Arwen Skrevet 3. juli 2003 #342 Skrevet 3. juli 2003 I dag skal jeg lage hjemmelagde kjøttboller (Jamie) og fersk pasta med hvitløksbaguetter til :D Gleder meg!
Tjorven Skrevet 3. juli 2003 #343 Skrevet 3. juli 2003 I dag skal vi spise pølser og potetmos. Får besøk av min svigerinne og min niese i dag, så da må vi finne noen mat som små barn liker...
Midnattsol Skrevet 3. juli 2003 #345 Skrevet 3. juli 2003 ...og det smakte..tja...greit. Tacokrydret kjøttdeig og lettrømme uten noe dressingmix er myyye bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå