Gjest Starya Skrevet 30. april 2003 #201 Del Skrevet 30. april 2003 Grandiosa Taco. Rene gourmetmaten. Kjekt å hive i ovnen når jeg kommer sent hjem fra jobb. men i morra blir det suppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. april 2003 #202 Del Skrevet 30. april 2003 Prøvde noe nytt i dag. Lagde tempura-røre og frityrstekte kyllingbiter. Serverte med klebrig ris, en skål med kikkoman vi kunne dyppe i og en sweet chili saus. Det ble kjempegodt! Dessert har vi enda ikke helt plass til, men jeg har smuldrepai med skogsbær som jeg lagte i går og is i fryseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. april 2003 #203 Del Skrevet 30. april 2003 Sambo fikk frossenpizza og jeg spist rundstykker og lunsjkaker. Var for sulten til å lage noe mer avansert i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 30. april 2003 #204 Del Skrevet 30. april 2003 I dag hadde jeg innbakt kylling med portvinssaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 1. mai 2003 #205 Del Skrevet 1. mai 2003 Prøvde noe nytt i dag. Lagde tempura-røre og frityrstekte kyllingbiter. Serverte med klebrig ris, en skål med kikkoman vi kunne dyppe i og en sweet chili saus. Det ble kjempegodt! Dessert har vi enda ikke helt plass til, men jeg har smuldrepai med skogsbær som jeg lagte i går og is i fryseren. Wow! Dette hørtes snacksy ut! Har du oppskrift / fremgangsmåte å dele med med ? Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 3. mai 2003 #206 Del Skrevet 3. mai 2003 I dag har vi hatt fiskepakker med sei, fennikkel, løk, gulrot og paprika krydret med chili og lime. Serverte med Pilaffris. Namminam!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 3. mai 2003 #207 Del Skrevet 3. mai 2003 Dagens meny: Det vanlige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 3. mai 2003 #208 Del Skrevet 3. mai 2003 Fransk hot dog med Idun ketchup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super Skrevet 3. mai 2003 #209 Del Skrevet 3. mai 2003 I dag hadde jeg kylling og ris m/ salat. Jeg lagde ikke middagen, så jeg vet ikke hva kyllingretten heter, men kyllingen var marinert med brunt sukker og noe lignende. Litt rart, men godt :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 4. mai 2003 #210 Del Skrevet 4. mai 2003 I dag blir det fersk pasta med laks, grønnsaker og andre gode ting... mmm... søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 4. mai 2003 #211 Del Skrevet 4. mai 2003 Kyllingwok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 4. mai 2003 #212 Del Skrevet 4. mai 2003 Enten blir det fisk (Laks eller selvfisket abbor...), ellers blir det noen brødblingser av det nye brødet jeg holder på å bake nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anine Skrevet 4. mai 2003 #213 Del Skrevet 4. mai 2003 I dag hadde vi nakkekoteletter med grønnsaker og koke poteter. Kjempegodt. Kjempefin tråd, forresten. Har blitt middagstips-stedet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 4. mai 2003 #214 Del Skrevet 4. mai 2003 Lasagne som jeg har tatt opp fra fryseren. Har laget den selv og fryst ned i aluminiumsformer. Salat og baguetter ved siden av! *sulten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. mai 2003 #215 Del Skrevet 4. mai 2003 Røkt laks med sennepssaus og dill til forrett og kalvestek med grønnsaker og potet til hovedrett. Is og frukt til dessert. *nam* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 4. mai 2003 #216 Del Skrevet 4. mai 2003 Indisk kylling. Nam :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nile Skrevet 4. mai 2003 #217 Del Skrevet 4. mai 2003 Kjedelige kjøttkaker................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 4. mai 2003 #218 Del Skrevet 4. mai 2003 Kjøttkaker er da ikke kjedelig!!! Det skal vi ha i morgen, og gleder oss masse! Det er over en måned siden sist, vi har bla. vært to og en halv uke ute og reist og spist masse spennende kinesisk mat. Derfor virkelig gleder vi oss til en skikkelig norsk kjøttkakemiddag! Vist var det godt og spennende med ny og ukjent mat, men det gamle, gode norske er da det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 4. mai 2003 #219 Del Skrevet 4. mai 2003 Vi hadde kjøttkaker i dag. Ååh, det var godt! Kjøttkaker med ertestuing, brun saus, grønnsaker, mandelpoteter og tyttebærsyltetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 5. mai 2003 #220 Del Skrevet 5. mai 2003 i dag blir det middag hos mamma... så da blir det vell noe med potet!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå