Gå til innhold

Er det galt å ha hatt mange sexpartnere?


Lizbeth

Anbefalte innlegg

Gjest MikeWaters 2.0

Vi tenker det samme om løse menn og løse kvinner. Problemet er at vi er heterofile menn. Derfor klager vi på løse kvinner, for vi bryr oss ikke om andre menn, vi vil ikke bli sammen med menn.

Vi? Sitter dere i samme rom? Er dere med i en mannsgruppe hvor du er utnevnt til talsmann? :)

Jeg synes TS er ekkel og representerer ikke mange menn.

TS er kvinne og heter "Lizbeth"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Religionslærerinnen min på grunnskolen sa at det antallet menn oppgir kan man dele på 3.

Det antallet kvinnene hoster opp kan man gange med 3 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi? Sitter dere i samme rom? Er dere med i en mannsgruppe hvor du er utnevnt til talsmann? :)

TS er kvinne og heter "Lizbeth"!

Jeg troddde dette var en av de mange trådene om sexpartnere. Derfor tenkte jeg TS var en annen enn "Lizbeth". Sorry.

Når det skrives at menn puler rundt svarer jeg med at vi ikke gjør det. En generalisering for en generalisering.

Jeg er sikker på at de fleste men somm er mentalt forbi tenåringstadiet tenker lik som meg(vi) i Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok, men hvorfor angriper dere da kvinnene og ikke mennene?

Må to til for å pule...

to type kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Odd Molly

to type kvinner.

Etter å ha jobbet i manndominerte miljø, og vært tilhører til menns" omgangstone" og væremåte.

Og oppførsel. Representerer ikke du den vanlige mannen.

Men kanskje - når man sitter på et forum som KG så "viser" man vel stort sett mye av vrangsiden/meningsytringer som man ellers ikke hatt flagget.

Jeg har ikke vært her så lenge - men synes av og til det er pussig at dere menn finner interesse av å holde det gående her inne. Ommatt og ommatt.

For dere liker jo oss ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha jobbet i manndominerte miljø, og vært tilhører til menns" omgangstone" og væremåte.

Og oppførsel. Representerer ikke du den vanlige mannen.

Men kanskje - når man sitter på et forum som KG så "viser" man vel stort sett mye av vrangsiden/meningsytringer som man ellers ikke hatt flagget.

Jeg har ikke vært her så lenge - men synes av og til det er pussig at dere menn finner interesse av å holde det gående her inne. Ommatt og ommatt.

For dere liker jo oss ikke....

de aller fleste menn holder tett om svært mye overfor kvinner. de gjør det da de tror det vil redusere deres sjanse til å få henne til sengs. det betyr ikke at alle menn tror de kan få alle kvinner til sengs, men man forsøker i det minste å ikke aktivt ødelegge sine muligheter. dine mannlige kollegaer oppfører seg på en annen måte når kvinner ikke er til stede. du er ikke "én av gutta". du vil aldri bli det.

dog, jeg har aldri sett noe behov for å skjule mine meninger. jeg har faktisk oppdaget at mange kvinner tiltrekkes drittsekker med "uakseptable" synspunkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har faktisk oppdaget at mange kvinner tiltrekkes drittsekker med "uakseptable" synspunkter.

Ja, fordi det er spennende med brutal "ærlighet". I et forhold, derimot, er det ikke liv laga med slike menn. Dere er dobbeltmoralske drittsekker rett og slett. Been there done that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Molly

de aller fleste menn holder tett om svært mye overfor kvinner. de gjør det da de tror det vil redusere deres sjanse til å få henne til sengs. det betyr ikke at alle menn tror de kan få alle kvinner til sengs, men man forsøker i det minste å ikke aktivt ødelegge sine muligheter. dine mannlige kollegaer oppfører seg på en annen måte når kvinner ikke er til stede. du er ikke "én av gutta". du vil aldri bli det.

