Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om et par timer reiser vi i gullbryllup! Det blir nok koselig, om enn en litt alternativ lørdagskveld... :sjenert: Gullbrudeparet har gleda seg stort og lenge, så vi får håpe festen lever opp til forventningene. Tenk å være gift i et halvt århundre..! :dåne:

Rart å tenke på at for akkurat 50 år siden var bestemor en ung, vakker og forventningsfull brud... Håper jeg blir gift like lenge! :) Har ihvertfall litt å leve opp til! :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå.. så koselig :)

er så koselig å se at det går an å være gift lengre enn to til fem år :jepp: mormor og morfar har 59 års bryllupsdag 22 oktober, syns det er veldig godt gjort :jepp:

Kos deg masse, en dag er det deres tur til å invitere barn og barnebarn til gullbryllups feiring :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er fredag og ferie, fredag og ferie, fredag og ferie :juhu: :juhu: :juhu:

:danser::kose:

:Nikke: Fredag og ferie!! :hoppe::danse: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam nam:

400 gram kjøttdeig brunes, krydres og tilsettes et par spiseskjeer tomatpuré. Legges i bunnen av en ildfast form. Passelig antall poteter skives og legges over kjøttdeigen. Hvert lag krydres med salt, pepper og hvitløk. En pakke fløte helles over. Stekes i ovnen på 200 grader i 25 minutter, raspet ost legges over, inn i ovnen igjen i 20-25 minutter til, til potetene er møre og osten er gyllen og fin. Serveres med salat og brød.

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hengeren pakka igjen, og i morgen begynner flyttelasset vårt den lange veien mot barteby! Plutselig var det slutt på sommeren, og det er et helt år til neste gang... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg straks slå av pcen, og neste gang jeg slår den på er jeg i en ny og fremmed by! Ganske skummelt synes jeg..! Tenk hvis ikke jeg blir kjent med noen? Tenk hvis jeg ikke trives? Tenk hvis... :sukk: Gleder meg til de første ukene er overstått, når vi forhåpentligvis både har kommet i stand hjemme, blitt kjent med byen og nærområdet og blitt kjent med noen nye mennesker! Skal bli godt når alt det er overstått..! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bare bra lille mazille :klem: Så du at det rimte??? :Nikke: eller rimet?? :klø: ikke helt stødig på gramatikken jeg... :vetikke:

Men kom gjerne å ha fest i boka mi i morgen for da er det nemlig bare ett år igjen til jeg går opp gulvet :sjokk:

Meeeeen jeg skal hjelpe deg i den nye skumle bartebyen jeg :kose: Jeg er nemlig på nett igjen mandagsmorgen og da kan du øse ut dine fortvilelser til meg så skal jeg :klemmer: deg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dinedama, da skal jeg overøse deg med fortvilelser og depresjoner! :ler:

I dag har vi vært på Ikea og handla for x antall tusen... :sukk: Foreløpig er leiligheten kaotisk, men tror den skal bli koselig! :) Nå sitter jeg i vår nymonterte seng, som etter mye om og men og flere turer til Ikea omsider kom på plass... Ikke bare-bare å kjøpe seng som er for stor til å få opp trappa! :ler:

Barteby er foreløpig ganske overveldende, men skal nok bli fint å bo her også! Etterpå skal vi faktisk på vorspiel til en nabo han godeste ble kjent med da han og svigerfar bar inn flyttelasset igår! Vi kjenner ingen andre her, så det var jo koselig at de "forbarma" seg over oss... :fnise:

Fint med vors i kveld, når vi skal montere masse møbler i morra! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi montert sofa og salongbord! Nå gjenstår kun det verste - ei hylle på 185x185, men den drøyer vi nok til i morra! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flinke dere er :Nikke: å snille naboen som tok dre inn under trønder-vingene :)

Ble dere kjent med noen nye folk der da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flinke dere er :Nikke: å snille naboen som tok dre inn under trønder-vingene :)

Ble dere kjent med noen nye folk der da? :)

Det var bare fire stk der, og de var kanskje ikke helt sånne folk som vi pleier å være med, men det var ganske hyggelig!

Nå er hylla også ferdig, etter endel svetting og banning! :fnise: Nå gjenstår det bare for han godeste å pakke ut sine ting... :murvegg: Han skjønner ikke helt at jeg har lyst til å komme i orden så fort som mulig... Litt frustrerende i grunnen! Men men... :sjenert:

I morra begynner jeg på skolen, uææ! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flinke dere er :) håper det går bra i nye hjemmet og byen! er alltid litt skummelt til å begynne med, husker jeg syns det er skikkelig skummelt når jeg flyttet til Fr.stad! kjente ingen bortsett fra kjære og han hadde sine venner, men det ordnet seg etterhvert! Sender deg masse :kose: å håper at alt går bra :) bare å få ut frustrasjon hvis det trengs :jepp: Er her vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på skolen i dag :klemmer:

Det er så lett å være sosial når man går på skole så du skal noko se at du får masse nye venner iløpet av året :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Nå er jeg hjemme igjen en snartur, har vært på litt forskjellig obligatorisk, nå står vorspiel kl 16.30 på programmet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...