Gå til innhold

Er det galt å ha hatt mange sexpartnere?


Lizbeth

Anbefalte innlegg

Prøv å finn en survey som ikke er hentet fra et land hvor 50% av befolkningen fornekter Darwin og evolusjonsteorien!

Australia, UK og Canada + USA. Try again genius.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettopp! Jeg kan ikke være sammen med en som mener man skal ha hatt maks 5, eller aller helst være jomfruelig, uskyldig og dydig. Jeg er ikke slik i det hele tatt, selv om jeg kan virke søt og snill, skjuler det ytre en villkatt. Jeg er røff og skitten, med flørtete undertone, lekent glimt i øyet, og en heftig tankegang som tante Kari ikke hadde vært stolt av.

Jeg elsker hvert sekund jeg kan flørte og jakte. Jeg elsker å leke med byttet, og jeg elsker å leke med mange.

fantastisk egenskap hos en jente i et forhold...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

Australia, UK og Canada + USA. Try again genius.

Sekularismens høyborg dette, hva sier de intelektuelle blekkene FHM og Mann om hvordan menn er i Norge?

Endret av MikeWaters 2.0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fantastisk egenskap hos en jente i et forhold...

Fint du leste hele.

Er jeg i forhold, holder jeg meg såklart til den ene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men du ønsker mer. også i et forhold.

Jeg snakker kun for meg selv, men når jeg er i et forhold så forrandrer også forholdet til sex seg. Det er den trangsynheten din som gjør at verden går litt saktere framover. Jeg leste den andre tråden din, og jeg kunne ikke annet enn å tenke på den stakkars jenta som fikk innprenta at hun ikke var kjæresteemne pga antall sexpartnere. Dobbeltmoralsk og lite nyansert syn på verden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker ikke flere partnere når jeg er i forhold nei. Da har jeg feilformulert meg et sted dersom du er av den oppfatningen. Er jeg i forhold, er det kun den ene mannen som betyr noe.

Er jeg singel gjør jeg hva faen jeg vil, samme som når jeg er i forhold. Og når jeg er i forhold, er "hva faen jeg vil" ensbetydende med at jeg vil ha den ene mannen jeg er med. Visst ikke er det vel ikke noe vits med et forhold?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sekularismens høyborg dette, hva sier de intelektuelle blekkene FHM og Mann om hvordan menn er i Norge?

Typisk norsk arroganse. Her har du en undersøkelse utført blant et representativt utvalg av menn fra en rekke vestlige land. Men det er klart, det er bare å se bort fra menigene til folk i fra Nord-Amerika, Australia og Storbrittania. De er jo ikke norske og da er ikke meningene deres relevante.

Vet du hva, det er godt mulig at nordmenn vil være litt mer "progressive" på dette området enn de som ble spurt her (selvom det ikke foreligger noen undersøkelser som viser dette). Men selv hvis de faktisk er det betyr det ikke at disse verdiene er bedre enn verdiene til mennene i USA, Canada, Australia og Storbrittania.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noen andre enn meg selv som har noe med hvor mange jeg har hatt sex med.

Man trenger ikke og si det til alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

Typisk norsk arroganse. Her har du en undersøkelse utført blant et representativt utvalg av menn fra en rekke vestlige land. Men det er klart, det er bare å se bort fra menigene til folk i fra Nord-Amerika, Australia og Storbrittania. De er jo ikke norske og da er ikke meningene deres relevante.

Vet du hva, det er godt mulig at nordmenn vil være litt mer "progressive" på dette området enn de som ble spurt her (selvom det ikke foreligger noen undersøkelser som viser dette). Men selv hvis de faktisk er det betyr det ikke at disse verdiene er bedre enn verdiene til mennene i USA, Canada, Australia og Storbrittania.

Typisk norsk dumhet, sette sin lit til en enkel undersøkelse på nett og trekke konklusjoner som bekrefter et allerede veletablert verdensbilde. Jeg forholder meg kritisk til slike undersøkelser, selv om de hadde påstått det motsatte.

Når gjennomsnittsantallet til norske kvinner overstiger antallet visse menn har satt som nedre grense for hva som kan kalles promiskuøs og destruktiv adferd så sier det seg selv at noe ikke er på stell. Enten trives de i ensomhet og vil utslettes i beste Darwinstil - eller så er det stor forskjell på teori og praksis. Eller så lyver kvinner når de blir spurt, og det er jo bare å applaudere kvinner for slik genuin innsikt i hvordan vi på best måte fører slekta videre :)

Og hva sa undersøkelsen om hvilket antall menn trengte for å havne i samme kategori? Nei, den veien ønsket de ikke å gå ned, naturlig nok da den ikke akkurat setter mannens logikk i førersete.

