Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok


Mazilla

Anbefalte innlegg

Noen av smileyene er ikke på lista lenger! :gråte:

Men miso da, du skjønner vel at man kan lese epost uten internett? Er du helt dum eller? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen av smileyene er ikke på lista lenger! :gråte:

Og det poenget ble sannelig understreka her! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av smileyene er ikke på lista lenger! :gråte:

Men miso da, du skjønner vel at man kan lese epost uten internett? Er du helt dum eller? :skratte:

tydeligvis :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, kan det tenkes at ho dama bruker outlook eller noe sånt hjemme? I såfall trenger man vel ikke å åpne internet explorer..? (eller i mitt tilfelle firefox, vil aldri tilbake til explorer!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, kan det tenkes at ho dama bruker outlook eller noe sånt hjemme? I såfall trenger man vel ikke å åpne internet explorer..? (eller i mitt tilfelle firefox, vil aldri tilbake til explorer!)

har fått mail konto av kjære jeg, med hans navn på hans domene.. funker helt fint!! kult med mailadresse med etternavnet i :lur: men må vel bruke explorer for å komme inn på hotmail??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det hotmail? Da må man vel det ja! :ler:

ja, var det hun skulle inn på.. fikk litt intrykk av at hun skulle inn på internett uten å gå inn på internett, det var en merkelig dame det der... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg eller dama?? :sjenert:

Nå er jeg såå klar for å bli ferdig på jobb, er ferdig 15:30. Da kommer sjefen å overtar og skal jobbe til 19:00! Skal trene kl 17:00, så rekker akkurat å kjøre hjem, skifte, nusse kjære å så dra igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama vel :lol:

Ikke lenge til vi er fedige på jobb nå :juhu: Da skal jeg finne tapeter og gulv til soverommet så skal jeg trene etterpå :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at vi er skikkelig flinke om dagen altså :jepp: jobber, trener og pusser opp hjemme, mennene våre er så heldige som har oss :jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han godeste er kanskje ikke like heldig som misomannen og ælenpærlen... Jeg har egentlig bare ligget på sofaen og sett på tv i hele dag! :sjenert: Deilig med noen sånne dager også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nesten ikke sett hverandre i det siste, har vært altfor opptatte på hver vår kant. Savner å tilbringe tid med han godeste... :sukk:

Men i morra kveld er det bare oss to!! :juhu: Nå har jeg vært og handla inn mat til en forhåpentligvis utsøkt middag i morra. Indrefilet av svin med asparges og poteter à la Mazilla. Det må jo bare bli bra! Får se, kanskje jeg kjøper noe vin også.. Ligger an til å kunne bli en bra kveld! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har nesten ikke sett hverandre i det siste, har vært altfor opptatte på hver vår kant. Savner å tilbringe tid med han godeste... :sukk:

Men i morra kveld er det bare oss to!! :juhu: Nå har jeg vært og handla inn mat til en forhåpentligvis utsøkt middag i morra. Indrefilet av svin med asparges og poteter à la Mazilla. Det må jo bare bli bra! Får se, kanskje jeg kjøper noe vin også.. Ligger an til å kunne bli en bra kveld! :lur:

oohh..:lur: ligger an til en veldig bra kveld og en knallstart på helgen :lur:

det er ekstra kos å sette av en kveld sammen når man ses sjeldent.. det blir nok en virkelig knallkveld, maten høres veldig deilig ut :sikle:

det er deilige med late dager, det er det!! absolutt, liker sånne selv.. men merker at jeg blir rastløs hvis jeg ikke får trent de tre dagene i uka!! men å legge seg ned på sofaen etter en lang dag eller treningsøkt er utsøkt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant Miso! :Nikke: Min plan dette semesteret er å gå på spinning to dager i uka før forelesning, og kaaaanskje få til ei treningsøkt til i løpet av uka.. I tillegg til Wii Fit og vanlig aktivitet ellers så blir nok ikke det så aller verst! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har nesten ikke sett hverandre i det siste, har vært altfor opptatte på hver vår kant. Savner å tilbringe tid med han godeste... :sukk:

Men i morra kveld er det bare oss to!! :juhu: Nå har jeg vært og handla inn mat til en forhåpentligvis utsøkt middag i morra. Indrefilet av svin med asparges og poteter à la Mazilla. Det må jo bare bli bra! Får se, kanskje jeg kjøper noe vin også.. Ligger an til å kunne bli en bra kveld! :lur:

Mmm det hørtes deilig ut :sikle:

Vi fikk lønning i går begge to så kansje jeg også skal lage noe litt ekstra godt MEN sunn mat i kveld :klø: :Nikke:

Så rett i :humpe:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dinedama hadde en tydeligvis en fin kveld igår :lur::fnise: Her er vi for slitne til sånt :sukk: jobb og mye trening for meg gjør at det ikke er ork til det.. :sukk: vil også :sengekos:

Flinke Mazzi som leser :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...