Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow :dåne:

Men det er bra :) Flinke Mazzien!!

Hva er kjøreplanen for resten av dagen da? :fnise: Kjøpe en av de fine kjolene jeg fant til deg? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Må finne ut hva vi skal ha til middag etterhvert, og så handle det vi trenger. Pante litt flasker. Gå innom apoteket. Hente tøyet i tørketrommelen. Kjøpe en av de fine kjolene. Oi, har jo mange planer jeg! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tror jeg han godeste hadde gått og kjøpt seg en grandiosa... :fnise: Her i huset spiser vi ikke :fisk: nemlig! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært flinke og handla inn middager for hele uka! :)

Han godeste ville lage middag idag (!), så nå styrer og ordner han på kjøkkenet. Han fikk dessuten bestemme hva vi skulle ha, så i dag skal vi ha kyllingwok med brun saus. Merkelig kombinasjon, men det blir sikkert godt! :fnise:

Har en mistanke om at han ville lage middag for å slippe å ta oppvasken, men samma det, det er deilig å slippe å lage mat for en gangs skyld! :Nikke: Selv om det innebærer at jeg må vaske opp... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Så utspekulert :lur:

Jeg lot rett og slett være å lage middag i dag jeg, så til slutt skjønte han jo at han kansje kunne varme de stakkars pølsene selv :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...