Gå til innhold

Er det galt å ha hatt mange sexpartnere?


Lizbeth

Anbefalte innlegg

Partnere kan bare spørre meg hvor mange jeg har ligget med. Men de må ikke forvente å få et seriøst svar. Jeg svarer det jeg vil og det som passer seg til fyren. Ingen har noe med hvor mange jeg har hatt sex med uansett. Jeg er akkurat samme jenta om jeg har hatt sex med 5 eller 30!

Sier en del om deg da, at du ikke har noe problem med å lyve for at folk skal like deg. En som står for det en gjør kan man i alle fall respektere, en patetisk løgnhals som gir seg ut for å være en annen person blir noe annet.

At du mener på at du er den samme viser vel egentlig bare at du skjønner 0 av poenget.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har undelig mye mer respekt for den jenta som sier, - ja jeg skjønner hva du mener waco, det og pule rundt er helt tragisk. Heldigvis har jeg sluttet med sånn oppførsel.

Det førte ikke til noe godt, jeg måtte lyve hele tiden, jeg vekslet på venner og historier, jeg måtte villede og baksnakke, jeg måtte sjonglere med mennesker og alt var på grunn av min egen brunst og mitt eget lyst. Alt i alt gjordet det og være horete meg til et dårligere menneske, folk flest mistet tilliten og det var vanskelig og love mennesker trofasthet og ærlighet.

- enn hun jenta som faktisk er ei hore og later som hun ikke er det, "fordi at det og lyve om den man er er en del av livsstilen og livsløgnen". Greit nok at man har pult rundt, men da skal man faen meg etterpå samle seg noen erfaringer eller forklaringer til sin egen atferd.

Kan man egentlig si man er et godt menneske når man ønsker seg mennesker hjem for natta for og forakte de dagen etter?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvilken virkelighet lever du i?

Forakt dagen etter? Dagen etter går man for runde nummer to, etterfulgt av masse kos og frokost.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man tenner på forskjellige ting. Jeg blir lykkeligere av samme person, vet jeg at jeg har sex med en jeg elsker over lang tid så gir det større glede og nytelse enn om det bare er fremmede hele tiden.

Og elske med noen man vet avviser deg neste uke til fordel for en annen full bajas er ikke så tiltrekkende for meg.

Jeg skulle ønske jeg kunne skille følelser og sex slik som dere, for jeg skjønner fordelene med og bare kunne leke med mennesker i stedetfor og involvere seg.

Så det er bedre å elske med noen man ikke elsker, bare for å ha noen å elske med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettop derfor skygger mange kvinner menn som gnåler om antall sexpartnere, de vet at de mest sannsynlig får en partner som ønsker å eie framfor å elske.

Bingo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke galt å ha hatt mange sexpartnere, en passer bare ikke sammen med ALLE. ALLE passer ikke sammen med en som har hatt få heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Dette med at fortid ikke betyr noe er bare tull. Fortid er historie, og historie forteller mye om personen. Folk skal få ligge med så mange de vil, eller så få de vil. Men jeg syns at de skal stå for sine valg. Jeg har gjort mine feil før, og jeg vet med meg selv at dette er noe jeg må være helt åpen om når jeg skal gå inn i et fast forhold. Jeg har ikke lyst å gå inn i et forhold uten å være helt åpen og ærlig. Dette betyr ikke at jeg skriver en avhandling om min seksuelle fortid, men vil hun vite om livet mitt før hun, så får hun vite det. Og jeg forventer det samme.

Jeg kommer ikke til å spørre om antall partnere, det kommer det ikke noe godt ut av. Men ikke lat som man er noe annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...