dog, jeg har aldri sett noe behov for å skjule mine meninger. jeg har faktisk oppdaget at mange kvinner tiltrekkes drittsekker med "uakseptable" synspunkter.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor dere bruker all tiden deres her inne, øser ut mengder frustrasjon. Mesteparten av innleggene er fulle av bebreidelser og kategorisering om kvinner. Og stort sett etter en negativ opplevelse som dere ikke klarer å bearbeide. Dere kan ikke forvente å få noe forståelse med tanke på hva slags kvinnesyn dere til tider flagger. Dere ønsker å oppnå støtte rundt deres subjektive virkelighetsoppfatning. Og er egentlig ikke interessert i noen objektiv vinkling. Dere burde ta en prat med en kompis istedet. Kom dere ut i livet - det er bøtter og lass med bra damer der ute!!

Og dere menn påstår vi kvinner gnåler og maser i tide og utide....men makan til sutring det er på dere også til tider her inne!! Livet blir ALDRI svart hvitt - uansett hvordan man vrenger og vrir på ting. Og det skjønner man når man blir voksen.

Endret av Odd Molly
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Molly

Når jeg ser definisjoner på de aller fleste menn, her på forumet, er jeg glad for at jeg definerer meg selv som pjokk.

Hvis man som kvinne beveger seg inn på et mannsdominert forum vil saken være akkuratt den samme. Frustrerte kvinnfolk som skal "ta alle menn" p.g.a. egne dårlige opplevelser...som de ikke klarer å bearbeide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Hvis man som kvinne beveger seg inn på et mannsdominert forum vil saken være akkuratt den samme. Frustrerte kvinnfolk som skal "ta alle menn" p.g.a. egne dårlige opplevelser...som de ikke klarer å bearbeide.

Nåja.

Jeg har tilbragt min tid på diskusjon.no, og kvinnene der var som regel meget hyggelige og omgjengelige. Fant mer bitre menn enn kvinner, for å si det slik.

Til gjengjeld ser jeg veldig mye mannehat her på forumet (i varierende grad). Betraktelig mye mer negativitet her enn på diskusjon.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Odd Molly

Nåja.

Jeg har tilbragt min tid på diskusjon.no, og kvinnene der var som regel meget hyggelige og omgjengelige. Fant mer bitre menn enn kvinner, for å si det slik.

Til gjengjeld ser jeg veldig mye mannehat her på forumet (i varierende grad). Betraktelig mye mer negativitet her enn på diskusjon.no

Kategorien Samliv og relasjoner er den aller, aller vanskeligste av dem alle, fordi det er snakk om så mye følelser... og alle som svarer har sine egne opplevelser som de legger til grunn. Derfor er det svært sjelden man får et nyansert syn på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kategorien Samliv og relasjoner er den aller, aller vanskeligste av dem alle, fordi det er snakk om så mye følelser... og alle som svarer har sine egne opplevelser som de legger til grunn. Derfor er det svært sjelden man får et nyansert syn på ting.

Akkurat dette området er det lite forskning på. Sex, samliv og relasjoner. De fleste på KG er naive og kaller alt generaliserende. Det er det ikke, fordi det er visse kjøreregler som gjelder for hele menneskeheten. Feks er det fult av bøker om hvordan en sjekker. Det er bøker som er basert på utforsking og prøving. Det er undersøkelser basert på empiri også så det kunne godt vært mer forskning på området.

Hadde folk blitt mer opplyste på dette kunne vi vært mer disiplinerte, lære mer av våre feil og gjort livet lettere for folk som sliter av problemer og angst på grunn av sex, samliv eller relasjoner. Feks kommunikasjonen mellom mann og kvinne, sex og tenningsmønster osv. Hjernevask var egentlig et genialt program. Eia burde fått en oscar for ¨sette lys på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå syntes jeg du generaliserer fælt :)

Du aner ikke hvor heldig du er mike som har utseende med deg og kan få mange sexpartnere. Vi stygge må slite med å akseptere vår plass som avfall i samfunnet, og at ingen jenter er interesserte sel om vi har lest tusenvis av sjekkebøker for hvordan en kommuniserer med en jente.

Generaliserer jeg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Molly

Nåja.

