Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, nå er det "bare" Miso igjen til å skape liv i boka mi! :fnise:

Mobilen er kjempesøt!! :) Barnslig glede kanskje? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her :) kan skape liv og røre :lur::fnise:

he he, det er rart hvor ivrig man blir når man kjøper seg noe nytt som man har hatt lyst på lenge :jepp: blir som en liten unge på julaften :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå er det "bare" Miso igjen til å skape liv i boka mi! :fnise:

Mobilen er kjempesøt!! :) Barnslig glede kanskje? :ler:

:hallo:

Jeg kan jo også titte innom i ny og ne og lage litt liv???

Har du forresten peiling på hvordan man legger inn bilder her? Er det noe slags spesielt medlemskap man må være med i? Er jo så lite teknisk anlagt at det er på grensa til flaut...

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Jeg kan jo også titte innom i ny og ne og lage litt liv???

Har du forresten peiling på hvordan man legger inn bilder her? Er det noe slags spesielt medlemskap man må være med i? Er jo så lite teknisk anlagt at det er på grensa til flaut...

:sjenert:

:vinke: Du er selvfølgelig hjertelig velkommen til å skape liv du og!! :hoppe: Tenkte bare du kanskje var for opptatt med ruginga for øyeblikket! :lur:

Er ikke helt sikker på det med bilder, tror du må legge de ut et annet sted på nettet, og så lage link..? :klø: Er ikke sikker altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Du er selvfølgelig hjertelig velkommen til å skape liv du og!! :hoppe: Tenkte bare du kanskje var for opptatt med ruginga for øyeblikket! :lur:

Er ikke helt sikker på det med bilder, tror du må legge de ut et annet sted på nettet, og så lage link..? :klø: Er ikke sikker altså!

Det var det eneste jeg også kom fram til, at jeg måtte legge inn link.. Men jeg har jo ikke lyst å gjøre det da.... Jeg får høre med en moderator eller noe... Anyone?? Moderatooooor??? Help me!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var det eneste jeg også kom fram til, at jeg måtte legge inn link.. Men jeg har jo ikke lyst å gjøre det da.... Jeg får høre med en moderator eller noe... Anyone?? Moderatooooor??? Help me!!! :fnise:

Du kan få lov å sende det på mail istedet, hvis du vil det altså! :ler: For jeg skal ærlig innrømme at jeg har lyst til å se Babymelona! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få lov å sende det på mail istedet, hvis du vil det altså! :ler: For jeg skal ærlig innrømme at jeg har lyst til å se Babymelona! :rødme:

Typisk nok så fungerer ikke det heller, dataen er lite samarbeidsvillig asså... Eneste er å sende fil over msn.. Det klarte jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, ja ja... Kanskje ho ligner på ultralydbildene jeg styra med på jobben idag! :fnise: Får innbille meg det! Sånn bortsett fra at de var tatt i ca uke 38... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, ja ja... Kanskje ho ligner på ultralydbildene jeg styra med på jobben idag! :fnise: Får innbille meg det! Sånn bortsett fra at de var tatt i ca uke 38... :ler:

Ligner nok VELDIG lite. :ler: Jeg kan se om det er noen måte å få lagt inn på, jeg skal kikke litt rundt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer masse med den lille altså :kose: så utrolig koselig å se bildet :jepp:

utrolig søt liten en :jepp:

Takk for det.. :jepp:

Ja, det er jo selvfølgelig verdens søteste. :fnise:

Babymelona poserer for verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det.. :jepp:

Ja, det er jo selvfølgelig verdens søteste. :fnise:

Babymelona poserer for verden...

modell i ung alder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...