Gå til innhold

Er det galt å ha hatt mange sexpartnere?


Lizbeth

Anbefalte innlegg

Du mener fysiske drifter kan kun tilfredstilles av nye sexpartnere? Dildoer? Stabile pulevenner? Forhold?

Er det rart unge norske jenter ses på som regelrette horer.

Si meg, nevnte ikke du omtrent alle alternativene i en setning nå?

Hvilke måter er det du ikke har nevnt her, som man da kan bruke uten å bli sett på som hore?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at folk får gjøre som de vil. Jeg liker ikke å tenke på de intime historiene til en eventuell partner, men om det er grunn til å revurdere forholdet kommer helt ann på personen og situasjonen der og da. Jeg tviler på at om jeg finner en jeg liker så kommer nok ikke temaet opp engang. Men nå har jeg aldri hatt sex så kanskje det er derfor jeg er litt mer gammeldags enn de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan virke som om mange jenter må ha sex for å tilfredsstille sine seksuelle behov. De kan ikke runke. Rart. Jeg har vært jomfru i et par å tyve år, og jeg har nok større seksualdrifter enn de fleste. Jeg klarer meg fint med runking. Ikke får jeg kjønnssykdommer, ikke mange partnere og alltid er handa villig nå jeg vil, ergo null avvisning og stress.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, nevnte ikke du omtrent alle alternativene i en setning nå?

Hvilke måter er det du ikke har nevnt her, som man da kan bruke uten å bli sett på som hore?

Tja, man kan for eksempel holde seg til samme mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke noe galt i og være horete og tøytete. Problemet er når dere nekter for egen atferd når dere møter nye menn. Og da blir det vanskelig og påpeke at man er så ærlig og genuin.

stå for det man sier og stå for det man gjør. Ikke nekte og vedkjenne seg egne handlinger hvis det er ærlighet som er det viktigste.

Man kan ikke være alt her i livet, man kan ikke både være trofast og utro, - man kan ikke både være ærlig og samtidig lyve.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, nevnte ikke du omtrent alle alternativene i en setning nå?

Hvilke måter er det du ikke har nevnt her, som man da kan bruke uten å bli sett på som hore?

de var nevnt som alternativer til tøsete adferd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Det kan virke som om mange jenter må ha sex for å tilfredsstille sine seksuelle behov. De kan ikke runke. Rart. Jeg har vært jomfru i et par å tyve år, og jeg har nok større seksualdrifter enn de fleste. Jeg klarer meg fint med runking. Ikke får jeg kjønnssykdommer, ikke mange partnere og alltid er handa villig nå jeg vil, ergo null avvisning og stress.

Du kan risikere å få sene(skjede)betennelse ved flittig bruk ;)

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, man kan for eksempel holde seg til samme mann?

Så vi skal tilbake til 50-tallet og være ulykkelig i et forhold for å kunne forbli tilfredstilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan virke som om mange jenter må ha sex for å tilfredsstille sine seksuelle behov. De kan ikke runke. Rart. Jeg har vært jomfru i et par å tyve år, og jeg har nok større seksualdrifter enn de fleste. Jeg klarer meg fint med runking. Ikke får jeg kjønnssykdommer, ikke mange partnere og alltid er handa villig nå jeg vil, ergo null avvisning og stress.

Er du mann eller kvinne? LITT forskjell på klitorisstimulig og vaginal stimuli. Og joggu meg forskjell på fysisk nærhet vs. ingen nærhet.

Man trenger ikke få kjønnssykdommer av sex, det finnes noe som heter kondomer.

Og i forhold til "ikke mange partnere": er det et mål i seg selv?

Du høres vel egentlig mest stusselig ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de var nevnt som alternativer til tøsete adferd.

Den må du lenger ut på landet med. Du sidestiller "Nye sexpartnere" og "Forhold".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi skal tilbake til 50-tallet og være ulykkelig i et forhold for å kunne forbli tilfredstilt?

Ja man tenner på forskjellige ting. Jeg blir lykkeligere av samme person, vet jeg at jeg har sex med en jeg elsker over lang tid så gir det større glede og nytelse enn om det bare er fremmede hele tiden.

Og elske med noen man vet avviser deg neste uke til fordel for en annen full bajas er ikke så tiltrekkende for meg.

Jeg skulle ønske jeg kunne skille følelser og sex slik som dere, for jeg skjønner fordelene med og bare kunne leke med mennesker i stedetfor og involvere seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke noe galt i og være horete og tøytete. Problemet er når dere nekter for egen atferd når dere møter nye menn. Og da blir det vanskelig og påpeke at man er så ærlig og genuin.

stå for det man sier og stå for det man gjør. Ikke nekte og vedkjenne seg egne handlinger hvis det er ærlighet som er det viktigste.

