Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok


Mazilla

Anbefalte innlegg

Kult med en egen personlig trener på Wii Fit :jepp: utrolig stilig :jepp:

Da blir man helt klart mer motivert når man har en stemme som spør hvor du var hvis du hopper over en dag :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nå bærer det straks avsted til skolen igjen. Forelesning fra 1015-12. Stod opp litt tidligere enn nødvendig idag, faktisk. Deilig å ha god tid om morran! :jepp:

Er på merkelig godt humør idag. Ser ingen grunn til det: det er onsdag og lenge til helg, det regner og er kaldt ute, og jeg er forkjøla som aldri før, men likevel er jeg rett og slett glad! :hoppe:

Sender litt :klem: og :kose: og :hug: til de som vil ha! :fnise:

Kanskje noen har noen forslag til hvorfor jeg er så glad i dag? :klø: Jeg skjønner det ihvertfall ikke! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje du er glad for at du ser enden i tunnelen og føler du mestrer de vanskelige fagene som du ville gi opp i forrige uken? :vetikke: Hvis det er blitt noe bedre da :)

Eller kansje du bare har fått en crush på mazillamannen? :) Jeg bruker å få sånne crusher nå og da, der jeg bare går rundt hele dagen og er sååååå forelska i ÆlenPærlen... klarer liksom ikke å ta øynene vekk fra han :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: De vanskelige faga droppa jeg! :fnise:

Kanskje det er han godeste som gjør det ja... :klø: Men er liksom glad uavhengig av han på en måte! Selv om det jo er veldig koselig at han har fri idag! :jepp:

Problemet er bare at jeg ikke får lest noe når han har fri! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææ! Jeg har søkt jobb!! Det er utrolig skummelt må jeg bare si!! En ting er det å søke sommerjobber og denslags, men dette er en "ordentlig" jobb som er relevant i forhold til utdanninga mi og sånn! En fast jobb! En sånn jobb som voksne folk har! :dåne:

:dåne: på ordentlig!

Våkner opp, og :dåne: en gang til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne:

:skratte:

Takk dinedama, nå våkna jeg litt ekstra! :fnise: Og det er jo bra, for nå skal jeg :trene:! Og så på forelesning, og så :lese:! (hmm... lese-smileyen har blitt til en kaffekopp... Jaja, det er vel et tegn til meg på at jeg må huske å kjøpe kaffe før jeg setter meg til med bøkene!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, blir spennende å se hvilke smilyer vi ender opp med, virker som de byttes ut hele tiden :fnise: vet aldri hva man poster nei :fnise:

Flinke Mazzi :) skal stikke avgårde på jobb nå straks! Begynner 09:30 idag! Veldig deilig :) takk for :hug: du sendte, tas i mot med stooor takk :jepp:

sender :hug: tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mazzi er her akkurat nå faktisk! :jepp: Har jo vært på trening og forelesning vettu! Skal egentlig lese på biblioteket nå, må bare tvinge meg ut av leiligheten igjen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, Mazilla!

Nå har jeg lest gjennom HELE denne boka di :) Begynte faktisk i går kveld, og fortsatte i dag... Puh.... :sliten:

Du nevnte noe om ei slags treningsbok ellerno, er dette den? :)

Så dere skrev om Wii Fitness! I :hjerte: it :)

cøliaki.... velkommen i klubben... når fikk du diagnosen?

Jeg fikk den i desember i fjor, snakk om lusen julegave...

MEN var en anledning å legge om kostholdet, og det er MASSE vi kan spise :)

bare må tenke litt mer og planlegge mer enn andre bare...

lykke til med treninga du også!

klæmz fra Mokkon83 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...