Gå til innhold

Er det galt å ha hatt mange sexpartnere?


Lizbeth

Anbefalte innlegg

Det er ikke dobbelmoral i det hele tatt, det er preferanser.

Jeg kan på samme måte mene at jeg selv kan gå i one piece, mens en kjæreste alltid må være pen i tøyet.

Exactly.

Skjønner ikke at dette er så vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser et problem med å være i forhold til en person som liker å stadig ha nye sexpartnere. Hva gjør hun da når hun må holde seg til én i overskuelig fremtid?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg ser et problem med å være i forhold til en person som liker å stadig ha nye sexpartnere. Hva gjør hun da når hun må holde seg til én i overskuelig fremtid?

Når man er i et forhold, er det vel klart (burde være iallfall) at men holder seg til den ene.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exactly.

Skjønner ikke at dette er så vanskelig å forstå.

Ehh.. vanskelig å forstå?

Dette er jo også et spørsmål om preferanser. Noen synes at dette er dobbelmoralisme, andre synes ikke det.

Konklusjonen er: Who cares?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er i et forhold, er det vel klart (burde være iallfall) at men holder seg til den ene.

Så klart! Men må jeg velge mellom en jente som som helst holder seg til én partner, og en som vil ha flere, så velger jeg førstnevnte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser et problem med å være i forhold til en person som liker å stadig ha nye sexpartnere. Hva gjør hun da når hun må holde seg til én i overskuelig fremtid?

Jeg synes ikke dette gir mening. De fleste som har hatt mange sexpartnere, har hatt det fordi de har vært single en stund og er glad i sex, ikke fordi de ikke klarer å holde seg til en om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som en erfaren mann kan godt fortelle hvorfor ikke jeg vil ha en dame som har ligget med flere enn hun vil vedkjenne seg selv og som ofte lyver om hvor mange hun har holdt på med.

Noe av årsaken er at jeg tenner på og liker best ærlige jenter. Jenter som er flinke til og narre og gode til og bedra er sikkert snille de også, men jeg vil ikke involvere meg med en sånn en.

La oss si at jeg møter på to like jenter, men de har en viktig forskjell, hun ene liker og ligge med gutter hun ellers forakter når hun ikke er full og hun andre liker og ligge med gutter hun respekterer selv når hun er edru. Hva er forskjellen mellom kvinner som ligger med fremmede menn fulle som de ikke vil vedkjenne seg dagen derpå og kvinner som ikke gjør nevnte handlinger? Kvinner som faktisk synes det er litt småekkelt og ligge med fremmede når de er fulle?

Jeg må vel selv få lov til og få velge meg hva slags mennesketype jeg vil være sammen med vel? Alle vet at kvinner som lyver på hvor mange de har ligget med gjør de fordi de skammer seg, og mennesker som skammer seg kan også finne på og lyve og ikke minst, - gjenta den destruktive atferden.

Skal jeg hver gang vi krangler risikere at jenta jeg er forelsket i puler på en fremmed mann bare fordi hun er full, når jeg heller kan finne tryggheten hos en jente som har selvrespekt nok til og aldri ha lyst til og gjøre handlinger en ikke kan vedkjenne seg selv?

At mange av dere ikke forstår forskjellen overrasker meg vel egentlig ikke. Kvinner som har ligget med altfor mange må overbevise seg selv om at de gjorde det rette. Ingen liker vel mennesker som alltid har vært den som bryter ut av forhold med utroskap og nye elskere og skjul og bedrag og narreri? Kvinner som ligger med mange kjører lange monologer i sitt indre hvor de overtaler seg selv til at med litt løgn kan fortelle andre om ærlighet og trofasthet.

Endret av waco
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser et problem med å være i forhold til en person som liker å stadig ha nye sexpartnere. Hva gjør hun da når hun må holde seg til én i overskuelig fremtid?

Godt sagt. Vi vet jo at kvinner som ligger med mange forskjellige ofte tenner mest på spillet og leken og begjæret før sexen. Og når man er avhengig av bekreftelse fra flest mulige forskjellige menn så er det ikke lett og være trofast. Jeg mener, når lysten ligger i det og bli begjært og sjekket opp, når selve nytelsen er det og bli lagt merke til, - ja da er det ikke lett og være lojal.

Så det beste rådet til gutter er vel og holde seg langt unna sånne damer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

Men må jeg velge mellom en jente som som helst holder seg til én partner, og en som vil ha flere, så velger jeg førstnevnte.

Når får man egentlig dette valget? Har du et konkret eksempel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

Godt sagt. Vi vet jo at kvinner som ligger med mange forskjellige ofte tenner mest på spillet og leken og begjæret før sexen. Og når man er avhengig av bekreftelse fra flest mulige forskjellige menn så er det ikke lett og være trofast. Jeg mener, når lysten ligger i det og bli begjært og sjekket opp, når selve nytelsen er det og bli lagt merke til, - ja da er det ikke lett og være lojal.

Så det beste rådet til gutter er vel og holde seg langt unna sånne damer.

Det beste rådet er vel egentlig å holde seg unna jenter i det store og hele, for å være helt sikker mener jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får man egentlig dette valget? Har du et konkret eksempel?

For eksempel du er på date-konferanse på kielferja, - og møter to jenter du liker. Hu ene forteller at hun må være forelsket i gutter hun ligger med og hun alltid gjør det slutt før hun puler på en ny kar. Hun andre gjør som hun selv vil, hun kan godt finne på og ligge med en kar fordi det er kompisen din bare fordi det er kompisen din og ingen annen grunn enn og plage deg bare fordi hun kan. Hver gang hun møter motgang i livet så handler det om og finne seg en partner, selv om hun er blakk så har hun metoder for og bli påspandert. Hun forteller at hun pleier og gjøre mye rart og det er grunen til at hun ikke husker hvem hun har ligget med.

