Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmmm :klø:

:nissekonekyss:

jeg har tatt på meg drakten min... blir du ikke fristet til å komme hjem nå???? :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også lage rabalder... :jepp:

Hva skjer her da? Er det noe gøy jeg kan ta del i...? :fnise:

Nei, jeg får vel bare legge igjen en god :klem: til Mazilla, og si jeg savner oppdateringene hennes. :jepp:

*kjempekospådeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:digge:

:gråte:

Nååh..! :troest:

Mazilla er på telttur vet dere..! Bare innom hjemme for en varm dusj og litt moderlig omsorg, nå bærer det straks ut til teltet igjen! Håper på :sol: i morra og resten av uka! Regn på festival er så tungvint... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååh..! :troest:

Mazilla er på telttur vet dere..! Bare innom hjemme for en varm dusj og litt moderlig omsorg, nå bærer det straks ut til teltet igjen! Håper på :sol: i morra og resten av uka! Regn på festival er så tungvint... :sukk:

På telttur :) Så koselig... Hvilken festival er dere på da?

Jeg tipper Hove, siden det regner. Gjør jo alltid det på den festivalen :fnise:

Fortsatt god tur :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååh..! :troest:

Mazilla er på telttur vet dere..! Bare innom hjemme for en varm dusj og litt moderlig omsorg, nå bærer det straks ut til teltet igjen! Håper på :sol: i morra og resten av uka! Regn på festival er så tungvint... :sukk:

Så koooooos at du er innom :jepp: vi savner deg når du ikke er her vet du :sjenert: blir så glad når du er innom :juhu: MAZILLA VÅÅÅR :juhu: :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OooooOOOooo Mazilla :digge::danser: OooooOOOooo Mazilla :digge::danser: OooooOOOooo Mazilla :digge::danser: OooooOOOooo Mazilla :digge::danser: OooooOOOooo Mazilla :digge::danser: OooooOOOooo Mazilla :digge::danser: OooooOOOooo Mazilla :digge::danser: OooooOOOooo Mazilla :digge::danser:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er litt sånn... jah... jeg vet ikke :sjenert:

Vi setter pris på snillinger kan man vel si... og da resulterer det i hysteriske utbrudd avogtil :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er litt sånn... jah... jeg vet ikke :sjenert:

Vi setter pris på snillinger kan man vel si... og da resulterer det i hysteriske utbrudd avogtil :Nikke:

Koslig det...

Bare virket som det tok litt av her... Men det er jo som sagt bare koselig.

Artig å lese. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...