Hvem som har best verdier her i verden skal ikke jeg begi meg ut på, men hvis malen for hva som er gode verdier utløses av hvor restriktive mannfolkene i et gitt land forholder seg til kvinners seksualmoral så er vel Saudi-Arabia utopia da kansje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Molly

det er svært enkelt. kvinner er solipsiske. de lever i sin egen lille verden, der de nærmest er hovedpersonen i en film. alle kvinner ser på seg selv som "unik og spesiell". jeg tror det er en overlevelsmekanisme utviklet gjennom millioner av år.

derfor kan man aldri ta det kvinner sier for god fisk. ta alt med en klype salt. se på hver enkelt kvinne som et lite barn. da vil du dra mye damer.

De fleste i herværende trådkategori er så nedgravd i sin/sine egne negative opplevelser at de ikke klarer å tenke objektivt. For sånn er vi mennesker. Mann eller kvinne.

Og livet er ikke svart hvitt, og kommer aldri til å bli det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk norsk dumhet, sette sin lit til en enkel undersøkelse på nett og trekke konklusjoner som bekrefter et allerede veletablert verdensbilde. Jeg forholder meg kritisk til slike undersøkelser, selv om de hadde påstått det motsatte.

Når gjennomsnittsantallet til norske kvinner overstiger antallet visse menn har satt som nedre grense for hva som kan kalles promiskuøs og destruktiv adferd så sier det seg selv at noe ikke er på stell. Enten trives de i ensomhet og vil utslettes i beste Darwinstil - eller så er det stor forskjell på teori og praksis. Eller så lyver kvinner når de blir spurt, og det er jo bare å applaudere kvinner for slik genuin innsikt i hvordan vi på best måte fører slekta videre :)

Og hva sa undersøkelsen om hvilket antall menn trengte for å havne i samme kategori? Nei, den veien ønsket de ikke å gå ned, naturlig nok da den ikke akkurat setter mannens logikk i førersete.

Hvem som har best verdier her i verden skal ikke jeg begi meg ut på, men hvis malen for hva som er gode verdier utløses av hvor restriktive mannfolkene i et gitt land forholder seg til kvinners seksualmoral så er vel Saudi-Arabia utopia da kansje?

Det er omtrent like mange kvinner som menn som har under gjennomsnittet. Når i tillegg menn og kvinner bevist leter etter en person som ligger på samme kjemi så finner mange reserverte og sjenerte menn sjenerte og reserverte kvinner.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er omtrent like mange kvinner som menn som har under gjennomsnittet. Når i tillegg menn og kvinner bevist leter etter en person som ligger på samme kjemi så finner mange reserverte og sjenerte menn sjenerte og reserverte kvinner.

Jeg er ikke sjenert og har ikke få sexpartnere. Kjæresten min er ikke sjenert har relativt få partnere. Jeg er tiltrukket av sterke, selvstendige og intelligente kvinner. Men jeg finner det lite tiltrekkende med kvinner som har haugevis med partnere, og syntes det er tåpelig å sette likhetstegn mellom selvstendighet og mange partnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke sjenert og har ikke få sexpartnere. Kjæresten min er ikke sjenert har relativt få partnere. Jeg er tiltrukket av sterke, selvstendige og intelligente kvinner. Men jeg finner det lite tiltrekkende med kvinner som har haugevis med partnere, og syntes det er tåpelig å sette likhetstegn mellom selvstendighet og mange partnere.

Det jeg bare ikke skjønner er logikken oppi skallen på mange av dere menn:

1. Dere vil ha dydige jenter med få sexpartnere, de med mange er ikke kjæresteemner.

2. Selv skal dere pule rundt.

3. Hvis dere alle puler rundt, er dere selv direkte årsak til at det blir få kjæresteemner igjen.

Så klager dere på at kvinnene har ligget med dere slik at de ikke er kjæresteemner lenger.

Hvor er logikken??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det jeg bare ikke skjønner er logikken oppi skallen på mange av dere menn:

1. Dere vil ha dydige jenter med få sexpartnere, de med mange er ikke kjæresteemner.

2. Selv skal dere pule rundt.

3. Hvis dere alle puler rundt, er dere selv direkte årsak til at det blir få kjæresteemner igjen.

Så klager dere på at kvinnene har ligget med dere slik at de ikke er kjæresteemner lenger.

Hvor er logikken??

Vi er alle her menn med få eller ingen sexpartnere. Derfor vil vi ha en jente med få sexpartnere også. TS er et unntak siden han puler rundt og mener mange jenter er billige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er alle her menn med få eller ingen sexpartnere. Derfor vil vi ha en jente med få sexpartnere også. TS er et unntak siden han puler rundt og mener mange jenter er billige.

Greit nok, men hvorfor angriper dere da kvinnene og ikke mennene?

Må to til for å pule...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok, men hvorfor angriper dere da kvinnene og ikke mennene?

Må to til for å pule...

Vi tenker det samme om løse menn og løse kvinner. Problemet er at vi er heterofile menn. Derfor klager vi på løse kvinner, for vi bryr oss ikke om andre menn, vi vil ikke bli sammen med menn. Jeg synes TS er ekkel og representerer ikke mange menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...