Gå til innhold

Middag i dag??


Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Gjest vampie

idag lagde jeg babi pangang med ris...

ajam eller babi pangang med nasi er min favorittrett men jeg har aldri prøvd å lage nasi og vanlig ris er enklest og raskest.... babi pangangen var forøvrig ferdiglaget mikrorett :sjarmor:

må på kinarestaurant snart.... der vet de hvordan man skal lage slik god mat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg bruker opp alle mine ferske matvarer iom. at jeg reiser på torsdag så i dag skal jeg lage fylte pitabrød.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

idag blir det pannekaker med sukker og bacon på meg... men typen min bruker melis og sirup :o

Melis???Jaja, hver sin smak :)

I dag skal jeg forøvrig være skikkelig lat og bestille pizza!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde vi pannekaker. Vi byttet ut halvparten av hvetemelet med maismel, og da ble det litt mer smak.

Til dessert hadde vi is og norske jordbær :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager skikkelige kjøttboller i dag (inspirert av Jamie på TV i går). Skal serveres med brun saus og potetmos.

Dessuten har jeg laget masse vaffelrøre av egg, melk og fløte som ville gått ut på dato om jeg ikke hadde brukt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Wraps med kjøttdeig, salsa, rømme, ost, salat, tomat og rødløk. Fin måte å få brukt opp grønnsaksrester på.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag hadde jeg et sammensurium med kylligfilet, sjalottløk, sopp, paprika og spaghetti. Hadde disse råvare-restene liggende i kjøleskapet, og de ropte på meg etter å bli tilberedt............. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo grillet koteletter til oss på verandaen, jag laget salat, og så hadde vi pommes frites v siden av. Kjempedeilig temperatur å spise ute på verandaen ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Embla s

Var innom mine foreldre på hjemvei. De skulle akkurat til å spise, så da fikk jeg middag med dem! Kald roastbiff, salat, kalde, kokte poteter, hvitløkdressing. Så dro jeg hjem og spiste lasagne :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...