Gjest Zalomine Skrevet 21. april 2003 #101 Skrevet 21. april 2003 Planene ble endret, jeg steker koteletter akkurat nå jeg (de steker seg selv på kjøkkenet, jeg løper til og fra og snur dem av og til) For en av oss ville ha mat likevel. Jeg bare spiser siden han spiser.
Gjest Lea Skrevet 21. april 2003 #104 Skrevet 21. april 2003 I dag fikk sambo biff med gratinerte poteter og bernaise. Jeg lagde en superduper kyllingsak (egenkomponert). Kuttet kyllingfilet i store biter, marinerte dem i olivenolje, kraft fra jalapenos, en spiseskje Hot Beauty Spice, pepper og paprikapulver. Så stekte jeg bitene i glovarm panne til de fikk skorpe og tilsatte 1 pose karrysaus blandet med litt vann (halvparten av det som sto på posen). Etter at dette hadde putret noen minutter (og litt ekstra vann tilsatt i sausen) satte jeg den i stekeovnen noen minutter. Spiste ris ved siden av. Det ble skikkelig godt og sterkt!
Gjest Zalomine Skrevet 21. april 2003 #105 Skrevet 21. april 2003 Lager du ofte to forskjellige retter til middag, Lea? DET har ikke jeg ork til...
LilleBille Skrevet 21. april 2003 #106 Skrevet 21. april 2003 Serverte "hot" marinert svinefilet, gratinerte poteter, salat, bearnaise og tomat/løkstuing ---- helt nydelig .. så nå er jer så mett og slapp at jeg bare sitter forran PCn og sløver...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. april 2003 #107 Skrevet 21. april 2003 Har akkurat kost meg med min vegetarpasta, kjempedeilig.... nå har jeg lyst på is så jeg tror Oscar og jeg skal legge kveldsturen innom en bensinstasjon. Minnie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. april 2003 #108 Skrevet 22. april 2003 Griller hamburgere i grillpannen i dag, skikkelige amerikanske godsaker- elsker amerikansk mat :kgsmil: Minnie
Retz Skrevet 22. april 2003 #109 Skrevet 22. april 2003 I dag blir det iskrem. Vanilje med sjokobiter. :lykkelig:
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. april 2003 #110 Skrevet 22. april 2003 Lyst på en hamburger Retz? Minnie
Gjest Diva Skrevet 22. april 2003 #111 Skrevet 22. april 2003 Iskrem høres bra ut Mistenker at det blir en pizza fra Dolly Dimple
Retz Skrevet 22. april 2003 #112 Skrevet 22. april 2003 Lyst på en hamburger Retz? Det hadde kanskje ikke vært så dumt, da jeg ikke har noen dessert i dag.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. april 2003 #113 Skrevet 22. april 2003 Hamburger først, is etterpå! Minnie
Retz Skrevet 22. april 2003 #114 Skrevet 22. april 2003 Ikke faen! First things first. Tenk om jeg dør mellom hamburgen og isen? :manglende impulskontroll:
'Lilly' Skrevet 22. april 2003 #116 Skrevet 22. april 2003 I dag EIER jeg ikke fantasi, og jeg sliter med å finne på hva jeg skal ha til middag..... Hamburger høres fristende ut, så kanskje jeg tar frem grillpanna, jeg også............ Ja, får høre med gubben.
Lula Skrevet 22. april 2003 #117 Skrevet 22. april 2003 I dag blir det salat med kikerter, avocado, kylling, reddiker, tomater + masse annet godt. .....og så et glass Chablis selvsagt :-)
Gjest the imp Skrevet 22. april 2003 #118 Skrevet 22. april 2003 I dag skal vi ha ovnsbakt fjellørret, stappet med kruspersille, hvitløk, basilikum og laurbærblad og et par dråper sitron dryppet inni, serveres med potetmos med franske urter og agurk nam!
Gjest Étoile Skrevet 22. april 2003 #119 Skrevet 22. april 2003 Jeg laget deilig wok med svinefilet og masse ferske grønnsaker krydret med lime, chili, ingefær, hvitløk og kecap manis.... Serverte med basmatiris. NAM NAM!!! :D
anine Skrevet 22. april 2003 #120 Skrevet 22. april 2003 I dag hadde vi posegryte fra Toro :oops: (Marokkansk kyllinggryte) med strimlet kyllingfilet oppi og jasminris ved siden av. Hadde det travelt i dag, så det får være unnskyldningen, men den var faktisk god.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå