Gå til innhold

Er det galt å ha hatt mange sexpartnere?


Lizbeth

Anbefalte innlegg

Gjest MikeWaters 2.0

Hva skal jeg faen gjøre da? Når alle andre tapere klarer å få noen utenom meg så er det jo noe galt med meg.

38 prosent av alle husholdninger i Norge består av en person, ifølge SSB (riktignok tall fra 2009, men det har sikkert ikke forandret seg så mye). Antallet single er størst i storbyer og utkantstrøk. Hver fjerde osloboer er alene, så du er neppe alene.

Endret av MikeWaters 2.0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foretrekker faktisk en mann som har levd og erfart litt. At man eventuelt har hatt mange sexpartnere sier ingenting annet enn at vedkommende er glad i sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

38 prosent av alle husholdninger i Norge består av en person, ifølge SSB (riktignok tall fra 2009, men det har sikkert ikke forandret seg så mye). Antallet single er størst i storbyer og utkantstrøk. Hver fjerde osloboer er alene, så du er neppe alene.

So? Jeg vil jo ikke være alene fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

So? Jeg vil jo ikke være alene fordet.

Nei, og det faktum at du langt ifra er den eneste single i verden bør øke muligheten for at du slipper akkurat det i all overskuelig framtid :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutter skryter seg imellom om hvem dem har knullet, dessuten blir det mye sjalusi i bildet når du har hatt mange sexpartnere, problemet er når du skal bli voksen, da har du virkelig dummet deg ut, for da forteller det mer om deg? for fristelser finnes det mengdevis av.

Så hva er troverdighet for deg egentlig? troverdighet må komme i bildet, og hvordan du er blitt flasket opp hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Drue

gutter skryter seg imellom om hvem dem har knullet, dessuten blir det mye sjalusi i bildet når du har hatt mange sexpartnere, problemet er når du skal bli voksen, da har du virkelig dummet deg ut, for da forteller det mer om deg? for fristelser finnes det mengdevis av.

Så hva er troverdighet for deg egentlig? troverdighet må komme i bildet, og hvordan du er blitt flasket opp hjemme.

Det er så utrolig gammeldags at antallet man har ligget med skal legges ved i et potensielt forhold som et slags CV. Folk bør slappe litt mer av! Om man har lyst til å ligge med mange, så synes jeg man skal gjøre det uten å tenke på at det kan skade ens rykte i fremtiden. Herregud, lever vi Pakistan eller Norge?

Endret av Herr Drue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

gutter skryter seg imellom om hvem dem har knullet, dessuten blir det mye sjalusi i bildet når du har hatt mange sexpartnere, problemet er når du skal bli voksen, da har du virkelig dummet deg ut, for da forteller det mer om deg? for fristelser finnes det mengdevis av.

Så hva er troverdighet for deg egentlig? troverdighet må komme i bildet, og hvordan du er blitt flasket opp hjemme.

<sjalusi pga TIDLIGERE sexpartnere som faktisk hører FORTIDEN til. Det sier mer om den som er sjalu enn den som har hatt flere sexpartnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det galt å ha mange sexpartnere?

Nei, det får være opp til hver enkelt.

Må man respektere at folk som har en annen oppfatning (av forholdet mellom sex-følelser-intimitetsgrenser-hva som føles rett for de) anser en gutt/jente med en helt annen oppfatning/personlighet på disse områdene uakteull som partner? Ja, det må man.

Bør man sitte i hver sin skyttegrav å slenge dritt? Nope, man finner likesinnede og lar "de andre" gjøre hva de har lyst til.

Men *litt ned i skyttegraven* jeg har til dags dato igjen å treffe en jente (eller høre at en kompis er åpen og ærlig) når han/hun er på vei inn i et forhold, dersom de har en forkjærlighet for uforpliktende sex og har hatt en mengde partnere. Da er det fortielse, og direkte løgn som går og gjelder. Merklig. Hvorfor føler de behov for å skjule noe de er stolte av? Å møter de en "usikker sjalu idiot" som syns 40 stykk er litt vel mange, hvorfor i all verden vil de være sammen med en sånn? I tillegg lyve seg til et forhold med en sånn. Har de ikke større selvrespekt?

