Gå til innhold

Et hjem fylt av kjærlighet


Kara W

Anbefalte innlegg

I dag forsvant det siste julebesøket ut døren. Det har vært en fantastisk koselig jul, men med bare en dag for oss selv har det vært litt slitsomt også. Nå er nyttårsforsettene skrevet og huset er å tålelig god stand. Imorgen begynner jeg å jobbe igjen, så skal straks finne sengen.

Godt nytt år til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er deilig å være tilbake på jobb, og mye mindre slitsomt enn jeg hadde forventet. Det er masse som må gjøres, og det er blitt et ganske stort rot. Men nå er vi et team på to jenter som begge gleder seg til å ta et skikkelig tak og få avdelingen til å fungere optimalt. Til tross for stor usikkerhet i høst gleder jeg meg nå masse til å fortsette å jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg popper inn og vinker hei til deg jeg! (Du kjenner meg irl, hun med tvillinger som kjenner deg fra gamle dager). Jeg har vist begynt å henge litt her inne og leser gjerne om hvordan dere har det. Håper vi kan sees en gang utover våren, og gratulerer så mye (og ganske forsinket) med nr. 3. Jeg mistet nummeret ditt, så du må gjerne sende meg en sms!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rufsehue :goodbye: Hyggelig å se deg. Jeg har tenkt på deg, men 2012 var ikke året jeg var sosial, akkurat. Håper helt klart vi sees til våren, ja.

Det har vært bare koselig å være på jobben. Jeg har fått masse energi og jobbet lange dager uten at det føles som hverken plikt eller ork.

Igår var både mannen og storesøster syke, men det virker som de er bedre idag. Og bra er det, for jeg hadde planlagt en tur til Norefjell for å stå på slalom. Må jo varme opp før jeg drar til Alpene neste helg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt, jeg var heller ikke særlig sosial i 2012, så det går nok litt begge veier der. Jeg er ganske ofte oppover til dine trakter i helgene og har guttene hos mamma, så playdate er en mulighet hvis dere har tid i helger noen gang. Jeg håper på vår snart, og så synes jeg det er lidderlig kjekt å finne en barnehage, ta med matpakke og ta barna med og leke på uteområdet. Dere har ikke flyttet så langt eller?

Alpene høres fantastisk ut (og litt skummelt, er det ikke veldig bratt? Hilsen pysa som har tatt stolheisen ned fra hafjell noen ganger ;) ) Skal dere reise med barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg masse til Alpene! Det er jobbtur,så mann og barn får pent bli igjen hjemme mens mor drar ut og koser seg :jepp: Sitter faktisk med støvlene på nå for å være sikker på at de passer :fnise: Alpene er jo litt som alle andre fjell, både bratte og mindre bratte biter. Skal prøve å være forsiktig, men må prøve meg på de litt mer utfordrende delene også.

Vi har flyttet ca 1 km, så en playdate burde være helt mulig å få til. Vi er stort sett hjemme i helgene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden sist. Så moro med tur til Alpene - du må kose deg masse!!!

Hadde vært moro å treffes en dag snart, når det passer oss begge. Jeg kan tenke meg å se nye huset deres og se hvor store de små har blitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra en flott tur! Den faglige delen av turen bar dessverre litt preg av "dette gjør vi bare fordi vi må, og vi skynder oss å bli ferdig for å komme opp i bakken". Synd, for jeg tror det kunne ha vært ganske nyttig og lærerikt.

Jeg fikk en helt fantastisk dag i bakken, hvor vi sto i både bratte bakker og masse løssnø, akkurat slik jeg liker, og så fikk jeg skryt av av kolleger for å være skikkelig tøff i bakken :tommel:

Dessverre fikk jeg omgangssyke, så jeg fikk bare en dag i bakken, og gikk glipp av litt sosial tid, men kom meg heldigvis relativt raskt på bena igjen og fikk ihvertfall vært med ut siste dagen. Men alkohol holdt jeg meg unna, og har bå vært fire dager i Tyskland uten en eneste øl :(

Deilig å være hjemme igjen. Ble overfalt av barna da jeg kom inn døren og det var så koselig å både leke med dem og legge dem etterpå. Selvfølgelig fantastisk å se mannen igjen også! Nå skal jeg legge meg i badekaret før jeg skal sove i min egen seng igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

:goodbye: Er her så vidt. Dagene består av jobb, barn og hus, og når jeg endelig har litt tid til meg selv vil jeg bare slappe av å være alene. Det er dessverre ikke noe overskudd til å være sosial, ikke en gang på KG. Men utenom det går det egentlig ganske bra. Alle barna har fått feiret bursdag, og vi har en stor hage som vi kan nyte det fine været i. Snart er det sommerferie, og da skal vi kose oss i mange uker på hyttetur, og jeg og mannen skal dra på spahotell en helg :yvonne:

Idag er det min tur til å være hjemme med minstejenten, og planen er å få ferdig en kjole til en konkurranse på torsdag. Jeg melder meg på hvert år, men vinner aldri noe. Er uansett med bare for moroskyld, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Takk for lykkeønskninger. Jeg var ganske fornøyd med resultatet og syntes nesten jeg fortjente en premie i år, men det ble ikke meg i år heller. Moro er det uansett, så jeg kommer nok til å melde meg på neste år også. Får se om jeg får postet noen bilder etterhvert.

Ellers går dagene som vanlig. Prøver å rekke alt av barn, hus, jobb, hobbyer osv, og klarer bare litt alt av alt. Kjenner at jeg har mistet mye av piffen og utnytter ikke de dagene jeg er hjemme. Prøver å holde huset i sånn passe god stand, og barna er stort sett fornøyde. Vi får middagsbesøk idag, og da får jeg alltid en litt ekstra dytt for å få shinet huset litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Åh, spahelg høres supert ut! Selv har jeg vært i USA. :-) Har reiseblogget, send meg PM hvis du vil ha lenke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...