Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok


Mazilla

Anbefalte innlegg

Ojj så moro skoledag :-D Sånne skoledager skulle jeg også ha hatt :) Blir det bar-hopping i dag da? Det har de brukt å ha ved Høgskolen i Bodø... eller orienteringsløp/rebusløp fra bar til bar :lol:

Var første dagen fin da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bar-til-bar-runde er visst ikke før om noen dager. I dag skulle vi se på hovedsamlingsplassen for studenter. Jeg er allerede hjemme, men har i det minste blitt kjent med noen! :) Vi var enige om at det var best å stikke hjem nå - pga dårlig luft og tidlig oppstart i morra... :sjenert: Men men, det ser i det minste ut som jeg skal unngå å bli Viggo Venneløs! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeeeelp, nå skal jeg på min første forelesning i høst! :redd: Utrolig spent på om det kommer til å se ut som jeg har sjanse i å klare dette faget i det hele tatt! Hjernen min er ikke akkurat bygd for tall... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, var oppe halv sju jeg! :sukk: Forelesninga var litt skummel - jeg har enooooormt langt å gå og sinnsykt mye jobbing foran meg i høst! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sånn vil det nok føles når man starter på noe helt nytt :Nikke: Men dette klarer du heeeeelt fint milla-vanilla :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg klarer det ihvertfall! Men, skal jeg ha noen sjanse i det hele tatt så må jeg jobbe! Må nok sette opp noen :regler: for meg selv, som f.eks. å lese i stedet for å se på tv og være på internett hele dagen! Ellers blir det :pisk:! :fnise:

Hei og hå, off I go! :tronderbart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhhh :skratte:

En barte smiley i bartebyen :ler:

Skjønner ikke helt hvorfor jeg syns det er kjempemorsomt, men det er ihvertfall det :hoho:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhhh :skratte:

En barte smiley i bartebyen :ler:

Skjønner ikke helt hvorfor jeg syns det er kjempemorsomt, men det er ihvertfall det :hoho:

:Nikke:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maz :)

innom en tur i boka de, lenge siden sist.. det er ikke bra :nei: Håper det går bra på skolen, dette klarer du heeeeeelt fint :jepp: null problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maz :)

innom en tur i boka de, lenge siden sist.. det er ikke bra :nei: Håper det går bra på skolen, dette klarer du heeeeeelt fint :jepp: null problem :)

Neimen miso da, du må ikke svikte boka mi! :fnise:

Jeg håper også jeg overlever skolen... Er kanskje håp for meg, men da må jeg nok droppe å sitte her hele formiddagen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

I dag har forresten jeg og han godeste fireårsjubileum! :rødme:

Grattis med årsdagen... :juhu:

Er det ikke fint å tenke på tiden dere har hatt sammen??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med årsdagen... :juhu:

Er det ikke fint å tenke på tiden dere har hatt sammen??

:klem:

Jo, absolutt! Helt utrolig å tenke på egentlig - både alt vi har vært gjennom sammen, og at vi faktisk ble sammen og fremdeles er det! :rødme: Gleder meg til mange flere år! :)

Koselig feiring i dag da - på fylla i hver vår by! :fnise: Men men, ikke sånn voldsom fylla for noen av oss; jeg er hjemme allerede, og han er på toget på vei hjem! Kanskje vi rekker litt feiring etterpå! :lur:

:skratte:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Må få snakka med en studieveileder av en slag! Trenger et fag, men vet ikke om jeg bare kan melde meg opp til eksamen i det sånn helt uten videre.. Er litt stressa akkurat nå! Både fordi jeg må ha det faget, og fordi jeg egentlig ikke har noen interesse av å studere det jeg har begynt på nå, og det er altfor vanskelig for meg.. :sukk: Bare klaging dette, og sikkert bare jeg som skjønner hva jeg mener, men pytt sann...

:gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...