Gå til innhold

Er det galt å ha hatt mange sexpartnere?


Lizbeth

Anbefalte innlegg

Det er forskjell på en pågående rømning og en foregående løssluppenhet i et forhold.

Edit: Det er forøvrig ikke kriminelt å ha seg med ulike partnere som singel.

Endret av Caramela
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ofte en kostnad forbundet med og bli kvitt dem.

Jeg skal fortelle deg en hemmelighet. Jeg har vært forelsket i jenter jeg ikke visste var småhorer. Greia er at hadde jeg fått vite det på en grei og ordentlig måte så kunne jeg tatt noen forhåndsregler og sikkerhetforanstaltninger som for eksempel og ikke legge hele sjela mi i forelskelsen. Men dessverre så oppdagen jeg denne atferden altfor sent og på værst tenkelig måte.

Så man kan nok si at i etterpåklokskapens navn har jeg funnet det regnmessig forsvarlig og advare andre menn om denne trenden blant kvinner, - "gjør hva du vil, du trenger ikke fortelle noe etterpå allikevel" som gjør at man ikke blir kjent med hverandre. Man kjenner hverandre mindre når den ene parten lyver og skjuler sannheten.

Er det ikke bedre og fortelle ting med en gang slik at man slipper ubehagelige overraskelser. La oss si at jeg er en bankraner på rømmen, bør jeg opplyse om dette på treffet, eller er bankranet og rømningen en del av "fortiden"?

Trist å høre om erfaringene dine, Waco.

Men i rettferdighetens navn må jeg si at det i grunn er bra at menn mister det tradisjonelle hegemoniet hva angår å ha seg med flere partnere. Menn har i grunn godt av å "få smake sin egen medisin", syns jeg.

Bare synd det går utover dydige menn som deg, som ikke lever sånn selv. Men hei. Man får ikke laget omelett uten å knekke noen egg. Og hvem vet, en gang i framtiden, når mannfolkene har lagt bort fordommene mot kvinner som oppfører seg som dem selv, og det blir akseptert som en livsstil på lik linje som seriemonogamiet, så kanskje det ikke blir farlig å være åpen om det heller.

I mellomtiden får dere sinke prosessen så godt dere kan ved å fortsette å spre fordømmende holdninger som de vi finner i denne tråden.

Heia damene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på en pågående rømning og en foregående løssluppenhet i et forhold.

Edit: Det er forøvrig ikke kriminelt å ha seg med ulike partnere som singel.

Kriminelt som i offentlig straffbar handling - nei.

Kriminelt som i at det kan være en faktor for hvem vedkommende ender i partnerskap med - ja.

Oh my god, det var virkelig kloke ord :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke noe om mange sexpartnere, gjelder både kvinner og menn.

Jeg ser ikke ned på personer med mange sexpartnere, men jeg hadde ikke valgt en partner selv som hadde hatt seg med mange kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cybergirl

Nei det er vel ikke galt å ha hatt mange sexpartnere, er man singel kan man gjøre som man vil. I går kveld hadde jeg deilig sex med 2 fantastisk sexye menn. Noen som ble litt misunnelige? :)

Og jeg kommer til å fortsette med å ha mange sexvenner fordi det er spennende. Og så tenker jeg det at når jeg en gang finner den rette så har han ingenting med hva jeg har gjort i fortiden. Må jo bare være en fordel å ha masse erfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre om erfaringene dine, Waco.

Men i rettferdighetens navn må jeg si at det i grunn er bra at menn mister det tradisjonelle hegemoniet hva angår å ha seg med flere partnere. Menn har i grunn godt av å "få smake sin egen medisin", syns jeg.

Bare synd det går utover dydige menn som deg, som ikke lever sånn selv. Men hei. Man får ikke laget omelett uten å knekke noen egg. Og hvem vet, en gang i framtiden, når mannfolkene har lagt bort fordommene mot kvinner som oppfører seg som dem selv, og det blir akseptert som en livsstil på lik linje som seriemonogamiet, så kanskje det ikke blir farlig å være åpen om det heller.

I mellomtiden får dere sinke prosessen så godt dere kan ved å fortsette å spre fordømmende holdninger som de vi finner i denne tråden.

Heia damene.

Løse menn og løse kvinner er akkurat like ille. Hvorfor dere på død og liv syntes det er urettferdig at dere ikke får leve som billige menn fatter jeg ikke, men for all del. Vær billige sammen, men vær ærlige om det. Så kan de av oss fra begge kjønn som velger å heve oss over dette finne hverandre og slippe å få masse dårlige opplevelser med dere andre.