Jeg har tilbragt min tid på diskusjon.no, og kvinnene der var som regel meget hyggelige og omgjengelige. Fant mer bitre menn enn kvinner, for å si det slik.

Til gjengjeld ser jeg veldig mye mannehat her på forumet (i varierende grad). Betraktelig mye mer negativitet her enn på diskusjon.no

Jupp.....synes til tider det er masse originale meninger her inne, tildels skremmende. Fra begge kjønn.

Jeg synes dog at det hjelper lite å sitte på et forum og kjefte - istedet for å forsøke å komme seg ut av hengemyra. Kanskje enkelt å si, men det er lite konstruktivt. Man luller seg inn i "situasjonen" og dyrker den.

Herværende kategori er som nevnt svært vanskelig. Følelser betyr ofte : lite rasjonell tankegang.

Samtidig er en heftig diskusjon alltid morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mange gode, trygge sex-forhold - og kun 2-3 one night stands i løpet av mine 12 år som seksuelt aktiv. Dersom man har hatt få lange forhold, så er det ikke rart at nummeret på seksuelle partnere øker hyppigere enn andre som har hatt kjærester i 4 år, og så ett nytt forhold i 3 år osv.

Utrolig generaliserende tanker om kvinner som har hatt flere sex-partnere. Føler dere menn dere truet?

Jeg har ofte utviklet seksuelle relasjoner til bekjente, uten at det har ødelagt noen vennskap. Derimot har det vært trygt, med mye humor - og ingen følelser, men alikevel fantastisk sex - og ikke minst kos! Jeg har hatt opp mot 30 partnere, og resultatet av det er at jeg er trygg på meg selv og kroppen min, gir av meg selv og ikke gjemmer meg under dyna, og vet hva jeg ønsker og tenner på - slik at partner slipper å prøve seg frem mens jeg ligger der stille som en "mus".

Bekreftelse og lav selvtillitt: for noe jævla vrøvl fra menn som ikke får seg noe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mange gode, trygge sex-forhold - og kun 2-3 one night stands i løpet av mine 12 år som seksuelt aktiv. Dersom man har hatt få lange forhold, så er det ikke rart at nummeret på seksuelle partnere øker hyppigere enn andre som har hatt kjærester i 4 år, og så ett nytt forhold i 3 år osv.

Utrolig generaliserende tanker om kvinner som har hatt flere sex-partnere. Føler dere menn dere truet?

Jeg har ofte utviklet seksuelle relasjoner til bekjente, uten at det har ødelagt noen vennskap. Derimot har det vært trygt, med mye humor - og ingen følelser, men alikevel fantastisk sex - og ikke minst kos! Jeg har hatt opp mot 30 partnere, og resultatet av det er at jeg er trygg på meg selv og kroppen min, gir av meg selv og ikke gjemmer meg under dyna, og vet hva jeg ønsker og tenner på - slik at partner slipper å prøve seg frem mens jeg ligger der stille som en "mus".

Bekreftelse og lav selvtillitt: for noe jævla vrøvl fra menn som ikke får seg noe selv.

Du treffer god her. Menn føler seg truet!! At du har sex med venner viser bare at du kan være fornuftig og ha sex bare for nytelse, og skille mellom følelser og sex.

Du har rett i at selvtillit ikke er alt som skal til for en mann å få seg dame, på langt nær. Tusenvis av andre faktorer. Utseende, høyde, hørsel, syn, funksjonshemmning, preferanser osv.

Jeg tror at forakt mot "kvinner med mange sexpartnere" er "laget" av samfunnets tapere. Menn som ikke får seg noe går rundt seksuelt fustrerte. De begynner å mene at kvinner med få sexpartnere psser best med en selv fordi en selv har ufrivillig få sexpartnere, eller menn med mange sekspartnere som føler seg truet av kvinner med mange sekspartnere.

Det er forsvarsmekanismene og ståltheten til mange menn.

Sex i et naturlig perspektiv har fuckall og ingenting med følelser å gjøre. En trenger ikke ha sex for å få følelser og en trenger ikke følelser for å ha sex. Nytelse er intensjonen uansett!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...