Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Mazzimor :) har du sovet godt? :)

nå er det søndag og jeg er kjempetrøtt... :sleeping: passet niesen vår på 8 mnd fra igår til idag, ikke vant til nattevåking gitt!! møtte søsteren min og samboer for å levere lille nurket og så spiste vi tidlig middag var hjemme i tre tida og så sovnet jeg gitt :fnise: sov to timer å endelig føler jeg meg litt mer våken, ja ja det var den natte søvnen :fnise: men det var såå koselig å ha henne her, hun er så skjønn :jepp:

har du hatt en fiiiin helg??

Mazzimin :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mazzimor :) har du sovet godt? :)

nå er det søndag og jeg er kjempetrøtt... :sleeping: passet niesen vår på 8 mnd fra igår til idag, ikke vant til nattevåking gitt!! møtte søsteren min og samboer for å levere lille nurket og så spiste vi tidlig middag var hjemme i tre tida og så sovnet jeg gitt :fnise: sov to timer å endelig føler jeg meg litt mer våken, ja ja det var den natte søvnen :fnise: men det var såå koselig å ha henne her, hun er så skjønn :jepp:

har du hatt en fiiiin helg??

Mazzimin :kose:

Har hatt en fin helg, og neeesten fått nok søvn! Litt problemer i blant siden han godeste har blitt skikkelig forkjøla, så han holdt meg våken med hosting i hele natt... :sukk: Men men, det er jo ikke hans feil! Men absolutt hatt en fin helg! God mat og hjemmekos på fredag, en tur til et vennepar med litt :vin: osv på lørdag, og så en rusletur i byen i går formiddag. Fått vært masse sammen med han godeste, og det er jo koselig! :rødme:

:kose:

Søndags- :hug:

Søndags- :hug:

Dobbelposting... :sjenert:

Du kan gi meg så mange :hug: du vil du, dinedama! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme:

Nå skal jeg forlate søtejentene mine på KG til fordel for :lese: Heldige bøkene mine, de får sannelig mye oppmerksomhet for tida! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har vasket to marskiner med klesvask, ryddet kjøkkenet og vasket opp, vasket badet, vasket gulvene på kjøkkenet, badet, gangen og stua,. Skiftet på senga, støvsugd soverommet, og vannet de stakkars plantene mine :fnise: det er vel det, jo å så hengt opp de to klesvaskene jeg vasket!! :jepp: var godt å få det gjort :jepp:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...