Gjest vampie Skrevet 22. juni 2003 #301 Skrevet 22. juni 2003 idag lagde jeg babi pangang med ris... ajam eller babi pangang med nasi er min favorittrett men jeg har aldri prøvd å lage nasi og vanlig ris er enklest og raskest.... babi pangangen var forøvrig ferdiglaget mikrorett må på kinarestaurant snart.... der vet de hvordan man skal lage slik god mat
Kissa Skrevet 23. juni 2003 #303 Skrevet 23. juni 2003 I dag blir det nakkekoteletter med ris, brokkoli og muligens litt bearnaise. (selv om det er mandag)
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. juni 2003 #304 Skrevet 23. juni 2003 Jeg bruker opp alle mine ferske matvarer iom. at jeg reiser på torsdag så i dag skal jeg lage fylte pitabrød. Minnie
Gjest vampie Skrevet 23. juni 2003 #305 Skrevet 23. juni 2003 idag blir det pannekaker med sukker og bacon på meg... men typen min bruker melis og sirup :o
Gjest Helenius Skrevet 23. juni 2003 #306 Skrevet 23. juni 2003 Jeg og en kompis skal tråle grønnsaksbutikkene for godis, med kyllingfilet som utgangspunkt!
Barbie Skrevet 23. juni 2003 #308 Skrevet 23. juni 2003 I dag blir det hjemmelaget Pizza.. Gubbens ønske!
Salt Skrevet 24. juni 2003 #309 Skrevet 24. juni 2003 idag blir det pannekaker med sukker og bacon på meg... men typen min bruker melis og sirup :o Melis???Jaja, hver sin smak I dag skal jeg forøvrig være skikkelig lat og bestille pizza!
Linsi Skrevet 24. juni 2003 #310 Skrevet 24. juni 2003 I dag hadde vi pannekaker. Vi byttet ut halvparten av hvetemelet med maismel, og da ble det litt mer smak. Til dessert hadde vi is og norske jordbær :D
Gjest Lea Skrevet 25. juni 2003 #311 Skrevet 25. juni 2003 Jeg lager skikkelige kjøttboller i dag (inspirert av Jamie på TV i går). Skal serveres med brun saus og potetmos. Dessuten har jeg laget masse vaffelrøre av egg, melk og fløte som ville gått ut på dato om jeg ikke hadde brukt den.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. juni 2003 #312 Skrevet 25. juni 2003 Wraps med kjøttdeig, salsa, rømme, ost, salat, tomat og rødløk. Fin måte å få brukt opp grønnsaksrester på. Minnie
Gjest Cruella Skrevet 25. juni 2003 #313 Skrevet 25. juni 2003 Beef-burgere med brød, samt salat, tomat, sylteagurk og dressing til.
Kosejente Skrevet 25. juni 2003 #314 Skrevet 25. juni 2003 Stekt seifilèt (kjøpt på fiskebutikken), poteter, gulrøtter og smelta smør....
'Lilly' Skrevet 25. juni 2003 #315 Skrevet 25. juni 2003 I dag hadde jeg et sammensurium med kylligfilet, sjalottløk, sopp, paprika og spaghetti. Hadde disse råvare-restene liggende i kjøleskapet, og de ropte på meg etter å bli tilberedt.............
chimp Skrevet 25. juni 2003 #316 Skrevet 25. juni 2003 Sambo grillet koteletter til oss på verandaen, jag laget salat, og så hadde vi pommes frites v siden av. Kjempedeilig temperatur å spise ute på verandaen ikveld!
Linsi Skrevet 25. juni 2003 #317 Skrevet 25. juni 2003 Veeeeldig gode reker, loff og majones på stranda. Perfekt!
Gjest Embla s Skrevet 25. juni 2003 #318 Skrevet 25. juni 2003 Var innom mine foreldre på hjemvei. De skulle akkurat til å spise, så da fikk jeg middag med dem! Kald roastbiff, salat, kalde, kokte poteter, hvitløkdressing. Så dro jeg hjem og spiste lasagne
LilleBille Skrevet 26. juni 2003 #320 Skrevet 26. juni 2003 Skal lage Kyllinggryte m/Basmatiris og grønn salat i dag ... det er godt det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå