Gå til innhold

Er det galt å ha hatt mange sexpartnere?


Lizbeth

Anbefalte innlegg

Så 5 pikker er greit, mens 8 pikker er ikke greit?

Sukk.................

Ja, fysj. Forskjellige meninger søkks ikke sant? Så få pikker som mulig er det greieste. Det er MIN mening. Så kan du ha DIN mening, også kan noen helt andre ha SIN mening...

5 er å pushe grensene, 8-10 er utelukket. Sånn er jeg skrudd sammen, enkelt og greit.

Jeg har de samme grensene for min egen del også. Har hatt 3 jenter i løpet av livet, selv om antallet kunne vært mye høyere om jeg hadde ønsket/giddet å gå inn for det, og kunne godt ha slettet hele minnet om de 2 første... < one woman guy...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MikeWaters 2.0

Ja, fysj. Forskjellige meninger søkks ikke sant? Så få pikker som mulig er det greieste. Det er MIN mening. Så kan du ha DIN mening, også kan noen helt andre ha SIN mening...

5 er å pushe grensene, 8-10 er utelukket. Sånn er jeg skrudd sammen, enkelt og greit.

Jeg har de samme grensene for min egen del også. Har hatt 3 jenter i løpet av livet, selv om antallet kunne vært mye høyere om jeg hadde ønsket/giddet å gå inn for det, og kunne godt ha slettet hele minnet om de 2 første... < one woman guy...

three woman guy, blir det vel da, de blir jo ikke borte selv om du vil at de skal borte!

Din mening er din mening, og den skal du få ha, jeg bare stusset over at du talte antall pikker og at det gikk en faktisk grense mellom 5 og 8/10.

Kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en fyr har hatt mange sex-partnere er det ikke sikkert jeg ville sett på han som kjærestepotensial. Nettopp fordi jeg ville tenkt at denne mannen ikke har vært i noen særlig lange og seriøse forhold tidligere, og hva er da sjansene for at han plutselig skal slå seg til ro nå? Og ikke minst så ville jeg tenkt at han hadde alt mulig av kjønnssykdommer..

Men ellers ser jeg ikke på det som gale å ha hatt mange sex-partnere, og syntes folk må få leve akkurat slik de vil leve sitt eget liv. Man blir bare ikke min partner for å si det sånn!

Når jeg tenker på for mange partnere, da tenker jeg vell sann fra 40-50++. 20 stykker går helt fint :) Det må da være lov å ha noen ONS i livet. Viktig å nyte singeltilværelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg syns det er naturlig å vite litt om en person jeg skal ha en nær relasjon til ja. Å i motsetning til deg så mener jeg det er naturlig (og ønskelig) å ha en partner som tenker likt og er lik - personlighetsmessig - også innenfor det området.

Hvorfor i all verden innlate seg med en man overhodet ikke ser eye til eye med i det hele tatt - det må jo være kjipt for begge parter i det lange løp.

Men egentlig er det jo bare som DMB eller hva det var sier da, at det skyldes ekstrem sjalusi og indre usikkerhet (samt en dverg liten penis). Det må jo seff være noe fysisk eller psykologisk feil med alle som er uenige med han. :roll:

Hva som er naturlig for meg på det området er at folk av begge kjønn må ha vært ute en vinternatt før, forstå meg på den måte at jeg ikke graver i folks fortid pga jeg har intet med det siden det er fortid. Og jeg forventer det samme tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hva som er naturlig for meg på det området er at folk av begge kjønn må ha vært ute en vinternatt før, forstå meg på den måte at jeg ikke graver i folks fortid pga jeg har intet med det siden det er fortid. Og jeg forventer det samme tilbake.

Her er jeg helt på linje med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Molly

Vi lever i 2012, og fremdeles blir en singel kvinne som fritt ligger med så mange hun vil - sett på som løsaktig. Verden går ikke fremover.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi lever i 2012, og fremdeles blir en singel kvinne som fritt ligger med så mange hun vil - sett på som løsaktig. Verden går ikke fremover.....

Nå blir hun i det minste ikke brent på bålet for hekseri, eller utvist av familien sin. Det kravler seg fremover, men ja, det går altfor sakte. Gamle fordommer og idealer henger igjen... Det triste er at kvinner ofte er kvinner verst. Skjellsord som "hore" og "løs" brukes etter min erfaring minst like ofte av kvinner som av menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Molly

Nå blir hun i det minste ikke brent på bålet for hekseri, eller utvist av familien sin. Det kravler seg fremover, men ja, det går altfor sakte. Gamle fordommer og idealer henger igjen... Det triste er at kvinner ofte er kvinner verst. Skjellsord som "hore" og "løs" brukes etter min erfaring minst like ofte av kvinner som av menn.

Ja, denne oppfatningen har jeg også. Og det hjelper jo ikke noe særlig at "våre" egne er med på å opprettholde fordommene. Det skumle er jo at det er ganske så utbredt (blant norske "moderne" menn, at kvinner skal være snille, søte og blide - og helst jomfruer....eller ha et "passelig" seksualliv...det er jo til å le seg skakk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne oppfatningen har jeg også. Og det hjelper jo ikke noe særlig at "våre" egne er med på å opprettholde fordommene. Det skumle er jo at det er ganske så utbredt (blant norske "moderne" menn, at kvinner skal være snille, søte og blide - og helst jomfruer....eller ha et "passelig" seksualliv...det er jo til å le seg skakk av.

Jeg er en jente som bruker hore som skjellsord, men hallooo?? Når JEG bruker det snakker jeg om jenter som har ligget med 50+ og faktisk ligger rundt med en ny en hver uke - kjenner sånne. Men det er da faen meg normalt å ha et antall mellom 10 og 20!! Virker som om gutta her på forumet tror vi er uskyldigheten selv, og at mange jenter har under 5 stk på samvittigheten.... Kjenner faktisk ingen som har det, ikke i min vennekrets i hvertfall.

Synes da det er forskjell på å bruke hore som skjellsord om folk som virkelig har ons hver helg, vs gutta her som har stemplet alle jenter som horer, for alt over 5 er visstnok løs..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Molly

Jeg er en jente som bruker hore som skjellsord, men hallooo?? Når JEG bruker det snakker jeg om jenter som har ligget med 50+ og faktisk ligger rundt med en ny en hver uke - kjenner sånne. Men det er da faen meg normalt å ha et antall mellom 10 og 20!! Virker som om gutta her på forumet tror vi er uskyldigheten selv, og at mange jenter har under 5 stk på samvittigheten.... Kjenner faktisk ingen som har det, ikke i min vennekrets i hvertfall.

Synes da det er forskjell på å bruke hore som skjellsord om folk som virkelig har ons hver helg, vs gutta her som har stemplet alle jenter som horer, for alt over 5 er visstnok løs..

Ja, det er ikke greit... en mann som har hatt 50 stk er vel ikke noe "bedre" enn ei dame med samme antall...det ene kjønnet er ikke noe værre enn den andre. Så langt bør vi ha kommet i utviklingen. Vi bør stille likt sånn sett. En hore er en som tar betalt. Alle så har vi en historie, og blir man glad i noen så tar man vedkommende med den "ryggsekken" de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig blir jeg kåt av løse kvinner, og jeg tror ikke jeg er alene. Hva er problemet egentlig? Hva gir folk rett til å stemple andre bare fordi de er frigjorte?

Har vært med på en del gangbangs opp gjennon årene, der bl.a. hun ene kvinnen hadde hatt over 300 pikker i seg. Det er veldig mye selvsagt, men jeg har like mye respekt for henne som jeg har av ei som kanskje bare har knullet med to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bokstaveligtalt ingen som vet hvor mange partenere jeg har vært med, men tro meg; ingen fingre eller tær sammenlagt er nærme antallet. Jeg har hatt type nå i 2år, jeg hadde ikke fortalt han om hvor mange partenere jeg hadde før vi hadde vært sammen i et år. Jeg sa ikke antallet, men jeg sa det var mange. Mange av mine nærmeste venniner har noe imot jenter som har hatt mange partnere, men ingen av dem kjenner min bakrund. De tar meg for hvem jeg er, og dømmer meg ikke. Jeg føler ikke at jeg skal fortelle folk rundt meg hvor mange jeg har hatt sex med, men heller bare ta meg for hvem jeg er, noe de fleste gjør i dag.

Jeg skammer meg ikke over mine tidligere partnere, jeg hadde det gøy, og ingen av mine venner eller bekjente har noe med mitt sexliv å gjøre. Jeg har ikke dårlig selvtillit, men har tvert imot et godt selvbilde. Hva er galt om jeg kanskje har hatt 100 partnere tidligere, men nå er eksklusiv, og forholder meg kun til én person - som vet jeg har vært med mange, og som faktisk er gla over det med tanke på erfaringer og det åpne sinnet jeg har.

Jeg synes det er feil at man skal sniffe seg inn i andre sine sexliv. Det er ikke slik at med én gang vi finner ut at den nærmeste venninen man har i verden, forandrer seg fordi hun kanskje har vært med på gangbang? Forteller denne interessen deg at din nærmeste vennine som du stoler på 100% ikke er til å stole på lenger?

Det er ikke nødvendig å vite hva antallet til andre er, selv om det spennende. Ta godt vare på personligheten, for all del; din mor kan ha hatt seg tusen andre menn. Forandrer det hvem hun er, og hvordan hun har vært mot deg?

