Gå til innhold

Middag i dag??


Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Gjest Zalomine

Planene ble endret, jeg steker koteletter akkurat nå jeg (de steker seg selv på kjøkkenet, jeg løper til og fra og snur dem av og til) For en av oss ville ha mat likevel. Jeg bare spiser siden han spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag fikk sambo biff med gratinerte poteter og bernaise.

Jeg lagde en superduper kyllingsak (egenkomponert).

Kuttet kyllingfilet i store biter, marinerte dem i olivenolje, kraft fra jalapenos, en spiseskje Hot Beauty Spice, pepper og paprikapulver.

Så stekte jeg bitene i glovarm panne til de fikk skorpe og tilsatte 1 pose karrysaus blandet med litt vann (halvparten av det som sto på posen).

Etter at dette hadde putret noen minutter (og litt ekstra vann tilsatt i sausen) satte jeg den i stekeovnen noen minutter.

Spiste ris ved siden av.

Det ble skikkelig godt og sterkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serverte "hot" marinert svinefilet, gratinerte poteter, salat, bearnaise og tomat/løkstuing ---- helt nydelig .. så nå er jer så mett og slapp at jeg bare sitter forran PCn og sløver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Har akkurat kost meg med min vegetarpasta, kjempedeilig.... nå har jeg lyst på is så jeg tror Oscar og jeg skal legge kveldsturen innom en bensinstasjon.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Griller hamburgere i grillpannen i dag, skikkelige amerikanske godsaker- elsker amerikansk mat :kgsmil:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag EIER jeg ikke fantasi, og jeg sliter med å finne på hva jeg skal ha til middag..... Hamburger høres fristende ut, så kanskje jeg tar frem grillpanna, jeg også............ Ja, får høre med gubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag blir det salat med kikerter, avocado, kylling, reddiker, tomater + masse annet godt.

.....og så et glass Chablis selvsagt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

I dag skal vi ha ovnsbakt fjellørret, stappet med kruspersille, hvitløk, basilikum og laurbærblad og et par dråper sitron dryppet inni, serveres med potetmos med franske urter og agurk nam! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Jeg laget deilig wok med svinefilet og masse ferske grønnsaker krydret med lime, chili, ingefær, hvitløk og kecap manis.... Serverte med basmatiris. NAM NAM!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde vi posegryte fra Toro :oops: (Marokkansk kyllinggryte) med strimlet kyllingfilet oppi og jasminris ved siden av. Hadde det travelt i dag, så det får være unnskyldningen, men den var faktisk god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...