Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok


Mazilla

Anbefalte innlegg

Hei hei, Mazilla!

Nå har jeg lest gjennom HELE denne boka di :) Begynte faktisk i går kveld, og fortsatte i dag... Puh.... :sliten:

Du nevnte noe om ei slags treningsbok ellerno, er dette den? :)

Så dere skrev om Wii Fitness! I :hjerte: it :)

cøliaki.... velkommen i klubben... når fikk du diagnosen?

Jeg fikk den i desember i fjor, snakk om lusen julegave...

MEN var en anledning å legge om kostholdet, og det er MASSE vi kan spise :)

bare må tenke litt mer og planlegge mer enn andre bare...

lykke til med treninga du også!

klæmz fra Mokkon83 :)

Oi, skal si du har pågangsmot - lest hele boka mi! :pls:

Dette er ikke treningsboka mi, selv om det kanskje ligner akkurat nå for tida! :fnise: Kan sende deg link på pm jeg.. Den er sikkert ikke så spennende for utenforstående, men du kan jo se! :)

Fikk cøliakidiagnosen i juni jeg! Kanskje litt bedre enn å få den i julegave, men ikke særlig gøy innledning på sommerferien heller! Men som du sier er det jo masse mat for oss! :jepp: Også er det jo bra å være frisk da..! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:lur:

Alt vel her i gården! Helg og allting! Og helga skal faktisk innledes med spinning. Svette seg inn i helga, kan det bli bedre? :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg må dra å svømme i dag også.... pappa sa at jeg måtte gjøre det for da fikk jeg myket opp ryggen litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? :klø: Jeg hadde trodd samme typen trening i dag igjen ville gjort deg enda stivere jeg? Jeg har visst misforstått! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pappa sa det ihvertfall :klø: Han svømmer mye selv så jeg regner med han kansje vet det? :klø:

Bare ikke svøm med hodet opp av vannet hele tiden, DET fikk jeg vondt av... Neste gang dykket jeg mellom hvert svømmetak... MYE bedre for rygg og nakke, så finner du en fin strømlinjeform for kroppen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle også gjerne svømt idag :sukk: men skal jobbe på ungdomssklubben ikveld.. fra 18:30-23:30 :sukk:

svøm litt for meg også da, og spinn litt for meg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle også gjerne svømt idag :sukk: men skal jobbe på ungdomssklubben ikveld.. fra 18:30-23:30 :sukk:

svøm litt for meg også da, og spinn litt for meg :jepp:

:ler: Ja.. Det er jo tanken som teller.. :fnise:

Selv sitter jeg her og ser på svømmekortet mitt.. "Skal jeg bruke et nytt klipp?" Men nei, jeg har hatt litt sånne graviditetsbivirkninger idag, og vil ikke risikere å komme med noe lugubert i svømmehallen.. :hakeslepp: ÆSJA!!!

:ler: Jeg får drøye..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke svøm med hodet opp av vannet hele tiden, DET fikk jeg vondt av... Neste gang dykket jeg mellom hvert svømmetak... MYE bedre for rygg og nakke, så finner du en fin strømlinjeform for kroppen. :jepp:

Det var lurt :Nikke: Jeg svømte bare med hodet over vannet i går fordi at det er så ekkelt å få klorvann i øynene når man bruker linser.. :sukk: Jeg må finne med svømmebriller :Nikke:

Takk for tipset :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei, skal spinne litt for deg misomor! :) I dag er det temaspinning hvor temaet er 1998, og all musikken er fra det året! Det blir gøy! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Blir nok noe sånt ja! Musikken har jo utrolig mye å si for prestasjonene/utbyttet av treninga i spinning (ihvertfall er det sånn for meg), så tror dette blir en bra time! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg er behagelig sliten i kroppen etter ei lang uke og mye trening.. Nå skal jeg krype under dyna med ei god bok, og lese så lenge jeg orker. Blir sikkert ikke så lenge jeg får lest før jeg sovner... Skal bli godt å få lagt seg nå, selv om det er fredagskveld og klokka bare såvidt har passert ni..! :)

Egentlig er det litt koselig å ikke ha tv. Litt koselig, og litt kjedelig.

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er behagelig sliten i kroppen etter ei lang uke og mye trening.. Nå skal jeg krype under dyna med ei god bok, og lese så lenge jeg orker. Blir sikkert ikke så lenge jeg får lest før jeg sovner... Skal bli godt å få lagt seg nå, selv om det er fredagskveld og klokka bare såvidt har passert ni..! :)

Egentlig er det litt koselig å ikke ha tv. Litt koselig, og litt kjedelig.

:veslejenta:

Du er nå litt sporty blitt du... Men når trangen skulle melde seg,

så TEAM SOFAGRIS!!!

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=359261

Titt innom om du føler for det... :jepp:

Og alle andre som måtte ønske og titte innom!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du spinnet litt for meg Mazzimin :kose:

Det er godt å kjenne at man er skikkelig sliten etter en uke med trening, godt å kjenne at man har brukt kroppen :jepp:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lørdag morgen, den beste morgenen i uka... :) Helga ligger fortsatt lang og ubrukt foran meg, og jeg kan fylle de neste to dagene med akkurat hva jeg vil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, glemte i farta at jeg har fri på mandager! Jeg kan fylle de neste tre dagene med akkurat hva jeg vil! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...