Gå til innhold

Et hjem fylt av kjærlighet


Kara W

Anbefalte innlegg

Takk for te :)

Nå har jeg endelig ryddet ut av klesskapet! Mamma kom innom for å hjelpe meg med å sette sammen anntrekk til jobben. Jeg har gruet meg til å rydde i skapet i månedsvis mens det bare blir mer og mer rotete. På under to timer gikk jeg igjennom alle klærne mine, kvittet meg med masse ting jeg egentlig ikke føler meg vell i, og fikk sortert ting slik at jeg lett finner det jeg leter etter. Mamma satt for det meste på sengen med lillegutt og kom med komentarer i tvilstilfeller. Så utrolig deilig å få det gjort. Tilbehøret er fortsatt et stort rot, men nå som klærne ikke ligger overalt tror jeg at jeg skal klare å rydde opp i det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Så herlig det må være å få ryddet ut av klesskapet! Det er jo typisk at man har masse klær man føler at man må bruke, og som man tenker at man sikkert får bruk for en gang... Men det ender jo opp med at det ikke blir brukt, og da kan man likegodt bare kvitte seg med det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av Midna lager jeg nå en liste over ting jeg gleder meg til:

* Jul og juleforeberedelser

* Begynne i ny jobb (bare tre dager igjen!)

* Å se mannen og lillegutt komme nærmere under pappapermen

* Lange vinterkvelder forran peisen men familien

* Slalom-sesongen

* At alle håndverkerene endelig blir ferdig i huset

* Å få lov til å lære lillegutt alle de tingene en liten gutt trenger å kunne

* Lunch med besteveninnen (bare to timer til ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da! Jeg skal prøve å bli flinkere til å lage lister over hva som er positivt hver eneste dag tenkte jeg. KAnskje jeg klarer å bli mer positiv ved å fokusere på alt som er bra?

Så spennende at det bare er tre dager til du begynner i ny jobb! Det blir sikkert kjempespennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for i går! Kjempekoselig å hilse på deg! :)

Har sniklest litt i dagboka di nå, og jeg syns den er så positiv og glad! Som Midna har jeg også tenkt på å lage lister over positive ting hver dag. Kanskje jeg skal bruke min nye KG-dagbok til det?

Lykke til i jobben i morgen! Tror det kommer til å gå strålende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen. Koste meg masse igår!

Og du er vel søt, lunacia. Er kjempe glad i deg, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, jeg har glemt noen! Jeg tenkte jeg skulle ta en runde og legge igjen hilsen i dagbøkene til alle de flotte jentene jeg møtte igår, men jeg har glemt en! For vi var vel ti personer igår? Nå har jeg dårlig samvittighet. Det er ikke meningen å glemme deg altså! Alle jeg møtte igår var kjempe hyggelige. Jeg er vanligvis helt elendig på navn, men denne gangen husket jeg altså nicket til alle untatt en, og det ordentlige navnet på noen av dere.

Men jeg hadde det altså helt utrolig morsomt igår. Dere var en fantastisk gjeng. Gleder meg alt til neste gang.

Når skal vi ta whiskykveld, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiiiine dagen. Vi hadde en lang lat morgen idag. Etterhvert fikk vi endelig kledd på oss, og mannen tok med seg hunden og lillegutt på tur. Jeg ble hjemme og fikk lest litt pensum, som føltes godt. Jeg har nesten ikke lest noe denne uken.

Etterpå hadde vi en tidelig middag, og så satte vi oss og så film. Mens vi så film satt lillegutt i sofaen mellom oss og lekte. Det var så utrolig herlig, og jeg ble så varm inni meg. Det er slike øyeblikker som gjør at jeg pluttselig skjønner at vi er en familie.

Lillegutt ble litt grienete under filmen og jeg la ham til å sove. Regnet med at han kom til å vokne etter en times tid, men det hvirker som han har planer om å sove natten igjennom. Er litt bekymret for når han våkner, ettersom han sovnet 2,5 time før vanlig leggetid, og ikke fikk spist kveldsmat.

Nå har jeg tatt et langt bad, pakket veske og funnet ut hva jeg skal ha på meg imorgen. Skal bare nyte en kopp te før jeg går og legger meg. Er utrolig spendt på den nye jobben min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du er vel søt, lunacia. Er kjempe glad i deg, vet du.

Aw... Søte deg. :klem: Glad i deg også!

caskr var med i går, men jeg vet ikke om hun har dagbok. :klø:

Lykke til i ny jobb i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg hatt første dagen på ny jobb. Det var en koselig gjeng på 8 stykker som jeg skal jobbe sammen med. Alt var gjort istand til jeg skulle komme. Jeg har til og med eget kontor med navnet mitt på døren! :jepp: Jeg har aldri hatt eget kontor før. Tror ikke noen av vennene mine har det heller. Følte meg ganske spesiell da.

Jeg fikk opplæring før lunch, og etter lunch satt jeg og jobbet på egenhånd. Tror det blir litt samme opplegg imorgen også. Sjefen var opptatt i møter i hele dag, så vi skulle ta en prat imorgen og avtale litt om hva jeg skal gjøre og slikt. Tror jeg kommer til å trives veldig bra her!

Julebordet deres er dagen etter julebordet her på KG, så det blir en slitsom helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...