Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spinninga begynte ikke før halv ni da.. Men måtte jo komme meg dit, så det ble jo i grunnen litt tidlig ja.. :klø:

Prøver å fortrenge at det er tidlig, så har jeg kanskje sjangs til å gjenta det en annen gang! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og planen var å gå på spinning i morra tidlig også, men så var det sannelig noen som inviterte til litt :skaal:

:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, burde nok valgt det kjedeligste alternativet, men dengang ei! :fnise:

Men men, er vel bra trening å danse også...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dansing er bra :jepp: å så er det moro :)

pleier også å trene på morgenen, før jobb!! det er lite folk der og mer rolig!! Også syns jeg at jeg får mer energi :kosteskaft: flyr ut av treningssenteret klar for en ny dag :jepp: stakkars kjære, han er så sliten når han kommer fra jobb å så blir han møtt av en energibombe til tusen :fnise: han blir litt oppgitt tror jeg, prøver å få ha med meg på å trene.. men han er litt for glad i sofaen og pcn og så sier han at han er så sliten at han ikke orker.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres akkurat ut som han godeste det der! :ler:

hvordan får vi dem med oss da?? Tror min kjære hadde hatt veeeeldig godt av det, komme seg litt ut å røre på seg og ikke bare sitte inne.. er ikke alltd jeg har lyst, men det er veldig deilig når jeg er i gang :jepp:

tror jeg må finne en plan for å få han med meg :lur: lokke med noe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han godeste sier selv at han er i litt for dårlig form, og han vet at han har lagt på seg litt, men likevel blir han ikke med... Han vil nemlig trene "noe som er gøy", men har ingen forslag til hva som er gøy. Han har nevnt squash, men når jeg prøver å få han med på det har han alltid en unnskyldning.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han godeste sier selv at han er i litt for dårlig form, og han vet at han har lagt på seg litt, men likevel blir han ikke med... Han vil nemlig trene "noe som er gøy", men har ingen forslag til hva som er gøy. Han har nevnt squash, men når jeg prøver å få han med på det har han alltid en unnskyldning.. :sukk:

samme her!! alltid en unnskyldning.. :sukk:

Sier til han at hvis han er lei av å være så sliten så må han gjøre noe med det, å det å trene gir mer energi og overskudd!! det merket jeg veldig fort! Sa også til han at hvis han er usikker på hvordan han bør trene så kan han ta en time med PT å snakke med vedkommende, men han syns det er litt for femi gitt :sukk:

Merker at jeg blir irritert av at han ikke orker noe, og at han ikke vil gjøre noe med det :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Femi å ha PT?! Den var ny..! :ler:

hehe, tror han har en ide i hodet om at bare jenter har det!! Litt rar han der misomannen, men jeg elsker han uansett da :ler: men skal nok få han opp av sofaen og inn på treningsstudioet, tror han er redd for at jeg skal bli sterkere enn han :lur: så snart mine små muskler "plopper" opp så blir det nok fart på han :lur:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle:

hadde en dame her inne for ca 20 min siden som skulle låne pcn, greit nok. Satt den på for henne, og hun kom seg inn og alt var greit. Så kom spørsmålet; "unnskyld, men hvordan får jeg sjekket posten min uten å måtte inn på explorer???" prøvde å forklare at man må åpne explorer for å komme inn på internett for å sjekke mail, men damen protesterte villt og sa at sønnen hennes hadde gjort det hjemme hos henne og da var han ikke på internett!!

Jada!!!!! hun ble nesten sur på meg fordi jeg ikke klarte å hjelpe henne, så hun gikk igjen!! skal nevnes at damen var godt voksen, men allikevel!!

:skratte: ikke pent å le av folk, men måtte bare ha ut latterkula!!!

vet ikke hva som skjer med dem, men noen av dem vil ikke funke :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...