Noen er liberale og inkluderende av personlighet, men ikke jeg. Jeg er mer fordomsfull og skeptisk til vandrende fortellinger om mennesker, så derfor ville jeg selvsagt valgt hun trygge og ikke hun litt mer overraskende spennende typen.

Men jeg kan forstå at noen faller for denslags jenter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

For eksempel du er på date-konferanse på kielferja, - og møter to jenter du liker. Hu ene forteller at hun må være forelsket i gutter hun ligger med og hun alltid gjør det slutt før hun puler på en ny kar. Hun andre gjør som hun selv vil, hun kan godt finne på og ligge med en kar fordi det er kompisen din bare fordi det er kompisen din og ingen annen grunn enn og plage deg bare fordi hun kan. Hver gang hun møter motgang i livet så handler det om og finne seg en partner, selv om hun er blakk så har hun metoder for og bli påspandert. Hun forteller at hun pleier og gjøre mye rart og det er grunen til at hun ikke husker hvem hun har ligget med.

På date-konferanse på Kielferga så kan jeg se for meg at dette kan skje ja :)

Seriøst, finnes det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Hva slags omgangskrets har du, Waco? Du skriver alltid bitre innlegg om dårlige kvinner. Kvinner som er utro, drikker, horer rundt, bruker dop også kanskje. Upålitelige, forkaster deg for andre etter en krangel, ligger med kompisene dine, and the list goes on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si det er direkte galt å ha mange sexpartnere. Der får folk gjøre som de vil, men for min egen del så er det ikke aktuellt å være noe mer enn en venn med ei jente som har ligget med mange.

Så få som mulig er det ideelle etter mitt syn, passerer man 5 begynner jeg å bli skeptisk og når man kommer til 8-10 stk er man fullstendig utelukket som partner for min del.

Jeg vil ikke kalle en person som har mange partnere noe nedsettende og kan respektere personen, men å gå inn i et forhold, eller gjøre noe fysisk intimt med ei som har passert min grense er utelukket. Ikke fordi jeg er en sjalu person for jeg finnes ikke sjalu og kona mi kan gå hvor hun vil og gjøre hva hun vil med hvem hun vil uten at jeg blander meg oppi det (innefor rimelghetens grenser selvfølgelig) men tanken på at andre har puttet pikken sin der før meg føles ubehagelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel. Jeg er ikke interessert i en som har vært "allemannseie". Hvorfor er det så viktig å ha mange partnere foresten? Kan du ikke heller finne en du er glad i å ha mye deilig sex med den personen? En som ligger rundt med alle er uansett fullstendig uaktuelt som kjærestemateriale for meg. Vil jo gjerne føle seg litt ekslusiv.

Jeg har vært singel i snart 5 år og datet/holdt på med 7 forskjellige gutter den perioden. Og nei, jeg snakker ikke om ons, men at jeg har holdt på med dem over flere måneder. Da er det naturlig at man har sex. Alle er ikke heldige og klarer å finne den ene vet du. Noen av oss blir såret gang på gang, eller mister interessen selv rett og slett. Betyr ikke at man i 2012 skal vente til man er faste kjærester med å ha sex. Er man over snittet attraktiv kan jeg love at at antallet stiger FORT! Man ligger ikke rundt med alle for det. Antallet mitt er nå 13, men tror du det er det jeg sier til gutta?? Til gutta sier jeg at de er nr 6, nr 7 eller nr 8, avhengig av hva som faller meg inn der og da. Dvs at den dama du tror er uskyldig og bare din, mest sannsynlig har vært allemannseie hun også. Kanskje du er sammen med en tidligere tøs? Hvem vet. Jeg vet at alle jentene jeg kjenner lyver om antallet til gutta. Og et du hvorfor? Fordi gutta er så tette i pappen som deg og tror at man er hore med en gang man har 10+!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

men tanken på at andre har puttet pikken sin der før meg føles ubehagelig.

Så 5 pikker er greit, mens 8 pikker er ikke greit?

Sukk.................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du vite hvor mange sexpartnere en dame har hatt? Spør du direkte? I så tilfelle er det ikke sikkert du får et ærlig svar. Hvordan er det med deg selv, holder du din sti ren?

Lurer jeg og på... Jeg og venninnene har jo på fylla flere ganger kommet inn på temaet antall. Og en jeg trodde hadde 5+/- hadde faktisk 33 stk! En annen jeg var overbevisst om hadde under 10-15, hadde så mye som 50+ (hun husket ikke det nøyaktige antallet engang).

Så jeg tror faktisk eksen eller den nåværende dama de kan være en like billig tøs! Og så tror du at hun er en engel! Haha. FJOLS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i min vennekrets. Jeg kjenner en fyr som ligger med nye damer hver helg, og når han kommer å skryter av det på fredagspilsen så sier vi andre "Bra gjort, mann!!" for å muntre han opp. Straks han går for å hente en øl til eller pisse, så er det alltid noen som mener at "vi må jo munter han opp sånn at han ikke tror at han er helt håpløs. Det kan jo hende at han får til et ordentlig forhold en dag :vetikke: ".

Selv vil jeg ikke være sammen med en dame som har holdt på med maaaaaassevis av menn. Fordi da har vi helt forskjellig syn på sex og det er større sjanse for at hun kommer til å være utro, fordi hun holder følelser og sex separert (har sex med menn hun ikke har følelser for.)

Herregud. Snakk om uvitenhet og generalisering..

Sex med menn hun ikke har følelser for? Utroskap? Hva F snakker du om?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...