Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok


Mazilla

Anbefalte innlegg

Han godeste kom faktisk hjem rundt halv tolv! Kan kanskje ha noe å gjøre med at han var ute med noen fra jobben, som alle skulle like tidlig på jobb idag! :klø: Han prøvde å være så stille som mulig, men jeg våkna likevel. Ikke hans feil, bare jeg som ikke sover så veldig dypt.. Og så våkna jeg igjen da noen ringte på døra ca 50 ganger rundt 03.30 i natt! :sinna: Hva så om de sleske, ekle naboene har glemt nøkkel, skal vi liksom stå opp og gå ned og åpne da?? Ha ha, no way! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:juhu: Nå kom dagens fruktkurver! :juhu:

Passa bra at de kom såpass tidlig, for jeg er skrubbsulten! :) Genialt å jobbe på et sted med gratis frukt, gratis lunsj, gratis drikke osv..! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå! jeg vil også ha gratis ting!!!

Får ikke du gratis klipp da? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Ulla*
:juhu: Nå kom dagens fruktkurver! :juhu:

Passa bra at de kom såpass tidlig, for jeg er skrubbsulten! :) Genialt å jobbe på et sted med gratis frukt, gratis lunsj, gratis drikke osv..! :jepp:

Å *misunnelig* Hørtes deilig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å *misunnelig* Hørtes deilig ut :)

Det er det også! Men jeg ville mye heller hatt en mer givende og interessant jobb med svett matpakke! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ting som må gjøres før vi flytter:

Rydde ut siste rest av skapene på kjøkken + bad

Vaske de samme skapene

Pakke ned alt rotet som er studd bort på toppen av klesskapet...

Pakke ting og tang som ligger og slenger rundt omkring

Få han godeste til å pakke klærne sine

Sortere klær - hva trenger vi i sommer og hva kan pakkes ned til i høst?

Putte "internett" i en boks og sende tilbake til leverandøren

Sette opp klistremerke på postkassa med "Nei til reklame"

Sommerfest med jobben

Pakke ned Wii'en og dvdspilleren

Kjøpe vin e.l. til svigerfar som takk for hjelpa med flytting

Vaske fellesgangene

Jobbe halv dag fredag

Vaske i kjøleskapet + komfyren

Få han godeste til å spise den pizzaen som ligger i frysa

Avise frysa

Vaske mellom/bak hvitevarene og benken

Pusse vinduer

Ta ned gardinene og vaske de

Vaske sengetøy så svigerfar har noe å sove i når han kommer

Rydde ut av boden

Vaske litt på boden

Be til høyere makter om oppholdsvær fredag kveld/lørdag formiddag

Bære alt ut og plassere på tilhenger

Fikse senga så den er i orden til de som har kjøpt den

Tørke over vegger og tak

Få svigerfar til å se på noen pakninger i dusjen

Legge nøklene i postkassa og ringe utleier

Vaske gulvene (til slutt kanskje?)

:sukk: Her var det jammen mye rødt... Akkurat nå har jeg ingen tro på at vi noen sinne kommer til å bli ferdige..! Men men, det er i det minste ett punkt som blir grønt i løpet av dagen! (Sommerfest! :fnise:)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg får jo det.. alt jeg gjør av frisørting får eg gratis :fnise: Men jeg må jo ha andre til å klippe meg og slikt... vanskelig å gjøre selv :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg får jo det.. alt jeg gjør av frisørting får eg gratis :fnise: Men jeg må jo ha andre til å klippe meg og slikt... vanskelig å gjøre selv :sukk:

Er du alene i salongen?

Skjønner at det er litt vanskelig å klippe seg selv! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg eier og driver alene :)

Wow!! Dame med guts! :klappe: Det var imponerende!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karrierekvinne :fnise:

Nåja... ;) Det er ikke så vanskelig som man skulle tro :) Jeg har en kjempeflink regnskapsfører som hjelper meg med hva enn det måtte være... og det blir en del siden jeg ikke har så mye erfaring i å drive selv.. :sukk: Men det er enda lettere når man ikke har noen ansatte eller noe sånt :juhu: Da slipper jeg å tenke på arbeidsgiveravgit, lønn, feriepenger, skatt for ansatt, pensjonssparing til ansatte o.l :hoppe:

Har kun meg selv å tenke på så går noe galt så vet jeg hvem jeg kan skylde på :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karrierekvinne :fnise:

Nåja... ;) Det er ikke så vanskelig som man skulle tro :) Jeg har en kjempeflink regnskapsfører som hjelper meg med hva enn det måtte være... og det blir en del siden jeg ikke har så mye erfaring i å drive selv.. :sukk: Men det er enda lettere når man ikke har noen ansatte eller noe sånt :juhu: Da slipper jeg å tenke på arbeidsgiveravgit, lønn, feriepenger, skatt for ansatt, pensjonssparing til ansatte o.l :hoppe:

Har kun meg selv å tenke på så går noe galt så vet jeg hvem jeg kan skylde på :Nikke:

Ja, da skylder du vel på regnskapsføreren? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om litt under et døgn er jeg ferdig med denne jobben!! :hoppe::danse::skaal:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tjohoo :hoppe:

Jeg er sliten jeg... kjenner noe press på bekkenet bake i ryggen... det er så vondt når jeg sitter i enkelte positurer og når jeg står lenge :sukk: Lurer på om jeg kansje må få meg en time til kiropraktor? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohoo :hoppe:

Jeg er sliten jeg... kjenner noe press på bekkenet bake i ryggen... det er så vondt når jeg sitter i enkelte positurer og når jeg står lenge :sukk: Lurer på om jeg kansje må få meg en time til kiropraktor? :klø:

Oi..! Høres ut som noe det er lurt å få sjekka ut før du blir verre! Ting i ryggen osv er litt skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Kom akkurat på at jeg skal gå med posten idag, det vil si at jeg er ferdig et kvarter tidligere! :hoppe:

Da har jeg litt bedre tid til å ordne meg til sommerfest! :) Er litt spent, for det er jo min første store utfordring som cøliaker! Aner ingenting om hvor vi skal og hva vi får servert, men sannsynligvis kan jeg ikke spise noe... Må jo være helt sikker før jeg spiser ting... :sukk: Må vel bare bli vant til å "nyte" medbrakt! Håper i det minste drikkebongene funker på annet enn øl... Skal bli spennende å se hvordan dette går! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...