Gå til innhold

Et hjem fylt av kjærlighet


Kara W

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, stort sett. Men nå har hårstrikkene mine formert seg. Jeg la to stykker i en skuff, og nå ligger det 10 stykker der. Jeg håper på at det samme skal skje med smokkene.

Hvis nå bare plastposene mine kunne slutte å formere seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: Hyggelig å hilse på deg i går :)

Takk for i går, håper du koste deg! :klem:

Hei hei.

Det var en kjempekoselig kveld i går, og trivelig å hilse på deg. :)

-misa

Det var kjempekoselig å møte dere igår også. Gleder meg til å møte dere igjen neste lørdag.

Men nå er jeg blitt skikkelig forkjølet :forkjola: Håper jeg blir raskt frisk. Skal holde meg inne og kle på meg varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg mye bedre idag, men kjenner at det er vanskeligere å komme igang. Igår voknet lillegutt kjempetidelig, og jeg var trøtt og syk. Men jeg fikk gjort alt jeg skulle før kl 13. Idag sov vi til over 8, og jeg er mye friskere, men jeg har fortsatt ikke gjort en eneste fornuftig ting.

Men lillegutt er blitt enda litt større! Han har i flere dager nå rullet fra rygg til mage, og igår begynte han å rulle fra mage til rygg. Nå er det slutt på å sove i sengen vår på dagtid. Også har jeg fjernet baggen fra barnevognen slik at han nå sitter i den. Han er fortsatt litt liten til det, men jeg synes det ser så trangt ut i baggen med vinterdressen på. Mannen liker fortsatt baggen og bruker den, da.

Burde vell komme meg ut i det fine været. Jeg har mest lyst til å bare være inne idag, men både hunden og lillegutt setter pris på å komme seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig tatt meg tid til å rydde i te-hyllen min. Nå er all teen min i pent merkede bokser. Ingen flere åpne poser som velter, revner og genrelt heller te utover. Jeg har også to tomme bokser, så jeg får lov til å kjøpe to nye teer. Har en regel om ikke mer te enn jeg har bokser til, så jeg skal slippe det rotet som har vært de siste månedene.

Nå belønner jeg meg selv med en god kopp lotus-te, mens lillegutt sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk vært flink og kjøpt veldig lite te de siste månedene. Føles ganske bra, sånn egentlig, å ha litt mindre te. Selv om det nok er de beste som forsvinner først. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Te ja... har litt te vi også, men ikke sååå mye egentlig. Men en god kopp te er ikke å forrakte. :)

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har funnet ut at det er bedre å ha noen få teer jeg virkelig liker, enn en hel haug med forskjellig som bare smaker OK.

Nå har mamma være på besøk. Begge mennene våre er bortreist, og jeg har gitt megselv utgangsforbud så lenge vi er forkjølet, så jeg syntes vi trengte selskap. Jeg lagde god middag og vi fikk skravlet masse og sett film. Etter middag gav mamma lillegutt skjeen med indisk saus på, og han slikket og var fornøyd. Hadde jeg aldri trodd! Jeg klarer jo ikke å få i ham noe annet enn melk eller grøt. Han nektet til og med å spise da jeg hadde eple i grøten hans. Men tomatsaus med masse krydder var greit. Skjønn det den som kan :klø:

Mamma har satt den store bamsen til lillegutt i lekegrinden. Hver gang jeg går forbi skvetter jeg og tenker at det sitter en baby der.

Men nå bør jeg legge meg. Har vært trøtt og sliten i hele dag. Hvis vi er litt friskere skal vi på babysvømming imorgen. Håper vi kan dra, for vi har allerede gått glipp av tre ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, utrolig bra! Han kommer til å digge indisk mat! ;)

Du spiste ikke tilfeldigvis mye indisk under graviditeten? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For et vær! Sto opp tidelig og da hadde det så vidt begynt å snø. Før jeg kom så langt som til frokost var det blitt skikkelig vinter ute. Det fristet veldig å bare bli inne idag, men hunden trengte tur. Da det endelig sluttet å snø og solen kom frem, så bestemte jeg meg for å våge meg ut. Tok med den nye saueskinnsposen til lillegutt, og pakket oss begge inn i jakker og luer. Det ble litt av en treningsøkt! 20 cm kram nysnø som pakket seg godt rundt hjulene. Kom ikke mer enn 50 meter før jeg var helt utslitt. Da er det godt å ha en trekkhund. Jeg spente henne fast til vognen, og pluttselig for vi avgårde til parken. Slet nesten med å holde følge :fnise: Det jeg hadde glemt var at hunden aldri trekker på hjemveien, så da ble det skikkelig trim, og jeg ble god og varm. Nå har lillegutt fått varm melk og jeg har varm kakao. Resten av dagen blir en innedag.

Jeg har endelig lært meg litt mer om kameraet mitt. Så nå har jeg tatt masse bilder som jeg sender til mannen med små historier og kommentarer. Skikkelig koselig. Gleder meg til han kommer hjem ikveld, og jeg tror han gleder seg til å komme hjem. Han elsker snø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt et lite stykke hverdagslykke. Jeg tente opp i peisen, la et teppe forran, og så lå jeg og lillegutt og lekte og koste og leste. Hunden kom også bort og la seg ved bena mine :rødme:

Etter kveldsmat og tannpuss så satt jeg i gyngestolen og leste for lillegutt, før jeg la ham. Jeg sang 'Tiddelibom', og så lå han og pratet med seg selv en liten stund før han sovnet. Ikke noe gråt selv om han har fått lov til å sovne på fanget mitt i nesten to uker.

Idag har vært en BRA dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...