulterte i jeg endte opp med 30 sexpartnere før jeg fylte 20 (har vært singel hele tiden). Det var først da jeg lærte å bli glad i meg selv og forstod at jeg ikke trengte å ha sex med en random fyr for å booste selvtilliten min. Og har siden bare hatt sex to ganger på over to år. Men om en mann skulle dømme meg for min bakgrunn som usikker tenåring selv om jeg har mye annet å by på enn "gamle ONS historier", så får det være hans problem. Personlig ønsker jeg at min fremtidige kjæreste vil være litt mer "open-minded" enn som så. Dessuten synes jeg ikke at antall sexpartnere burde være et tema engang? Hvorfor er det så viktig å vite hvor mange den andre personen har ligget med? Har ingen problem med å være sammen med noen som har hatt mange sexpartnere, så lenge han er trofast til meg.

spørsmålet er vel hvorfor hadde du lavt selvbilde og hvorfor fikk det deg til å ligge med 30 stk før du var 20? det er enormt mange for en ung jente. mange jenter sliter med lavt selvbilde, men det betyr ikke at de ligger med 30(!) stk før der er 20.

hva får deg til å tro at disse problemene plutselig er borte? jeg sier ikke at du plutselig sprer bena for alt og alle igjen, men det er jo åpenbart noen underliggende problemer. hvorfor skulle en potensiell kjæreste anta at disse plutselig er borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel klar over at man kan ha mange sexpartnere selv om man har rock solid selvtillit? At man kan ha sex av ren lyst, og ikke på grunn av denne boosten du beskriver.

Alle skal liksom forklare sine mange sexpartnere med at de hadde dårlig selvbilde og lav selvtillit når de var yngre, og derfor lå med mange for å få beskreftelse.

Jeg er mer: Jeg har knulla mange fordi jeg har hatt lyst til å knulle mange.

-Domino

denne holdningen respekterer jeg. dersom du har vært med mange gutter, vær i det minste ærlig. du blei knulla fordi du liker å bli knulla. unnskyldninger som "dårlig selvbilde" kjøper jeg ikke. det er en dårlig unnskyldning fra jenter som ikke står for sine handlinger.

når det er sagt, ville jeg aldri blitt sammen med ei som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Molly

denne holdningen respekterer jeg. dersom du har vært med mange gutter, vær i det minste ærlig. du blei knulla fordi du liker å bli knulla. unnskyldninger som "dårlig selvbilde" kjøper jeg ikke. det er en dårlig unnskyldning fra jenter som ikke står for sine handlinger.

når det er sagt, ville jeg aldri blitt sammen med ei som deg.

Kort innpå fra meg:

Egentlig er jeg litt overrasket over dine holdninger. Du er en veldig ung mann (f.1986? hvis det er korrekt) og vi lever i 2012. Pussig at du er så "gammeldags" i dine holdninger overfor kvinner....men deg om det. Tror du kommer til å slite litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort innpå fra meg:

Egentlig er jeg litt overrasket over dine holdninger. Du er en veldig ung mann (f.1986? hvis det er korrekt) og vi lever i 2012. Pussig at du er så "gammeldags" i dine holdninger overfor kvinner....men deg om det. Tror du kommer til å slite litt....

er 27 og har allerede hatt en laaang tråd om dette på samlivsforumet.

hvorvidt noe er gammeldags betyr ikke at det er feil. jeg tror også du ville blitt overrasket over hvor mange menn som har de samme holdningene. derfor de aller fleste jenter lyver om antall sexpartnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MikeWaters 2.0

er 27 og har allerede hatt en laaang tråd om dette på samlivsforumet.

hvorvidt noe er gammeldags betyr ikke at det er feil. jeg tror også du ville blitt overrasket over hvor mange menn som har de samme holdningene. derfor de aller fleste jenter lyver om antall sexpartnere.

Neeeeei kødder du, lyver kvinner????

Hva skjer med verden? Jeg trodde alle kvinner var prektige, dydige, rene og ubrukte som stort sett ligger med bena i taket og venter på en løgnaktig mann på tilsmusset hvit hest!

Vis meg en som ikke lyver og jeg skal vise deg en løgner!

Endret av MikeWaters 2.0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

So many men - so little time! :lur:

Ikke glem at du utelukker deg selv som kjæresteemne for en liten gruppe sinnatagger på nett da kjære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

So many men - so little time! :lur:

Men så blir du et enormt kjæresteemne for oss i samme bås! ;-)

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Molly

er 27 og har allerede hatt en laaang tråd om dette på samlivsforumet.

hvorvidt noe er gammeldags betyr ikke at det er feil. jeg tror også du ville blitt overrasket over hvor mange menn som har de samme holdningene. derfor de aller fleste jenter lyver om antall sexpartnere.

Skal ikke forlenge din tråd på dette her men:

Tror ikke det hadde vært dumt om man ikke hadde så mye fokus på om hvor mange partnere man har hatt, hva slag sex man har hatt. Viktig er også at man liker hverandre, har samme interesser, at man har god dialog, man jobber godt sammen i forholdet, klarer å dele de praktiske tingene i hverdagen, tar vare på hverandre etc. etc. etc.

Den fysiske tiltrekningen skal jo selvfølgelig være der.

Men når det kommer til stykke skjønner du - og du har blitt så gammel at du ikke orker p....lenger. For det kommer til å skje deg også unge mann.

Ja, da er det hyggelig å ha et menneske der som er på samme mentale plan.

Og ikke bare en som du vektla at hun var jomfru da du traff henne.

OG..livet er hardt arbeid det...og vi faller- og reiser oss igjen. Og takke meg til en partner som har levd litt, på godt og vondt. Jeg tror de menneskene er rausere, mer reflekterte og interessante....

Ps. ja, det er mange menn fremdeles -som har hore - madonna holdninger. Men det tror jeg kommer litt av, at de egentlig er dritredd oppegående,selvstendige damer....de aner ikke hvordan de skal takle dem.

Endret av Odd Molly
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlend Loe, for å trekke inn han, spiste jo på kinarestauranter over HELE landet. Ingen som kritiserte han for det og ba han heller komme seg hjem og lage middagen selv, eller skaffe seg et stamsted.

Mat, sex, potet, potit, grunnleggende behov. :)

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...