Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok


Mazilla

Anbefalte innlegg

Hei Mazzi :vinke:

en tur innom boka di for å legge igjen litt spor :fnise:

Har ikke vært flink i det siste, :nei: ikke bra Miso!! Skal bli bedre til å være her, nå er arbeidsdagen tilbake til det normale enn så lenge så da er jeg her stort sett i jobbetida :fnise:

Hva er det du studerer?? kan hende du har sagt det, men husker ikke. .. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres bra ut! :fnise: Var ikke akkurat sånn fryktelig aktiv her i sommer selv, men begynner å nærme meg gammel storhet nå! :ler:

Sender deg en pm jeg, Miso!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere hemmeligheter?? :hakeslepp:

Er det ikke bedre at vi baksnakker deg i skjul istedet for helt åpenlyst da? :fnise:

Neida, skulle bare fortelle om studiet mitt, og følte ikke for å gjøre det i full "offentlighet"! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut! :fnise: Var ikke akkurat sånn fryktelig aktiv her i sommer selv, men begynner å nærme meg gammel storhet nå! :ler:

Sender deg en pm jeg, Miso!

fått den :jepp: sendte deg en tilbake :)

ingen hemmeligheter dinedama, du er helt klart den beste dinedama som finnes :jepp: Og Mazzi er den beste Mazzi som finnes :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Miso er selvfølgelig verdens beste Miso! :jepp: Vi er rett og slett en ganske unik gjeng, vil jeg påstå! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Miso er selvfølgelig verdens beste Miso! :jepp: Vi er rett og slett en ganske unik gjeng, vil jeg påstå! :fnise:

vi er bare de beste :ler: rett og slett :fnise: må si at gutta våre er utrolig heldige som har fått oss, verdens beste :jepp:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men verdens beste er tydeligvis ikke bra nok for han godeste! I natt skal han sove hos en eller annen han egentlig ikke kjenner.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:juhu: Gull til Norge! :juhu:

Litt nedtur å se kampen helt alene, ble liksom ikke så stor stemning her... :sjenert: Lurer litt på når han godeste har tenkt å gi lyd fra seg..! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ball: Nå er det fotball på tv, og jeg har nesten ikke nerver til å se på...

:redd:

Må jo vinne!! :pls:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove hos noen han egentlig ikke kjenner?? :klø:

Hvorfor i all verden vil han gjøre det? :vetikke:

GULL TIL NORGE JA!!!!!! :juhu: :juhu:

Det verste med den kampen der var jo at den nesten ikke var noe spennende i det hele tatt.. :sjenert: De hadde jo stålkontroll hele tiden :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han studerer i en annen by, og det gikk ikke nattbuss, så han måtte sove hos noen for å kunne bli med ut på fredagskvelden... :sukk: Synes det var litt kjipt i og med at jeg ikke har peiling på hva slags folk det er eller noenting! Og han godeste er ikke alltid like flink til å si ifra om ting, selv om jeg sier gang på gang at jeg i det minste vil ha en sms... Men men.. Han kom da hjem til slutt! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...