Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok


Mazilla

Anbefalte innlegg

Hvilken sommerfest er det??? Får jeg også komme? :-D :jepp:

Sommerfest for Manpower, sikkert bare å joine! :ler:

Gratis mat og drikke! :skaal: Heldigvis jobber han godeste også i Manpower, ellers hadde jeg nok ikke gått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar vel neppe helt av siden det varer fra 17.30 til 22, og alle får utdelt hele 2 (jepp, to!) drikkebonger! :fnise: Kanskje likegreit siden jeg skal på jobb kl 8 i morra..! :sjenert:

Hopp på et fly, så rekker du det akkurat! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg eier og driver alene :)

WOW :klappe::klappe::klappe: Det må jeg si, absolutt imponerende :klappe:

Om litt under et døgn er jeg ferdig med denne jobben!! :hoppe::danse::skaal:

:skaal: :skaal:

Hvilken sommerfest er det??? Får jeg også komme? :-D :jepp:

Jeg å jeg å....:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å jeg å....:sjenert:

Jada jada, bare å komme! Dere kan få dele maten min som jeg sikkert ikke tåler allikavel! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada jada, bare å komme! Dere kan få dele maten min som jeg sikkert ikke tåler allikavel! :Nikke:

Da kan jeg og dinedama dele maten din :jepp: hva slags mat blir det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan jeg og dinedama dele maten din :jepp: hva slags mat blir det?

Aner ikke! Forhåpentligvis noe dere liker! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter, nå har jeg sannelig klart å kg-fjase meg gjennom atter en arbeidsdag! Nå er det straks på tide å bevege seg hjemover!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter, nå har jeg sannelig klart å kg-fjase meg gjennom atter en arbeidsdag! Nå er det straks på tide å bevege seg hjemover!

:kose:

håper du får en fin dag videre :) og at du får en fin siste dag imorgen :) imorgen er jeg ikke her :( drar til sverige 05:45: : :søvn: :søvn: for å være i en begravelse.. men stikker nok innom her på lørdag :juhu: for å legge igjen en helge hilsen ;)

Ha en suuuuper helg

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar vel neppe helt av siden det varer fra 17.30 til 22, og alle får utdelt hele 2 (jepp, to!) drikkebonger! :fnise: Kanskje likegreit siden jeg skal på jobb kl 8 i morra..! :sjenert:

Hopp på et fly, så rekker du det akkurat! :ler:

Jeg er på tur :reise:

WOW :klappe::klappe::klappe: Det må jeg si, absolutt imponerende :klappe:

Takk :-D

... :sjenert:

Da kan jeg og dinedama dele maten din :jepp: hva slags mat blir det?

Jeg liker fiskeboller :-D :sikle:

Aner ikke! Forhåpentligvis noe dere liker! :fnise:

Fiskeboller! Fiskeboller! Fiskeboller! :fisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du får en fin dag videre :) og at du får en fin siste dag imorgen :) imorgen er jeg ikke her :( drar til sverige 05:45: : :søvn: :søvn: for å være i en begravelse.. men stikker nok innom her på lørdag :juhu: for å legge igjen en helge hilsen ;)

Ha en suuuuper helg

:kose:

Jeg skal være her å fjase sammen med deg i morgen Mazilla :kose: Helt til klokka 4 så er det helg... da blir det jobbings på Terje Tysland konsert på kvelden og Gatebiltreff og fest på lørdag :juhu: :skaal:

Så etter 4 i morgen er nok ikke jeg å se før mandag halv ti :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du får en fin dag videre :) og at du får en fin siste dag imorgen :) imorgen er jeg ikke her :( drar til sverige 05:45: : :søvn: :søvn: for å være i en begravelse.. men stikker nok innom her på lørdag :juhu: for å legge igjen en helge hilsen ;)

Ha en suuuuper helg

:kose:

Det var tidlig! :søvn: Jeg våkna riktignok av meg selv kl 5 i dag morges uten å få sove igjen, men det er noe litt annet sålenge jeg ikke skulle stresse avgårde.. Håper det går greit i begravelsen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... :sjenert:

Jeg liker fiskeboller :-D :sikle:

Fiskeboller! Fiskeboller! Fiskeboller! :fisk:

Fiskeboller??! :rulle:

