Gå til innhold

Et hjem fylt av kjærlighet


Kara W

Anbefalte innlegg

Nei, ikke sant :ler: Nå ringte nettop mannen, så da fortalte jeg ham om drømmen, og han bekreftet at ingen ting ved drømmen stemte.

Jeg er vel bare ikke sanndrømt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en koselig dagobk du har. :) Ble i godt humør av å lese den jeg! Sitter her og er syk, så blir litt for mye tid på KG om dagen. ;) Godt å høre at du er frisk igjen da! Utrolig mange som er syke om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen, Miss Ariel. Er mange som er syke nå, ja. Håper du snart føler deg bedre. Det er jo nesten koselig å være syk nå som man kan ta med seg en laptop til sengs. Før lå man jo bare og stirret i taket og kjeder vettet av seg :fnise:

Endret av Kara W
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Evt. lå og leste bok. ;)

:jepp: Om man ikke var så uheldig å ha fått hjernerystelse, da blir det hverken bok eller laptop og da kan man jo snakke om å kjede seg.

God morgen forresten. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver vist ikke så mye om dagen. Får bli flinkere når jeg er tilbake fra ferie.

På fredag tok mamma meg på en bli-ny runde på byen. Første stopp var frisøren. Endelig turte jeg å prøve noe nytt. Har hatt samme frisyre i 20 år, men nå er det endelig litt annerledes. Er kortere enn det har vært før, og jeg har fått litt lugg. Er veldig fornøyd med resultatet. Men jeg så at med så fint hår måtte jeg jo ha litt sminke. Så da bar det ned på Glassmagasinet for sminke og hudpleie konsultasjon, og jeg kjøpte med meg en pose ting derfra. Nå begynte jeg og kjenne at klærne mine ikke var pene nok lenger. Heldigvis sa lillegutt ifra at det var på tide å reise hjem, for noe mer kom ikke lommeboken til å tåle. Hadde brukt nesten en hel månedsbudsjett på en dag.

På lørdag fartet jeg og mannen rundt og fikk gjort masse. Super deilig. På søndag bare slappet vi av og koste oss. Sånn burde alle helger vært!

Idag har jeg prøvd å pakke, men ikke helt fått det til. Hater å pakke! Imorgen bærer det ned til middelhavet og til en uke med familie, cruise, sol og avslapping. Gleder meg vilt! Selv om jeg tror at selve reisen ned kan bli litt slitsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da var det slutt på ferie for denne gang. Det har vært utrolig deilig! Akkurat passe varmt, akkurat passe med avslapping. Lærte også en del om det å reise med baby. Det gikk for det meste greit, men vognen vår er alt for stor til å reises med. Vi endte opp med å låne en paraplytrille, og nå nekter lillegutt å ligge i vognen sin. Han skal sitte oppreist og se seg om! Ellers så liker han ikke store folkemengder, og vi kunne ikke ha ham i restauranten.

Cruise var faktisk en ganske fin måte å reise på. Men man bør helst reise sammen som en liten gruppe, for det er ingen partybåt, og de fleste var langt eldre enn oss.

Nå er lillegutt lei av lekegrinden sin, så jeg skriver mer om turen senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk.

Så fin Avatar du har fått deg, lunacia. Men hvor er det blitt av dagboken din? :klø:

Nå skal jeg straks på jobbintervju! Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fin Avatar du har fått deg, lunacia. Men hvor er det blitt av dagboken din? :klø:

Takk! Dagboka mi er der. *peke pittelitt ned*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi hjemme igjen igjen. Rakk ikke å pakke ut skikkelig eller vaske mye tøy fra første ferien før vi dro ut igjen, så nå er det mye å ta seg til her hjemme!

Var litt skeptisk til å reise igjen så tett opp i forige ferie, men er veldig glad for at vi dro. Vi besøkte et vennepar av oss i Hemsedal, som har to nydelig unger. Hele helgen gikk med til god mat og drikke, skravling og lek med barna. Kjempe gøy å se mannen leke med de større barna. På søndag dro vi på tur. Hverken jeg eller mannen har reist noe i Norge. Først kjørte vi bort til Sognefjorden, og så tok vi småveier opp over fjellet. På toppen stoppet vi og gikk tur. Norge er et vakkert land! Fikk bare enda mer lyst til å reise på bilferie gjennom Norge.

Til vinteren har vi lovet å dra opp på besøk igjen, og da skal vi ha med slalomski! Jeg har fått stått alt for lite de siste årene, så gleder meg masse. Og mannen har sagt seg villig til å gå på skiskole. Gleder meg til å kunne stå på slalom sammen med ham.

Fredag morgen var jeg på jobbintervju. Fredag ettermiddag hadde jeg jobb! Jeg skal jobbe på et regnskapsbyrå 10 minutters gange hjemmenifra. Jeg skal jobbe deltid fra november, og så heltid fra januar. Jeg både gruer og gleder meg masse. Jeg koser meg så utrolig mye her hjemme, samtidig som jeg tror jobben kommer til å bli veldig spennende og lærerik.

Tror vi har fått oss en liten bytting jeg. Lillegutt har vokst masse, og ser helt annerledes ut. Han klarer ting han ikke klarte for en uke siden, og lager masse nye lyder. Mannnen og jeg er helt enig om at livet som forelder er herlig og at vi ønsker oss en til :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...