Gå til innhold

Er det galt å ha hatt mange sexpartnere?


Lizbeth

Anbefalte innlegg

Fordi jeg ble singel for tre måneder siden og har ikke fått meg noe siden :( Og så er jeg 30 og gammel om et halvt år.

Nå følte JEG meg gammel... :fnise:

Det er aldri for sent å finne kjærligheten. Tålmodighet og det å ta sjansen på å gi bort hjertet sitt igjen, må til. Uansett hvor skremmende det nå må virke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

nei nå føler jeg for å syte fordi eksen min selvsagt var en som jeg ikke ville ha men som jeg ble sammen med fordi jeg følte det var det jeg fikk. Og jeg vil ha noe bedre men vet jeg ikke får det. Så alternativet mitt er å gifte meg med en taper jeg ikke liker eller få ti katter.

Så du syter fordi du tar til takke med en mann som ikke vil ha det, fordi du er redd for hva som kan komme til å skje når du har doblet din levealder?

En slik tankegang fortjener en bitchslap. Potensielt etterfulgt av en klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Fordi jeg ble singel for tre måneder siden og har ikke fått meg noe siden :( Og så er jeg 30 og gammel om et halvt år.

Jeg synes egentlig ikke så synd på deg. Jeg har ikke hatt sex med noen på nesten 1 1/2 år. Jeg er noe eldre enn deg da, sier som womenwomen, 30++ :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest debatten men vil si at det er enkelte problemer knyttet opp mot mange partnere.

1: Risiko og statistikk. Risikoen for å komme borti en gærning øker jo fler folk du er bortpå.

2: X-problematikk. Hvis du har vært med halve byen, og deretter blir sammen med en som ikke tolerer omgang med x ér, så har du plutselig ingen venner igjen.

3: Dersom du får ett letttvint bruk og kast forhold til partnere, så har du en partner-turnover-vane som er større enn perfekt med tanke på å bygge famile og få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg synes egentlig ikke så synd på deg. Jeg har ikke hatt sex med noen på nesten 1 1/2 år. Jeg er noe eldre enn deg da, sier som womenwomen, 30++ :ler: .

Men du har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Jeg har da vel ikke sex med barna mine :hakeslepp: :hakeslepp:

Nei halloo jeg mener ikke det. jeg mener du har rukket å få mann og barn før det ble for sent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da vel ikke sex med barna mine :hakeslepp: :hakeslepp:

:skratte:

(bare så det er sagt, så ler jeg ikke av at du ikke har sex med barna dine, det synes jeg er flott, ler av denne dialogen som var så altfor morsom på en kjedelig fredagskveld)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Betty, med en slik tankegang er det faktisk ikke rart. Pessimisme og usikkerhet er meget usexy.

Hva skal jeg gjøre for å bli optimistisk når jeg ikke har grunn for å være det?

Jeg er veldig flink å late som at jeg er optimist forresten. Men blir slått raskt ned igjen når jeg blir skuffa igjen av at en jeg likte som sa klart ifra at han ikke var interessert i noe seriøst for så å bli kjempeseriøs med en annen to sekunder etter. Det har skjedd meg ihvertfall tre ganger på rad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Du trenger ikke være optimistisk bare ikke vær pessimistisk.

Selvoppfyllende profeti. Det er overraskende mye makt i akkurat det begrepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Du trenger ikke være optimistisk bare ikke vær pessimistisk.

Selvoppfyllende profeti. Det er overraskende mye makt i akkurat det begrepet.

Hva skal jeg faen gjøre da? Når alle andre tapere klarer å få noen utenom meg så er det jo noe galt med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nei halloo jeg mener ikke det. jeg mener du har rukket å få mann og barn før det ble for sent...

Når er det for sent å ha en venn/elsker, synes du? Det er ikke slik at behovet skrur seg av ved en viss alder. Jeg har rukket å få barn med god margin, det første da jeg var 20 år, det femte da jeg var 28. Ingen av dem bor hjemme, og alle forstår at jeg har lyster og behov, og viktigst, ingen av dem blander seg borti mitt (for tiden manglende) intime liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

:skratte:

(bare så det er sagt, så ler jeg ikke av at du ikke har sex med barna dine, det synes jeg er flott, ler av denne dialogen som var så altfor morsom på en kjedelig fredagskveld)

Det var bare så fristende å svare sånn, når Betty sier at jeg har jo barn :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Når er det for sent å ha en venn/elsker, synes du? Det er ikke slik at behovet skrur seg av ved en viss alder. Jeg har rukket å få barn med god margin, det første da jeg var 20 år, det femte da jeg var 28. Ingen av dem bor hjemme, og alle forstår at jeg har lyster og behov, og viktigst, ingen av dem blander seg borti mitt (for tiden manglende) intime liv.

Hæ du misser poenget mitt. jeg vil ikke forbli barnløs. det er vanskeligere å få barn etter 30....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Når er det for sent å ha en venn/elsker, synes du? Det er ikke slik at behovet skrur seg av ved en viss alder. Jeg har rukket å få barn med god margin, det første da jeg var 20 år, det femte da jeg var 28. Ingen av dem bor hjemme, og alle forstår at jeg har lyster og behov, og viktigst, ingen av dem blander seg borti mitt (for tiden manglende) intime liv.

Imponerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Hæ du misser poenget mitt. jeg vil ikke forbli barnløs. det er vanskeligere å få barn etter 30....

Det er en berikelse å ha barn, men du må ikke miste motet nå allerede. Det er mange som får barn ad naturlig vei til langt oppi 40-årene, uten kunstige greier. For kroppens del er det lettest og best å få barn når man er mellom 20-30 år. Men det er også en forutsetning at man har en partner og et kjærlighetsfylt forhold :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Det er en berikelse å ha barn, men du må ikke miste motet nå allerede. Det er mange som får barn ad naturlig vei til langt oppi 40-årene, uten kunstige greier. For kroppens del er det lettest og best å få barn når man er mellom 20-30 år. Men det er også en forutsetning at man har en partner og et kjærlighetsfylt forhold :).

Duuuh Det er jo selvsagt det jeg vil ha. og jeg SKAL ha det før jeg er 35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Imponerende!

Det er fremdeles liv i meg, jeg er sprek som en loppe :skratte: , ikke akkurat for tiden da. Jeg har atypisk lungebetennelse. Må si jeg fikk meg en overraskelse da legen fortalte at mycoplasma var en variant av klamydia. Da lurer jeg på om det er luftbåren smitte :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...