Så deg ikke der igår, dinedama... Du må ha forsvunnet i mengden! :fnise:

Alle andre fikk hamburger og båtpoteter, jeg fikk kyllingsalat! :fnise: Dessverre var den dynket i ekkel balsamicoeddik, så jeg bare plukka litt i den... Sær? Ja! :ler: Til dessert var det sjokoladekake til alle unntatt meg som fikk mandelkake! :sikle:

Tror forresten flertallet var glade for at det ikke ble servert fiskeboller! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være her å fjase sammen med deg i morgen Mazilla :kose: Helt til klokka 4 så er det helg... da blir det jobbings på Terje Tysland konsert på kvelden og Gatebiltreff og fest på lørdag :juhu: :skaal:

Så etter 4 i morgen er nok ikke jeg å se før mandag halv ti :fnise:

:juhu: dinedama skal fjase med meg!! :juhu:

Jeg er ferdig kl 12 idag, etter det blir det full sjau med nedvasking av leilighet osv.. Så da er jeg borte fra kg på ubestemt tid! :hakeslepp:

Går slag-i-slag nå: Flytter idag og i morra, søndag fri (kanskje jeg rekker en tur innom kg? :fnise:), mandag formiddag reiser vi til danmark, blir til torsdag kveld, fredag formiddag fri, flytter ut på festivalcamping fredag kveld, blir der til lørdagen etter, altså 28.! Puh.. Blir nesten sliten bare av å tenke på det jeg! :sukk: Men det skal bli morro da! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskeboller??! :rulle:

Så deg ikke der igår, dinedama... Du må ha forsvunnet i mengden! :fnise:

Alle andre fikk hamburger og båtpoteter, jeg fikk kyllingsalat! :fnise: Dessverre var den dynket i ekkel balsamicoeddik, så jeg bare plukka litt i den... Sær? Ja! :ler: Til dessert var det sjokoladekake til alle unntatt meg som fikk mandelkake! :sikle:

Tror forresten flertallet var glade for at det ikke ble servert fiskeboller! :skratte:

Jeg tror jeg er like sær som deg jeg ;) liker ikke balsamicoeddik og ikke mandelkake :fnise:

Fiskeboller er jo fantastisk god gammeldags mat :-D Nammenam :sikle:

:juhu: dinedama skal fjase med meg!! :juhu:

Jeg er ferdig kl 12 idag, etter det blir det full sjau med nedvasking av leilighet osv.. Så da er jeg borte fra kg på ubestemt tid! :hakeslepp:

Går slag-i-slag nå: Flytter idag og i morra, søndag fri (kanskje jeg rekker en tur innom kg? :fnise:), mandag formiddag reiser vi til danmark, blir til torsdag kveld, fredag formiddag fri, flytter ut på festivalcamping fredag kveld, blir der til lørdagen etter, altså 28.! Puh.. Blir nesten sliten bare av å tenke på det jeg! :sukk: Men det skal bli morro da! :juhu:

Mener du... skal du ikke... må jeg liksom.... skal jeg være helt utn Mazilla fjas til neste helg nesten???? :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror jeg er like sær som deg jeg ;) liker ikke balsamicoeddik og ikke mandelkake :fnise:

Fiskeboller er jo fantastisk god gammeldags mat :-D Nammenam :sikle:

Mener du... skal du ikke... må jeg liksom.... skal jeg være helt utn Mazilla fjas til neste helg nesten???? :gråte:

Fiskeboller funker kun hvis de er helt most ned i potetene så man ikke ser hva som er poteter og hva som er fiskeboller, også med så mye karri på at det egentlig bare smaker karri! :ler:

Du blir nok faktisk nesten uten Mazillafjas ikke bare til neste helg, men i to uker! :gråte:

:vetikke: Det er bare sånn det er når det er ferietid... Tror ikke han godeste blir så glad hvis jeg avlyser Danmarkstur og festival for å henge på kg..! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 uker???? :sjokk: :dåne:

:cry:

:troest:

Skal se om ikke jeg kan få sneket meg innom her en gang i blant! :fnise: Og jeg er her jo uansett nå, frem til 12! :Nikke:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Kanskje jeg skal skaffe meg sånn mobilt bredbånd de snakker om på reklamen... Også kan jeg ta med meg bærbaren min i teltet, og snike meg til en liten kg-stund i blant!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...