Heia gode holdninger, ærlighet og genuine mennesker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er vel ikke galt å ha hatt mange sexpartnere, er man singel kan man gjøre som man vil. I går kveld hadde jeg deilig sex med 2 fantastisk sexye menn. Noen som ble litt misunnelige? :)

Og jeg kommer til å fortsette med å ha mange sexvenner fordi det er spennende. Og så tenker jeg det at når jeg en gang finner den rette så har han ingenting med hva jeg har gjort i fortiden. Må jo bare være en fordel å ha masse erfaring :)

jeg tror du skal lete lenge etter en bra mann som ikke vil reagere på at dama ikke bare har vært med mange menn, men har også blitt blitt brukt som felleshull. for det er det trekant/gangbang med kun én dame er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løse menn og løse kvinner er akkurat like ille. Hvorfor dere på død og liv syntes det er urettferdig at dere ikke får leve som billige menn fatter jeg ikke, men for all del. Vær billige sammen, men vær ærlige om det. Så kan de av oss fra begge kjønn som velger å heve oss over dette finne hverandre og slippe å få masse dårlige opplevelser med dere andre.

Heia gode holdninger, ærlighet og genuine mennesker.

kvinner som ønsker å leve som menn. det er særdeles merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er vel ikke galt å ha hatt mange sexpartnere, er man singel kan man gjøre som man vil. I går kveld hadde jeg deilig sex med 2 fantastisk sexye menn. Noen som ble litt misunnelige? :)

Og jeg kommer til å fortsette med å ha mange sexvenner fordi det er spennende. Og så tenker jeg det at når jeg en gang finner den rette så har han ingenting med hva jeg har gjort i fortiden. Må jo bare være en fordel å ha masse erfaring :)

Ja, hipp hurra for en fortid som man må lyve om for å få kjærligheten til å fungere i etterkant.

Tragisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er vel ikke galt å ha hatt mange sexpartnere, er man singel kan man gjøre som man vil. I går kveld hadde jeg deilig sex med 2 fantastisk sexye menn. Noen som ble litt misunnelige? :)

Og jeg kommer til å fortsette med å ha mange sexvenner fordi det er spennende. Og så tenker jeg det at når jeg en gang finner den rette så har han ingenting med hva jeg har gjort i fortiden. Må jo bare være en fordel å ha masse erfaring :)

Neinei, en ny partner skal seff vite null og niks om personen han er sammen med. Det er bare merklige personer med dyptliggende problemer som mener en persons fortid kan fortelle noe om hvem denne personen er/har vært. Ingen normale mennesker ønsker å kjenne sin partner, og det er bare merklige folk som syns det er normalt å bli kjent - lære hvem den andre er på godt og vondt - før en utvikler følelser/ i prosessen fra følelser og interesse til kjærlighet.

Det er jo heeelt unaturlig at en ny partner skal få vite om en har sittet inne 5 år for vold, vært gift 3 ganger, samboer 9 ganger, har hatt seg med 72 prostituerte, aldri noen gang har sjekket seg for sykdommer, gått i terapi for aggresjonsproblemer og har 280.000 i forbrukslån, eller hva han/henne har hatt som inntektskilde de siste 10 årene. Fortiden har jo ingen verdens ting å si. :daane:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så tenker jeg det at når jeg en gang finner den rette så har han ingenting med hva jeg har gjort i fortiden.

Good luck with that.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løse menn og løse kvinner er akkurat like ille. Hvorfor dere på død og liv syntes det er urettferdig at dere ikke får leve som billige menn fatter jeg ikke, men for all del. Vær billige sammen, men vær ærlige om det. Så kan de av oss fra begge kjønn som velger å heve oss over dette finne hverandre og slippe å få masse dårlige opplevelser med dere andre.

Heia gode holdninger, ærlighet og genuine mennesker.

Snakker nok ikke om meg her, du!

Men om andres rett til å leve sitt liv som de vil. Kan ikke, med min beste vilje, se at mine verdivalg skal avgjøre hva som er rett for andre, eller gjøre andres levemåte mindre verdt. Greier faktisk å se at mitt valg er rett for meg, og at andres valg er rett for andre.

Det er hva jeg kaller gode holdninger, ærlighet og genuint. Fordømmelse er ingen av disse tingene.

Heia (igjen).

Endret av Flair
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker nok ikke om meg her, du!

Men om andres rett til å leve sitt liv som de vil. Kan ikke, med min beste vilje, se at mine verdivalg skal avgjøre hva som er rett for andre, eller gjøre andres levemåte mindre verdt. Greier faktisk å se at mitt valg er rett for meg, og at andres valg er rett for andre.

Det er hva jeg kaller gode holdninger, ærlighet og genuint. Fordømmelse er ingen av disse tingene.