Man kan ikke være alt her i livet, man kan ikke både være trofast og utro, - man kan ikke både være ærlig og samtidig lyve.

Er det bare to alternativer,og disse alternativene, Waco? For alle i hele verden?

Jeg ser for meg iallefall et tredje alternativ: At man ikke bryr seg om hvor mange partneren har hatt sex med fra før, og derfor ikke spør, og ingen lyver.

Jeg ser virkelig ikke hvorfor noen har rett til å vite absolutt alt om fortiden til en ny partner, og jeg for min del kan ikke se for meg at det er et naturlig spørsmål å stille heller.

Det handler ikke om å lyve eller å ikke ville være ærlig. Men alle er forskjellige da, og jeg har jo skjønt at å vite om antall sexpartnere er viktig for noen. Men jeg ser likevel ikke hvordan dette nødvendigvis henger sammen med å være ærlig, eller at det er viktig informasjon for absolutt alle.

Men man kan jo ikke være alt her i livet. Man kan ikke både se verden i svart-hvitt og se at det finnes nyanser i verden og at folk er ulike.

Endret av Søgni
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt, hvis noen finner det hensiktmessig og bløffe om hvor mange man har ligget med, så gjerne for meg.

Men ikke fortell etterpå at det ikke er ulike standarder for kvinner og menn. Når man først lyver om seg selv og sitt liv i fasadens hensikt så innrømmer man også at man føler at det er feil og væer ærlig.

Hvis du møter en ny fyr, er det for eksempel i din interesse og vite hvor mange han har barn med, eller er det noe som ikke betyr noe?

Om det ikke betyr noe og ligge med mange forskjellige, da er det vel ingen problem og forklare hvorfor man er sånn?

Jeg kan ta meg selv. Vel, jeg har ligget med flere enn det jeg i dag vil se på som godt. Det og ligge med for mange gjorde meg til dårligere menneske. Det ersom og ha femti bestevenner på en gang, noen ganger må man prioritere i sjelslivet sitt hvis noe skal bety noe.

Derfor valgte jeg for en åtte - ti år siden og forandre atferd. Nå har jeg klart det og derfor er jeg stolt av meg selv, og enda ser ned på andre som "lever et liv man ikke vil innrømme".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partnere kan bare spørre meg hvor mange jeg har ligget med. Men de må ikke forvente å få et seriøst svar. Jeg svarer det jeg vil og det som passer seg til fyren. Ingen har noe med hvor mange jeg har hatt sex med uansett. Jeg er akkurat samme jenta om jeg har hatt sex med 5 eller 30!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat samme jenta om jeg har hatt sex med 5 eller 30!

selvfølgelig er du ikke det og din partner vil sannsynligvis se på det svært forskjellig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er akkurat samme jenta om jeg har hatt sex med 5 eller 30!

Beklager, her vil mange være uenige med deg.

Denne ideen om at "fortid er fortid" er i beste fall naiv. Vi blir alle på et vis vurdert på hvordan vi har oppført oss i årene forut, og dette er det ikke noe man bare kan få til å forsvinne fordi man selv ønsker det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, her vil mange være uenige med deg.

Denne ideen om at "fortid er fortid" er i beste fall naiv. Vi blir alle på et vis vurdert på hvordan vi har oppført oss i årene forut, og dette er det ikke noe man bare kan få til å forsvinne fordi man selv ønsker det.

det samme gjelder denne idiotiske holdningen om at "all erfaring er bra" som jeg har sett noen skrive. det betyr f.eks. at å bli voldtatt er "bra" fordi det er en "erfaring".

all erfaring er ikke bra. fortiden sier noe om deg som person den dag i dag. erfaringer former oss. å påstå noe annet er jo helt absurd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke antallet som teller, men forholdet ditt til vedkommende. Vil heller ha en jente som har vært i fem langtidsforhold og har hatt fem partnere, enn en som har hatt sex én gang, og det var en ONS.

Mann 27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det samme gjelder denne idiotiske holdningen om at "all erfaring er bra" som jeg har sett noen skrive. det betyr f.eks. at å bli voldtatt er "bra" fordi det er en "erfaring".

all erfaring er ikke bra. fortiden sier noe om deg som person den dag i dag. erfaringer former oss. å påstå noe annet er jo helt absurd.

Nettop derfor skygger mange kvinner menn som gnåler om antall sexpartnere, de vet at de mest sannsynlig får en partner som ønsker å eie framfor å elske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...