Gå til innhold

Middag i dag??


Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir vel kyllingfilet på meg i dag igjen. Har en liggende i kjøleskapet som må bli spist. Ellers lager jeg noe annet til samboern. Må høre hva han vil ha.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag blir det fylt paprika med ris og kjøttdeig

Skrevet

Suppe av et eller annet slag. Sambo bestemmer og han er ikke hjemme enda med maten. Rundstykker ved siden av.

Skrevet

Toro Tomatsuppe m/makaroni og egg! *nam nam*

og så.........en middagshvil! :briller:

Skrevet

I dag hadde vi gjester, og da ble det gresk mat! Greske kjøttkaker, gresk salat, tzatziki, godt brød, stekt saganaki ost, stekt aubergine og til forrett hadde vi bruchetta (det er ikke gresk da men..)

mmmmmm!

Skrevet

Vi hadde hakkebøf m stekt løk, poter, blomkål, erter og gulrøtter....Er STAPPMETT!!!

Gjest Starya
Skrevet

Ferdiggrilla kylling fra varmedisken, salat og en dressingskvett.

Skrevet

:roll: eh...

Pommes Fritez med masse party dressing

og kethup... (eller var det omvendt ?)

Gjest gjest1
Skrevet

Salat med pasta og skinke og hjemme marinert fetaost.

Siden det er så fint vær kan det hende vi bevilger oss et glass vin også.

Gjest Janna
Skrevet

Pitabrød med salat-og-kjøttfyll + revet ost på toppen

Gjest Madley
Skrevet

spagetti og karbonadekaker i biter.

Wokblanding, rød løk, ingefær, chilli og cayennepepper. og soyasaus...

gosj så godt!!!

man tager hva man haver;)

Gjest Embla s
Skrevet

Noe texmex-aktig. Er knallsulten, venter bare på at kjøttdeigen skal tine. (Pokker: har ikke kjøpt rømme :( )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...