Gå til innhold

Er det galt å ha hatt mange sexpartnere?


Lizbeth

Anbefalte innlegg

Ja det er deg, men hva med de som ikke har en fast pulekompis eller ikke finner den rette, har ikke de rett på å ha et sexliv? hva med å tenke på andre og ikke bare seg selv? Og ta hensyn til at andre har andre behov når de er single enn det du har?

Alle har et valg. Noen velger å hoppe fra partner til partner, men da kan man heller ikke forvente at alle andre vil like det. Jeg har full respekt for dine valg, hvorfor kan du ikke respektere mine?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Èn ting jeg lurer veldig på, er hvorfor det fremdeles er tabu (for en kvinne?) å ha hatt mange sexpartnere? Er det ikke "lov" til å kose seg slik man selv ønsker? Jeg ønsker å høre deres tanker om dette, gjerne ut ifra generelt perspektiv i tillegg til deres private.

Dersom jenta i dag er ok på alle måter, da er fortiden hennes ok nok. Dessuten er det framtiden som betyr noe.

Kun dersom det er synlig på lang avstand at ei dame har hatt mange partnere og at hun tydeligvis har lyst på flere, da er det ikke ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at sex er såpass intimt så det bør bare deles med en man er glad i. Mulig jeg er gammeldags.

Jeg synes ikke noe om hverken kvinner eller menn som har hatt mange sexpartnere, men jeg ser ikke ned på dem eller sier det til dem. Jeg har venner som har hatt mange sexpartenere, men det får være opp til dem.

Er kvinne foresten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få fitte er ingen kunst, det klarer hvemsomhelst.

Å holde et forhold gående over lengre tid ved å bidra med flere positive enn negative dager, det er derimot en kunstform, og det gjelder selvsagt begge kjønn.

Det der er reint sludder. Det er mange men som lever i ufrivillig sølibat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Alle har et valg. Noen velger å hoppe fra partner til partner, men da kan man heller ikke forvente at alle andre vil like det. Jeg har full respekt for dine valg, hvorfor kan du ikke respektere mine?

Hva faen er galt med det da? Jeg respekterer dine valg jeg bare respekterer ikke holdninga du har ovenfor folk som har mange sexpartnere, spesielt når du har hatt det selv.

Du var jo en drittsekk som utnytta folk da du pulte rundt i motsetning til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg synes det er ekkelt. En potensiell kjæreste blir fort strøket av listen dersom jeg finner ut at hun har hatt mange.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

Det der er reint sludder. Det er mange men som lever i ufrivillig sølibat.

Mulig det, men det er fremdeles ikke vanskelig å få seg noe hvis eneste krav er at vedkommende har ett (kansje aller helst 2) hull mellom bena.

Mitt poeng var heller det at de som omtaler sex som det å få seg fitte kansje ikke nødvendigvis står først i køen hos det motsatte kjønn.

Jeg har en bekjent som aldri har draget, det faktum at han er en misogynist har aldri streifet ham at muligens har noe med saken å gjøre.

Endret av MikeWaters 2.0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, men det er fremdeles ikke vanskelig å få seg noe hvis eneste krav er at vedkommende har ett (kansje aller helst 2) hull mellom bena.

Mitt poeng var heller det at de som omtaler sex som det å få seg fitte kansje ikke nødvendigvis står først i køen hos det motsatte kjønn.

Jeg har en bekjent som aldri har draget, det faktum at han er en misogynist har aldri streifet ham at muligens har noe med saken å gjøre.

Mange har personlige problemer, blant annet med dette som har med kommunikasjon og tilnærming til det motsatte kjønn. Man har aldri lært seg det og har kommet fullstendig på sidelinjen. Det at man ikke har draget betyr ikke at man er misygonist. Det er temmelig fornærmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen er galt med det da? Jeg respekterer dine valg jeg bare respekterer ikke holdninga du har ovenfor folk som har mange sexpartnere, spesielt når du har hatt det selv.

Du var jo en drittsekk som utnytta folk da du pulte rundt i motsetning til meg.

Nei, du respekterer tydeligvis ikke mine valg. Jeg respekterer alle som puler rundt, jeg. Jeg bare velger å gå videre uten dem når jeg skal satse seriøst. Jeg er ferdig med tull og tøys seksuelt, og vil skaffe meg en å leve resten av livet sammen..

Hva av "De aller, aller fleste visste hva de gikk til den gangen. Jeg var ganske så åpen om hva jeg var ute etter" var det du ikke skjønte? Eller bare tok du det for gitt at jeg var en drittsekk fordi jeg ser annerledes på ting enn deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Nei, du respekterer tydeligvis ikke mine valg. Jeg respekterer alle som puler rundt, jeg. Jeg bare velger å gå videre uten dem når jeg skal satse seriøst. Jeg er ferdig med tull og tøys seksuelt, og vil skaffe meg en å leve resten av livet sammen..

Hva av "De aller, aller fleste visste hva de gikk til den gangen. Jeg var ganske så åpen om hva jeg var ute etter" var det du ikke skjønte? Eller bare tok du det for gitt at jeg var en drittsekk fordi jeg ser annerledes på ting enn deg?

