Gå til innhold

Middag i dag??


Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag ble det hjemmelaget lasagne (ikke pose - fysjameg) med salat og hjemmelagde rundstykker til..

*nami*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pommes Frites MED majones er jo godt!!! Fikk smaken på det i Brussel, selvfølgelig. Grillet kylling og pommes frites med majones.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det noe så originalt som kjøttdeig og spaghetti...... Men det smaker godt innimellom det...... Gleder meg, jeg!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Hos oss blir det kjempekjedelig og enkelt, pølser og spagetti... Dette kommer av kombinasjonen av svært lite fritid, lite fantasi da vi handlet og stappa ting i fryseren før påske, vi kom hjem tidligere enn jeg hadde planlagt, dermed har vi handla inn for lite påskemiddager, etc..

Dermed, pølser og spagetti. *tusle på kjøkkenet* Det er jo godt nok, og jeg er sulten, så det går nok ned ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Nå står det pannekakerøre på benken og jeg har pancetta i kjøleskapet :D I kveld blir det tykke pannekaker og Virginia Woolf på tv.

Glede seg.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kyllingboller og ris / evt pasta eller spunnet ris med en god kremet kyllingsaus

:D

Minnie ,- hva er pancetta ?

Diva :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Minnie ,- hva er pancetta ?

Tykke skiver av prima italiensk bacon, kjøpes i Deli eller i ferskvaren.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Wow! Det høres bra ut!

God middag :D

Pancetta er kjempegodt, bruker det mye til pastaretter og til amerikanske pannekaker som i kveld.

Her i Norge kalles pancetta ofte for jegerbacon.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag - hadde vi - før sambos sønn reiste hjem - nakkekoteletter i leirgryte, med gulrøtter og løk i gryta, nesten sundkokte poteter og helt enkelt - surkål og tyttebær.

Og så har jeg lefsa innpå med masse suksessterte ... mektige saker. Håpet sambos sønn skulle spise alt, men "måtte selv" spise opp resten av kaka... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag hadde vi Chicken Curry med ris!

Ble stappmett og doven etterpå.

I dag blir det tilsatt ris i foret til hunden (koker alltid for mye ris!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale

Kok pastaskruer (bruk det du har av pasta- anything goes), fres løk og squash i olje til det blir gyllent, tilsett grønn paprika, syltynne gulrotskiver, skivet champignion og fersk chili, slå over en boks tomater eller naturell tomatsaus fra glass og ha i oregano, basilikum, salt og pepper og la småputre i pannen ca. 10 min.... slå vannet av pastaen, bland inn sausen og server.... kjempegodt.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

I dag skulle vi ha svinekoteletter, men vi spiste pizza på et barne-arrangement i stedet (vi var der for å organisere altså) så nå er vi egentlig mette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt så aner jeg ikke - hører sambo på kjøkkenet - og venter spent og kjempesulten.

(Spent og spent, han er ikke akkurat noen gourmetkokk --- men heller ingen kløne. )

Men han synes ikke - som meg - at det er vits i å bruke så mye tid på å lage mat - så da blir det noe enkelt noe. Jeg klager ikke og heldigvis holder han seg alltid til magre indegrienser ....

Er forresten ingen gourmetkokk selv, - men kan lage det meste - i alle fall av den mer vanlige sorten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...