Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok


Mazilla

Anbefalte innlegg

:sur: Nå begynner jeg å bli skikkelig forkjøla! Har verken tid eller lyst til det akkurat nå! Det er jo midt i oppstarten av studieåret, og akkurat nå er jeg kjempeinnstilt på å komme ordentlig i gang med trening og allting! :sukk:

:syk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars vennen min :troest:

Sender deg litt varm og deilig :kaffekopp: kakao og en good bedrings :klem: Håper ikke du får en inluensa kule, men at en god natts søvn hjelper :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Jeg også!

Jeg har ryddet ut ALT vi har lagret på soverommet som vi skal pusse opp, ryddet kjøkkenbenken og kjørt en oppvaskmaskin og revet av gulvbelegget på soverommet OG plukket bringebær :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dinedama!! :enig:

Og flinke meg, nå skal jeg på spinning, må bare dope meg ned med litt nesespray og denslags først! :fnise:

Ha en fin dag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke Mazzimin som er på spinning :trene:

pass på deg selv da vennen, vi vil jo ikke at du skal bli dårlig :riste:

Du må pleie deg selv med mye varmt å drikke, holde deg varm og få i deg masse repsil :Nikke: Ha på tjukke sokker så du ikke fryser på føttene :jepp:

sender masse god bedrings :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp:

Føler meg utrolig flink når jeg står opp tidlig for å trene! :fnise: Er ikke helt vant til det enda, så jeg blir overraska hver gang jeg klarer det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink altså Mazzi :kose: Er imponert over at du står opp sååå tidlig for å trene :Gjesp: jeg syns det er tidlig når jeg er på trening kl 9 liksom :sjenert:

Du er suuuuper flink syns jeg :jepp:

gleder meg til imorgen, da skal jeg pumpe jern :trene::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å stå opp tidlig å trene, men treningsplassen er nesten 2mil unna, og mannen må bruke bilen min på jobb så jeg har liksom ikke bil jeg.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir jo litt langt å sykle, treningsøkt i seg selv det!!

man kan jo faktisk trene uten studio, vi har en bok på jobben som heter : Trening uten studio - stram opp og kom i form på bare 6 uker skrevet av Lucy Wyngham-Read. Det er jo en mulighet da, å eventuelt låne den å så få litt inspirasjon!! den er faktisk veldig fin, brukte den selv før jeg fikk PT! :jepp: anbefales :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spinninga begynner ikke før 8.30, men jeg må gå hjemmefra litt før 7.30 for å komme meg dit.. Siden han godeste i allefall står opp 6.15 er det ikke så ille å stå opp litt før 7 egentlig! Må jo uansett være på skolen innen 10.15.. :)

Du får få deg Wii Fit, dinedama! :jepp: Da får du jo plutselig treningsstudioet rett hjem i stua! Motiverende for meg ihvertfall! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ønsker meg Wii jeg også :Nikke:

Men jeg er så dårlig på sånn hjemmetrening... :sukk: Har forskjellige filmer og bøker, men jeg bruker dem et par uker så er jeg liksom lei :sukk:

Men på studio trives jeg så det går jeg ikke lei av :enig:

Jeg har veldig lyst på Wii jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg Wii jeg også :Nikke:

Men jeg er så dårlig på sånn hjemmetrening... :sukk: Har forskjellige filmer og bøker, men jeg bruker dem et par uker så er jeg liksom lei :sukk:

Men på studio trives jeg så det går jeg ikke lei av :enig:

Jeg har veldig lyst på Wii jeg...

Har aldri funka med hjemmetrening for meg heller tidligere! Er liksom noe annet med Wii Fit, den personlige treneren min spør "hvor var du i går?" hvis jeg har droppa en dag og sånn, og det er så søtt at det er motiverende! :fnise:

Veldig variert opplegg, med veldig søte figurer som hjelper en gjennom deler av treninga, mens den personlige treneren tar seg av de mer "seriøse" delene, som f.eks styrkeøvelser. Jeg brukte Wii Fit'en så godt som hver dag fra vi kjøpte den i slutten av april til sommerferien begynte! Og nå er jeg i gang igjen! :trene:

(og nei, jeg jobber faktisk ikke for nintendo! :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...