Gå til innhold

Middag i dag??


Fremhevede innlegg

Gjest Zalomine
Skrevet

Planene ble endret, jeg steker koteletter akkurat nå jeg (de steker seg selv på kjøkkenet, jeg løper til og fra og snur dem av og til) For en av oss ville ha mat likevel. Jeg bare spiser siden han spiser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag fikk sambo biff med gratinerte poteter og bernaise.

Jeg lagde en superduper kyllingsak (egenkomponert).

Kuttet kyllingfilet i store biter, marinerte dem i olivenolje, kraft fra jalapenos, en spiseskje Hot Beauty Spice, pepper og paprikapulver.

Så stekte jeg bitene i glovarm panne til de fikk skorpe og tilsatte 1 pose karrysaus blandet med litt vann (halvparten av det som sto på posen).

Etter at dette hadde putret noen minutter (og litt ekstra vann tilsatt i sausen) satte jeg den i stekeovnen noen minutter.

Spiste ris ved siden av.

Det ble skikkelig godt og sterkt!

Gjest Zalomine
Skrevet

Lager du ofte to forskjellige retter til middag, Lea? DET har ikke jeg ork til...

Skrevet

Serverte "hot" marinert svinefilet, gratinerte poteter, salat, bearnaise og tomat/løkstuing ---- helt nydelig .. så nå er jer så mett og slapp at jeg bare sitter forran PCn og sløver...

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Har akkurat kost meg med min vegetarpasta, kjempedeilig.... nå har jeg lyst på is så jeg tror Oscar og jeg skal legge kveldsturen innom en bensinstasjon.

Minnie

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Griller hamburgere i grillpannen i dag, skikkelige amerikanske godsaker- elsker amerikansk mat :kgsmil:

Minnie

Skrevet

I dag blir det iskrem. Vanilje med sjokobiter.

:lykkelig:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Lyst på en hamburger Retz?

Minnie

Skrevet

Iskrem høres bra ut :wink:

Mistenker at det blir en pizza fra Dolly Dimple :hoppe:

Skrevet
Lyst på en hamburger Retz?

Det hadde kanskje ikke vært så dumt, da jeg ikke har noen dessert i dag.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hamburger først, is etterpå!

Minnie

Skrevet

Ikke faen! First things first. Tenk om jeg dør mellom hamburgen og isen?

:manglende impulskontroll:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Ingen fare for det.

Minnie

Skrevet

I dag EIER jeg ikke fantasi, og jeg sliter med å finne på hva jeg skal ha til middag..... Hamburger høres fristende ut, så kanskje jeg tar frem grillpanna, jeg også............ Ja, får høre med gubben.

Skrevet

I dag blir det salat med kikerter, avocado, kylling, reddiker, tomater + masse annet godt.

.....og så et glass Chablis selvsagt :-)

Gjest the imp
Skrevet

I dag skal vi ha ovnsbakt fjellørret, stappet med kruspersille, hvitløk, basilikum og laurbærblad og et par dråper sitron dryppet inni, serveres med potetmos med franske urter og agurk nam! :)

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg laget deilig wok med svinefilet og masse ferske grønnsaker krydret med lime, chili, ingefær, hvitløk og kecap manis.... Serverte med basmatiris. NAM NAM!!! :D

Skrevet

I dag hadde vi posegryte fra Toro :oops: (Marokkansk kyllinggryte) med strimlet kyllingfilet oppi og jasminris ved siden av. Hadde det travelt i dag, så det får være unnskyldningen, men den var faktisk god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...