Like barn leker best!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D_flatmajor

Men *litt ned i skyttegraven* jeg har til dags dato igjen å treffe en jente (eller høre at en kompis er åpen og ærlig) når han/hun er på vei inn i et forhold, dersom de har en forkjærlighet for uforpliktende sex og har hatt en mengde partnere. Da er det fortielse, og direkte løgn som går og gjelder. Merklig. Hvorfor føler de behov for å skjule noe de er stolte av?

Det er synd du kun har møtt folk med erfaring fra uforpliktende sex som lyver og fortier. Spørsmålet ditt er vanskelig å svare på, siden det er umulig å vite hvorfor andre (uansett antall sexpartnere) lyver.

Men at alle går rundt og er "stolte" over mange sexpartnere er en overdrivelse mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det her folk spør nye potensielle partnere om? Hvor mange man har hatt og sånn?

Trenger man å vite sånt?

Er nok veldig mange som går i den fella, fordi de føler at de må vite alt. Gjerne de som er overdrevent sjalu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det her folk spør nye potensielle partnere om? Hvor mange man har hatt og sånn?

Trenger man å vite sånt?

Jeg syns det er naturlig å vite litt om en person jeg skal ha en nær relasjon til ja. Å i motsetning til deg så mener jeg det er naturlig (og ønskelig) å ha en partner som tenker likt og er lik - personlighetsmessig - også innenfor det området.

Hvorfor i all verden innlate seg med en man overhodet ikke ser eye til eye med i det hele tatt - det må jo være kjipt for begge parter i det lange løp.

Men egentlig er det jo bare som DMB eller hva det var sier da, at det skyldes ekstrem sjalusi og indre usikkerhet (samt en dverg liten penis). Det må jo seff være noe fysisk eller psykologisk feil med alle som er uenige med han. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uAnonymBruker

Mange for meg er avhengig av alderen, men på min alder da som er 26 så synes jeg mange er over 80 og få er mindre enn 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det her folk spør nye potensielle partnere om? Hvor mange man har hatt og sånn?

Trenger man å vite sånt?

Jeg har aldri blitt spurt - og har aldri spurt. Aner ikke hvordan sånn kommer opp i samtalen og syns ikke det er naturlig i det hele tatt.

Info om tidligere forhold syns jeg derimot er kjekt å få - altså om han har vært singel til han traff meg eller gift i 25 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok veldig mange som går i den fella, fordi de føler at de må vite alt. Gjerne de som er overdrevent sjalu.

Sjalusi kan være en årsak ja - men det gjelder langt i fra alle.

Jeg ønsket å vite min partners tall fordi jeg rett og slett var nysgjerrig, nysgjerrig på hva han hadde opplevd, gjort, likte/ ikke likte. Tok det opp på en veldig grei måte, når vi snakket om erfaring, ting vi liker osv. Jeg har aldri tenkt på det igjen, og jeg har heller aldri tatt det opp under en krangel/diskusjon. Årsaken til det er fordi det rett og slett ikke har noe med meg å gjøre.

Det er greit å vite hva en partner har gjort, men det må ikke bli til et avhør....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hva mener dere er mange da og hva mener dere er få?

Skal jeg svare ut ifra min alder, som er 27, så er færre enn 5 ganske få og flere enn 15 ganske mange.

Men verken 3 eller 30 er feil på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Det er så utrolig gammeldags at antallet man har ligget med skal legges ved i et potensielt forhold som et slags CV. Folk bør slappe litt mer av! Om man har lyst til å ligge med mange, så synes jeg man skal gjøre det uten å tenke på at det kan skade ens rykte i fremtiden. Herregud, lever vi Pakistan eller Norge?

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Jeg er ikke interessert i en som har vært "allemannseie". Hvorfor er det så viktig å ha mange partnere foresten? Kan du ikke heller finne en du er glad i å ha mye deilig sex med den personen? En som ligger rundt med alle er uansett fullstendig uaktuelt som kjærestemateriale for meg. Vil jo gjerne føle seg litt ekslusiv.

Ville følt meg mer eksklusiv om han hadde hatt MANGE sexpartnere men endt opp med meg tilslutt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...