Endret av Jarnia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde visst hvor mange sexpartnere en har så hadde de med mer enn 7-8partnere vært uaktuelt. Da har de ikke samme syn på sex som meg. Jeg kler meg ikke naken og kjører staken inn i noen uten at det er noe mer. Slik vil jeg at min kvinne også tenker. Det er ikke mange bortsett fra religiøse som deler mitt syn så jeg holder meg singel og i sølibat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg hadde visst hvor mange sexpartnere en har så hadde de med mer enn 7-8partnere vært uaktuelt. Da har de ikke samme syn på sex som meg. Jeg kler meg ikke naken og kjører staken inn i noen uten at det er noe mer. Slik vil jeg at min kvinne også tenker. Det er ikke mange bortsett fra religiøse som deler mitt syn så jeg holder meg singel og i sølibat.

Blir så glad av å se at det finnes slike menn som deg. Føler jeg stadig får inntrykk av at alle menn ligger med hvem som helst som sprer beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Nå blir hun i det minste ikke brent på bålet for hekseri,

Det var svært få kvinner som ble brent på bålet fordi de hadde mange sexpartnere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

Blir så glad av å se at det finnes slike menn som deg. Føler jeg stadig får inntrykk av at alle menn ligger med hvem som helst som sprer beina.

Hvorfor har du det inntrykket, gjennomsnittet blant menn er rundt 12-13. bittelitt over kvinner.

Du skal ikke la deg skremme av at menn ofte er tøffe i trynet ;)

Endret av MikeWaters 2.0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er en jente som har 13 stk selv og synes ikke det er noe galt med gutter som har over 25/30+.. de liker vel bare sex da regner jeg med. Kan ikke automatisk trekke slutninger om at han blir utro når han finner den ene. Akkurat det er nok veldig individuelt. Noen lever lenge singel uten å klare å finne en fast partner, og da er det naturlig at antallet stiger. Jeg har enda ikke funnet den ene, så regner med at jeg vil ligge på like under 20 stk et sted den dagen jeg gjør det.. Liker seg, og for min del må det ikke være med mannen i mitt liv. Vi lever i 2012.

Hvorfor har du det inntrykket, gjennomsnittet blant menn er rundt 12-13. bittelitt over kvinner.

Du skal ikke la deg skremme av at menn ofte er tøffe i trynet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente som har 13 stk selv og synes ikke det er noe galt med gutter som har over 25/30+.. de liker vel bare sex da regner jeg med. Kan ikke automatisk trekke slutninger om at han blir utro når han finner den ene. Akkurat det er nok veldig individuelt. Noen lever lenge singel uten å klare å finne en fast partner, og da er det naturlig at antallet stiger. Jeg har enda ikke funnet den ene, så regner med at jeg vil ligge på like under 20 stk et sted den dagen jeg gjør det.. Liker seg, og for min del må det ikke være med mannen i mitt liv. Vi lever i 2012.

Det går ann å være glad i sex, uten å gjøre det med mange. Jeg har mange venner som brøt jomfrudommen for 6-7år siden. Alle er glad i sex, men de har bare 2-3sexpartnere. De er meget attraktive og sosiale menn så grunnen er at de ikke horer rundt. Åsså meg da. Og de fleste guttene har langt med under 10 sexparnere mike.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ann å være glad i sex, uten å gjøre det med mange. Jeg har mange venner som brøt jomfrudommen for 6-7år siden. Alle er glad i sex, men de har bare 2-3sexpartnere. De er meget attraktive og sosiale menn så grunnen er at de ikke horer rundt. Åsså meg da. Og de fleste guttene har langt med under 10 sexparnere mike.

Kommer jo an på hva slags gutter man liker. Jeg synes det er turn-off med gutter som bare har hatt 2-3.... enten så har de hatt kjæreste for lenge (turn-off i seg selv da kjærestegutter ER direkte turn-off) eller så er det noe galt med dem. Kanskje de rett og slett ikke er kjekke nok? I min krets er det mye ordentlig good-looking gutter, og tro meg.. INGEN har under 10.. De fleste har laaangt over.

Men smak og behag. Den gjennomsnittlige godgutten har sikkert under 10, hva vet jeg... Men jeg liker ikke kjedelig, vanlige mannfolk. Liker de som er litt mannlige horer; som drar mye ut, drar med nye damer hjem ofte og drikker. Sorry, men sånn er jeg. ikke alle som vil ha den snille, søte og DRIT KJEDELIG kjærestegutten.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hva slags gutter man liker. Jeg synes det er turn-off med gutter som bare har hatt 2-3.... enten så har de hatt kjæreste for lenge (turn-off i seg selv da kjærestegutter ER direkte turn-off) eller så er det noe galt med dem. Kanskje de rett og slett ikke er kjekke nok? I min krets er det mye ordentlig good-looking gutter, og tro meg.. INGEN har under 10.. De fleste har laaangt over.

Men smak og behag. Den gjennomsnittlige godgutten har sikkert under 10, hva vet jeg... Men jeg liker ikke kjedelig, vanlige mannfolk. Liker de som er litt mannlige horer; som drar mye ut, drar med nye damer hjem ofte og drikker. Sorry, men sånn er jeg. ikke alle som vil ha den snille, søte og DRIT KJEDELIG kjærestegutten.....

Det er godt at folk finner sammen med de som har samme syn som en selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...