Heia (igjen).

Nå må ikke du komme her og være diplomatisk da, det tar jo livet av hele urimeligheten! ;)

Men du har rett, det var satt på spissen. Har noen kamerater som lever ned dobbeltmoral ala den tom1986 her utviser, og de har så lenge jeg har kjent dem preket om hvordan jeg selv bør leve mindre ansvarsløst og heller flyte fra en fristelse til den andre. Det irriterer meg at de utviser en slik bedreviter-holdning, og det innlegget var mest en reaksjon på at jeg syntes det er trist om kvinner ser opp til disse. Men fordømmelse er en uting, fint du setter meg på plass. :)

Forøvrig skal jeg ærlig innrømme at kvinner med mange sexpartnere er litt turnoff, rett og slett fordi jeg har hatt veldig få selv i et forsøk på å gjøre dette til noe unikt for de jeg har følelser for. Da tenker jeg at vi sannsynligvis har for forskjellig verdigrunnlag til at det kan være noen god match.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må ikke du komme her og være diplomatisk da, det tar jo livet av hele urimeligheten! ;)

Men du har rett, det var satt på spissen. Har noen kamerater som lever ned dobbeltmoral ala den tom1986 her utviser, og de har så lenge jeg har kjent dem preket om hvordan jeg selv bør leve mindre ansvarsløst og heller flyte fra en fristelse til den andre. Det irriterer meg at de utviser en slik bedreviter-holdning, og det innlegget var mest en reaksjon på at jeg syntes det er trist om kvinner ser opp til disse. Men fordømmelse er en uting, fint du setter meg på plass. :)

Forøvrig skal jeg ærlig innrømme at kvinner med mange sexpartnere er litt turnoff, rett og slett fordi jeg har hatt veldig få selv i et forsøk på å gjøre dette til noe unikt for de jeg har følelser for. Da tenker jeg at vi sannsynligvis har for forskjellig verdigrunnlag til at det kan være noen god match.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dersom en kvinne debuterte seksuelt da hun var 15 år (gjennomsnittsalderen for debutering i dag dessverre), og la oss si hun har hatt to forhold, ett på 1,5 år og ett på 3 år, og hun er 26 år. Det vil da si at for at hun skal nå opp til dine kriterier skal hun ha hatt sex én gang i året de årene hun var singel.

Du mener at man må ligge med en ny hver gang, akkurat som at en kjole bare kan brukes én gang i visse kretser?

Det er jo der problemet ligger, og det som gjør dem til løstøser.

Jøss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Religionslærerinnen min på grunnskolen sa at det antallet menn oppgir kan man dele på 3.

Det antallet kvinnene hoster opp kan man gange med 3 :fnise:

Stemmer bra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du mener at man må ligge med en ny hver gang, akkurat som at en kjole bare kan brukes én gang i visse kretser?

Det er jo der problemet ligger, og det som gjør dem til løstøser.

Jøss.

Er det et problem her? Jeg ser det ikke.

Og hva mener du, at kvinnen skal enten være i et forhold, eller beholde én pulevenn over flere år?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva mener du, at kvinnen skal enten være i et forhold, eller beholde én pulevenn over flere år?

For en grusom skjebne. Ikke få pule en ny fyr annenhver helg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en grusom skjebne. Ikke få pule en ny fyr annenhver helg...

Det er jo ikke det som er sagt her. Det ligger på omtrent en mann i året, og ikke en hver helg, dersom man skal holde seg så dydig som disse mennene vil ha det til.

Mine venninner i midten av tyve-årene har fysiske drifter som må dekkes dersom det har gått over 3-4 måneder siden sist de hadde sex. Enten de vil eller ikke så påvirker det dem fysisk. Dette skjer faktisk ikke bare med menn. Folk i storbyer er single mer nå enn før, og om man skal holde seg til "under 10 stk"-regelen, så ville det vært jævlig mange frustrerte storby-borgere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke det som er sagt her. Det ligger på omtrent en mann i året, og ikke en hver helg, dersom man skal holde seg så dydig som disse mennene vil ha det til.

Mine venninner i midten av tyve-årene har fysiske drifter som må dekkes dersom det har gått over 3-4 måneder siden sist de hadde sex. Enten de vil eller ikke så påvirker det dem fysisk. Dette skjer faktisk ikke bare med menn. Folk i storbyer er single mer nå enn før, og om man skal holde seg til "under 10 stk"-regelen, så ville det vært jævlig mange frustrerte storby-borgere.

Du mener fysiske drifter kan kun tilfredstilles av nye sexpartnere? Dildoer? Stabile pulevenner? Forhold?

Er det rart unge norske jenter ses på som regelrette horer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...