Gå til innhold

Middag i dag??


Fremhevede innlegg

Gjest vampie
Skrevet

idag lagde jeg babi pangang med ris...

ajam eller babi pangang med nasi er min favorittrett men jeg har aldri prøvd å lage nasi og vanlig ris er enklest og raskest.... babi pangangen var forøvrig ferdiglaget mikrorett :sjarmor:

må på kinarestaurant snart.... der vet de hvordan man skal lage slik god mat

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag blir det nakkekoteletter med ris, brokkoli og muligens litt bearnaise. (selv om det er mandag) :)

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg bruker opp alle mine ferske matvarer iom. at jeg reiser på torsdag så i dag skal jeg lage fylte pitabrød.

Minnie

Gjest vampie
Skrevet

idag blir det pannekaker med sukker og bacon på meg... men typen min bruker melis og sirup :o

Gjest Helenius
Skrevet

Jeg og en kompis skal tråle grønnsaksbutikkene for godis, med kyllingfilet som utgangspunkt!

Skrevet

Skal ha TACO i dag, med masse deilig tilbehør :Nikke:

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget Pizza..

Gubbens ønske! :kul:

Skrevet
idag blir det pannekaker med sukker og bacon på meg... men typen min bruker melis og sirup :o

Melis???Jaja, hver sin smak :)

I dag skal jeg forøvrig være skikkelig lat og bestille pizza!

Skrevet

I dag hadde vi pannekaker. Vi byttet ut halvparten av hvetemelet med maismel, og da ble det litt mer smak.

Til dessert hadde vi is og norske jordbær :D

Skrevet

Jeg lager skikkelige kjøttboller i dag (inspirert av Jamie på TV i går). Skal serveres med brun saus og potetmos.

Dessuten har jeg laget masse vaffelrøre av egg, melk og fløte som ville gått ut på dato om jeg ikke hadde brukt den.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Wraps med kjøttdeig, salsa, rømme, ost, salat, tomat og rødløk. Fin måte å få brukt opp grønnsaksrester på.

Minnie

Gjest Cruella
Skrevet

Beef-burgere med brød, samt salat, tomat, sylteagurk og dressing til.

Skrevet

Stekt seifilèt (kjøpt på fiskebutikken), poteter, gulrøtter og smelta smør.... :)

Skrevet

I dag hadde jeg et sammensurium med kylligfilet, sjalottløk, sopp, paprika og spaghetti. Hadde disse råvare-restene liggende i kjøleskapet, og de ropte på meg etter å bli tilberedt............. :wink:

Skrevet

Sambo grillet koteletter til oss på verandaen, jag laget salat, og så hadde vi pommes frites v siden av. Kjempedeilig temperatur å spise ute på verandaen ikveld!

Skrevet

Veeeeldig gode reker, loff og majones på stranda. Perfekt!

Gjest Embla s
Skrevet

Var innom mine foreldre på hjemvei. De skulle akkurat til å spise, så da fikk jeg middag med dem! Kald roastbiff, salat, kalde, kokte poteter, hvitløkdressing. Så dro jeg hjem og spiste lasagne :wink:

Skrevet

Skal lage Kyllinggryte m/Basmatiris og grønn salat i dag ... det er godt det.

:lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...