Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok


Mazilla

Anbefalte innlegg

Nei, vi skal bare jobbe begge to... Skal nok en tur til Sverige en lørdag, og kanskje ei helg til Oslo eller Stavanger, ellers fint lite.. Skal bare nyte sørlandssommeren! Ei ukes tid inn i august flytter vi til barteby, det blir spennende!

Høres deilig ut med bilferie! Har dere lagt opp noen reiserute, eller tar dere det bare som det kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, vi skal bare jobbe begge to... Skal nok en tur til Sverige en lørdag, og kanskje ei helg til Oslo eller Stavanger, ellers fint lite.. Skal bare nyte sørlandssommeren! Ei ukes tid inn i august flytter vi til barteby, det blir spennende!

Høres deilig ut med bilferie! Har dere lagt opp noen reiserute, eller tar dere det bare som det kommer?

Det blir E6'en til Oslo, pitstop hos slekt... deretter bil nedover langs sverige og over til danmark, gjennom danmark og opp md båten.. Det er ruta. Stopp og opplevelser tar vi som det kommer.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir E6'en til Oslo, pitstop hos slekt... deretter bil nedover langs sverige og over til danmark, gjennom danmark og opp md båten.. Det er ruta. Stopp og opplevelser tar vi som det kommer.. :jepp:

Høres knall ut! :Nikke: Når drar dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres knall ut! :Nikke: Når drar dere?

Vi drar onsdag kveld. Må vaske klær, rydde og vaske hus, pakke og styre. Litt legevisitter som må utføres før jeg drar.. :)

Ja, jeg gleder meg.. Jeg tror det blir en fin tur, til tross for kvalmen min..... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg alene hjemme og aner ikke hva jeg skal finne på... Er litt deilig, men samtidig så har jeg hatt folk rundt meg 24 timer i døgnet de siste tre ukene, så det føles plutselig veldig tomt her! Kan ikke huske sist jeg var alene hjemme her, er tross alt i huset til mamma, ikke i min egen leilighet... Får helt makk av dette her! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en ny dag er i gang.. Med all denne jobbinga føler jeg nesten sommeren bare forsvinner. Er litt nedfor for tida, men håper denne dagen kan være en fresh start, eller hva man nå enn kaller det! Må straks løpe avgårde til jobb... Ha en fin dag, alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en ny dag er i gang.. Med all denne jobbinga føler jeg nesten sommeren bare forsvinner. Er litt nedfor for tida, men håper denne dagen kan være en fresh start, eller hva man nå enn kaller det! Må straks løpe avgårde til jobb... Ha en fin dag, alle sammen! :klem:

Uffameg.. Nedfor? Why? Opp med haka, tenk så artig når dere skal flytte inn i ny leilighet, dere har jo noe å se fram til.. Og er det ikke LITT deilig å være litt alene? Det er kanskje en liten overgang, men det er jo igrunn ganske fint å være litt på egen hånd da. Misunner deg lite å skulle jobbe, er så deilig å ha ferie etter et hardt arbeidsår. Turen vår starter ikke før imorgen allikevel, men jeg bare slapper av jeg. Ikke noe å stresse med. :)

Nei, nå lager husets herre frokost til meg, selv om jeg ikke har matlyst.. Han er jo så snill gutt, så jeg får vel ggå og hjelpe til litt. :jepp:

Ha en fin dag du også Mazilla..

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg.. Nedfor? Why? Opp med haka, tenk så artig når dere skal flytte inn i ny leilighet, dere har jo noe å se fram til.. Og er det ikke LITT deilig å være litt alene? Det er kanskje en liten overgang, men det er jo igrunn ganske fint å være litt på egen hånd da. Misunner deg lite å skulle jobbe, er så deilig å ha ferie etter et hardt arbeidsår. Turen vår starter ikke før imorgen allikevel, men jeg bare slapper av jeg. Ikke noe å stresse med. :)

Nei, nå lager husets herre frokost til meg, selv om jeg ikke har matlyst.. Han er jo så snill gutt, så jeg får vel ggå og hjelpe til litt. :jepp:

Ha en fin dag du også Mazilla..

:tommelopp:

Takk for oppmuntringa! :klem: Går greit med meg altså, det er vel helst den cøliakien som gjør meg litt trist.. Pluss at mamma er syk og sånn.. Bare mange ganske små ting som til sammen blir litt mye, ihvertfall hvis jeg tenker på alt på en gang! Får prøve å ikke tenke på alt på en gang tror jeg! :fnise:

Håper dere har en kjempefin ferie, og at anamelonen ikke gjør deg altfor syk på veien! :)

Lubilao lubilao :eeeh:

:ler: Du er ikke mye god altså! :skratte: Eller kanskje det er nettopp det du er! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite spennende som skjer her i gården gitt... Stuptrøtt i dag, kan ikke skjønne det.. Kanskje det har en sammenheng med gårsdagens rangling? :klø: Tja, hvem vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kul mobil :jepp: er på jakt etter ny selv, den der var ikke dum :lur::fnise:

trøtt idag selv.. får besøk av søstra mi og niesen idag, de skal være til onsdag, det blir kos :) blir kos og få lille nurk på besøk igjen :)

Nå er jeg stolt av meg selv, har fått gjort veldig mye på kort tid :jepp: mulig jeg stikker tidligere idag da :fnise: kan jo velge selv siden jeg er alene her og det er stengt :fnise::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også dra tidligere, men jeg har siste kunden skrevet opp kl halv 4 så jeg må nok bare være.. :sukk: Jeg kjener jeg lengter etter ferie.. er kjedelig å jobbe når alle andre har ferie... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ferie! (Da hadde jeg nok ikke vært våken på dette tidspunktet...)

Siden jeg ikke har ferie prøver jeg å gjøre maks ut av ettermiddagene/kveldene. I går var jeg først litt sammen med min kusine/forlover. I kveldinga stakk jeg og mamma til byen for å se Mamma Mia. Jeg har lyst til å se den en gang til jeg! Spørs om ikke den blir kjøpt på dvd når den tid kommer... :sjenert: Etter filmen gikk vi på uterestaurant og spiste tapas og nøt sommerkvelden. Det var kjempekos! Han godeste og broren min var så opptatt med å spille xbox360 imens at de ikke merka at tida fløy, så vi fikk være helt i fred. :fnise: Håper på mange, mange flere slike deilige sommerkvelder som den igår! Elsker sommer! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag skal jeg til legemannen og snakke om min fortsatt ganske nye og uutforskede cøliaki. Det blir greit, forhåpentligvis får jeg svar på masse ting jeg lurer på! Dessuten får jeg fri fra jobben en halvtimes tid, og det er jo ikke heller å forakte... :fnise:

Noen som har forslag til underholdning på (alkoholfri) fest til besteforeldre som kun ønsker seg underholdning forresten?? Mottas med takk... :sjenert: :klø: :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: Mobilen min har kommet!! Straks køyetid, må bare få overført litt musikk til den først! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar på ferie om noen timer så da er jeg ikke på KG lengre :sukk:

Du får ha noen alldeles nydelige uker mens jeg er borte :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...