Jo jeg respekterer dine valg. jeg respekterer ikke at du sier at det å ha mange sexpartnere er det samme som å drive med tøys og tull.

Hva med de som ikke finner en å dele resten av livet sammen med da?

Jeg vet at jeg garantert aldri vil finne noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg respekterer dine valg. jeg respekterer ikke at du sier at det å ha mange sexpartnere er det samme som å drive med tøys og tull.

Hva med de som ikke finner en å dele resten av livet sammen med da?

Jeg vet at jeg garantert aldri vil finne noen.

De fleste jeg vet om som har hatt mange sexpartnere har hatt perioder med masse tøys og tull. Useriøs dating, osv.

Men jeg merker jeg begynner å bli nysgjerrig. Hvorfor vet du at du aldri finner noen? Hvilken holdning har du til dating? Går du seriøst inn for et forhold hver gang du har sex med en mann? Er du forelsket hver gang? Sterke følelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

De fleste jeg vet om som har hatt mange sexpartnere har hatt perioder med masse tøys og tull. Useriøs dating, osv.

Men jeg merker jeg begynner å bli nysgjerrig. Hvorfor vet du at du aldri finner noen? Hvilken holdning har du til dating? Går du seriøst inn for et forhold hver gang du har sex med en mann? Er du forelsket hver gang? Sterke følelser?

Fordi de jeg blir forelska i aldri vil ha meg mens de jeg ikke liker alltid vil ha meg. Føler jeg må ta til takke med nest best. men dette er off topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de jeg blir forelska i aldri vil ha meg mens de jeg ikke liker alltid vil ha meg. Føler jeg må ta til takke med nest best. men dette er off topic.

Det har jo mye med hvorfor du reagerer såpass sterkt som du gjør, så jeg vil jo gjerne forstå.

Hvorfor ha sex med noen som ikke vil ha deg? Jeg venter med å ha sex til jeg er relativt sikker på at det er gjensidig. Jeg forteller om mine intensjoner med datingen allerede på første date. At jeg er ute etter noe seriøst, at jeg har opplevd mye tull før, og derfor vil gå fram med forsiktighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Det har jo mye med hvorfor du reagerer såpass sterkt som du gjør, så jeg vil jo gjerne forstå.

Hvorfor ha sex med noen som ikke vil ha deg? Jeg venter med å ha sex til jeg er relativt sikker på at det er gjensidig. Jeg forteller om mine intensjoner med datingen allerede på første date. At jeg er ute etter noe seriøst, at jeg har opplevd mye tull før, og derfor vil gå fram med forsiktighet.

Poenget er hvorfor vil han ikke ha meg? Jeg får høre hele tiden at jeg er så pen og attraktiv av pene og attraktive menn hvorfor er det bare middelmådige menn som vil være sammen med meg? Misforstå meg rett, er ikke så superopptatt av utseendet men personligheten kan gjøre noe attraktive også.

Høh forteller man det på første date til en mann at man er interessert i noe seriøst så løper de jo for livet.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Katten.

Poenget er hvorfor vil han ikke ha meg? Jeg får høre hele tiden at jeg er så pen og attraktiv av pene og attraktive menn hvorfor er det bare middelmådige menn som vil være sammen med meg?

Høh forteller man det på første date til en mann at man er interessert i noe seriøst så løper de jo for livet.

Hell yeah.

I begynnelsen av datingsfasen er det bare snakk om å bli kjent. Så om det kan være et potensiale for videre omgang.

Ei jente som prater om seriøsitet allerede da, vil mest sannsynlig skremme meg vekk. Etter litt hankypanky.

Dette er selvfølgelig kun mine meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hell yeah.

I begynnelsen av datingsfasen er det bare snakk om å bli kjent. Så om det kan være et potensiale for videre omgang.

Ei jente som prater om seriøsitet allerede da, vil mest sannsynlig skremme meg vekk. Etter litt hankypanky.

Dette er selvfølgelig kun mine meninger.

Jeg sier ikke det i begynnelsen av dating altså om det var det du trodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg sier ikke det i begynnelsen av dating altså om det var det du trodde.

Tenkte meg ikke det - men man vet dessverre aldri her på KG...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er hvorfor vil han ikke ha meg? Jeg får høre hele tiden at jeg er så pen og attraktiv av pene og attraktive menn hvorfor er det bare middelmådige menn som vil være sammen med meg? Misforstå meg rett, er ikke så superopptatt av utseendet men personligheten kan gjøre noe attraktive også.

Høh forteller man det på første date til en mann at man er interessert i noe seriøst så løper de jo for livet.

Når jeg leser den siste setningen, så skjønner jeg jo litt mer av greia. Er det virkelig slike menn du ønsker? Som stikker av bare du nevner at du er ute etter noe seriøst? Det er nok av seriøse menn der ute. Forteller du ikke hva du vil ha, hvordan skal du forvente at menn skal vite det? Menn er ikke tankelesere.

Da jeg datet, var det mange kvinner som forsvant da de forstod hvor seriøs jeg var, men det gjorde meg pent lite da det ikke var disse kvinnene jeg var ute etter uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...