Mazilla Skrevet 28. august 2008 Forfatter #261 Del Skrevet 28. august 2008 Noen av smileyene er ikke på lista lenger! :gråte: Men miso da, du skjønner vel at man kan lese epost uten internett? Er du helt dum eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. august 2008 Forfatter #262 Del Skrevet 28. august 2008 Noen av smileyene er ikke på lista lenger! :gråte: Og det poenget ble sannelig understreka her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. august 2008 #263 Del Skrevet 28. august 2008 Noen av smileyene er ikke på lista lenger! :gråte: Men miso da, du skjønner vel at man kan lese epost uten internett? Er du helt dum eller? tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. august 2008 Forfatter #264 Del Skrevet 28. august 2008 Men, kan det tenkes at ho dama bruker outlook eller noe sånt hjemme? I såfall trenger man vel ikke å åpne internet explorer..? (eller i mitt tilfelle firefox, vil aldri tilbake til explorer!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. august 2008 #265 Del Skrevet 28. august 2008 Men, kan det tenkes at ho dama bruker outlook eller noe sånt hjemme? I såfall trenger man vel ikke å åpne internet explorer..? (eller i mitt tilfelle firefox, vil aldri tilbake til explorer!) har fått mail konto av kjære jeg, med hans navn på hans domene.. funker helt fint!! kult med mailadresse med etternavnet i men må vel bruke explorer for å komme inn på hotmail?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. august 2008 Forfatter #266 Del Skrevet 28. august 2008 Var det hotmail? Da må man vel det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. august 2008 #267 Del Skrevet 28. august 2008 Var det hotmail? Da må man vel det ja! ja, var det hun skulle inn på.. fikk litt intrykk av at hun skulle inn på internett uten å gå inn på internett, det var en merkelig dame det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. august 2008 #268 Del Skrevet 28. august 2008 Går det ann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. august 2008 #269 Del Skrevet 28. august 2008 meg eller dama?? Nå er jeg såå klar for å bli ferdig på jobb, er ferdig 15:30. Da kommer sjefen å overtar og skal jobbe til 19:00! Skal trene kl 17:00, så rekker akkurat å kjøre hjem, skifte, nusse kjære å så dra igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. august 2008 #270 Del Skrevet 28. august 2008 Dama vel Ikke lenge til vi er fedige på jobb nå :juhu: Da skal jeg finne tapeter og gulv til soverommet så skal jeg trene etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. august 2008 #271 Del Skrevet 28. august 2008 Må bare si at vi er skikkelig flinke om dagen altså jobber, trener og pusser opp hjemme, mennene våre er så heldige som har oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. august 2008 Forfatter #272 Del Skrevet 28. august 2008 Han godeste er kanskje ikke like heldig som misomannen og ælenpærlen... Jeg har egentlig bare ligget på sofaen og sett på tv i hele dag! Deilig med noen sånne dager også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. august 2008 Forfatter #273 Del Skrevet 28. august 2008 Vi har nesten ikke sett hverandre i det siste, har vært altfor opptatte på hver vår kant. Savner å tilbringe tid med han godeste... Men i morra kveld er det bare oss to!! :juhu: Nå har jeg vært og handla inn mat til en forhåpentligvis utsøkt middag i morra. Indrefilet av svin med asparges og poteter à la Mazilla. Det må jo bare bli bra! Får se, kanskje jeg kjøper noe vin også.. Ligger an til å kunne bli en bra kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. august 2008 #274 Del Skrevet 28. august 2008 Vi har nesten ikke sett hverandre i det siste, har vært altfor opptatte på hver vår kant. Savner å tilbringe tid med han godeste... Men i morra kveld er det bare oss to!! :juhu: Nå har jeg vært og handla inn mat til en forhåpentligvis utsøkt middag i morra. Indrefilet av svin med asparges og poteter à la Mazilla. Det må jo bare bli bra! Får se, kanskje jeg kjøper noe vin også.. Ligger an til å kunne bli en bra kveld! oohh.. ligger an til en veldig bra kveld og en knallstart på helgen det er ekstra kos å sette av en kveld sammen når man ses sjeldent.. det blir nok en virkelig knallkveld, maten høres veldig deilig ut det er deilige med late dager, det er det!! absolutt, liker sånne selv.. men merker at jeg blir rastløs hvis jeg ikke får trent de tre dagene i uka!! men å legge seg ned på sofaen etter en lang dag eller treningsøkt er utsøkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. august 2008 Forfatter #275 Del Skrevet 29. august 2008 Det er sant Miso! Min plan dette semesteret er å gå på spinning to dager i uka før forelesning, og kaaaanskje få til ei treningsøkt til i løpet av uka.. I tillegg til Wii Fit og vanlig aktivitet ellers så blir nok ikke det så aller verst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. august 2008 Forfatter #276 Del Skrevet 29. august 2008 *poff* Off I go til biblioteket, idag er Mazillamor nemlig flink student! :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. august 2008 #277 Del Skrevet 29. august 2008 Vi har nesten ikke sett hverandre i det siste, har vært altfor opptatte på hver vår kant. Savner å tilbringe tid med han godeste... Men i morra kveld er det bare oss to!! :juhu: Nå har jeg vært og handla inn mat til en forhåpentligvis utsøkt middag i morra. Indrefilet av svin med asparges og poteter à la Mazilla. Det må jo bare bli bra! Får se, kanskje jeg kjøper noe vin også.. Ligger an til å kunne bli en bra kveld! Mmm det hørtes deilig ut Vi fikk lønning i går begge to så kansje jeg også skal lage noe litt ekstra godt MEN sunn mat i kveld :klø: Så rett i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 29. august 2008 #278 Del Skrevet 29. august 2008 Dinedama hadde en tydeligvis en fin kveld igår Her er vi for slitne til sånt jobb og mye trening for meg gjør at det ikke er ork til det.. vil også Flinke Mazzi som leser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. august 2008 #279 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg gjorde ikke sånn... men jeg har store planer om å gjøre det en gang i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 29. august 2008 #280 Del Skrevet 29. august 2008 hehe ok bra det er helg da og at man kan ligge litt lenger om morgenen ..nei nå er humøret mitt noe rart og enspora, sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå