Gjest Diva i.i. Skrevet 19. mai 2003 #281 Skrevet 19. mai 2003 Enten Bergbyburger eller Rømmegrøt eller Pasta eller jeg aner ikke egentlig..... er sånn småkvalm, så jeg vet ikke helt hva magen orker....
Ingeborg Skrevet 19. mai 2003 #282 Skrevet 19. mai 2003 Tunfisksalat i dag. Og jordbær til dessert. Åj, så flink og sunn jeg er!
Gjest Mayamor Skrevet 19. mai 2003 #283 Skrevet 19. mai 2003 Seibiff med løk, kokte poteter og gulrot. Mmmm Dessuten ørten typer meloner til dessert... :oops: Maya30
Gjest Janna Skrevet 16. juni 2003 #285 Skrevet 16. juni 2003 Tandoori Chicken med hvitløksbaguetter til...
VesleBråka Skrevet 17. juni 2003 #286 Skrevet 17. juni 2003 Burritos med spicy kylling, spicy ris, frest sopp, rå løk, rå paprika, rå tomat, salat, hot salsa, lettrømme og litt revet ost... dødsgodt.
tuji Skrevet 17. juni 2003 #287 Skrevet 17. juni 2003 Fylt svinekjøtt med ost og brokkoli (fra frysedisken), poteter, salat og rømme med persille og provencekrydder i. Isvann med lime.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juni 2003 #288 Skrevet 17. juni 2003 Pastaskjell med tomat/basilikumsaus og pancetta. Minnie
Gjest vampie Skrevet 17. juni 2003 #290 Skrevet 17. juni 2003 poteter, broccoli med fløte/basilikumsaus og fiskepinner
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #291 Skrevet 17. juni 2003 Stekt kyllingfilet med salat, ris og en klatt rømme.
Gjest Starya Skrevet 17. juni 2003 #292 Skrevet 17. juni 2003 Karbonader, spaghetti og ketchup. Nam nam...
'Lilly' Skrevet 21. juni 2003 #293 Skrevet 21. juni 2003 I dag blir det pitabrød fylt med masse godsaker....... Får se hva jeg finner i skapet...
Iset Skrevet 22. juni 2003 #295 Skrevet 22. juni 2003 i morgen skal jeg lage hjemmelaget pasta carbonara med stekt spekepølse istedetfor bacon. kan anbefale matprat brosjyrene på det varmeste, du verden så mange fristende retter. fant denne i spekemat-heftet. klem Iset 18+1
-Fisken- Skrevet 22. juni 2003 #296 Skrevet 22. juni 2003 Grillet lammekotletter med poteter i båter i ovnen, tzatziki, gresksalat og nypokt kjempegodt italiensk brød med hvitløkssmør til..
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. juni 2003 #297 Skrevet 22. juni 2003 Jeg spise en stor herlig brunch i dag så jeg skal ikke lage noen stor middag- jeg skal lage meg en liten salat med fetaost, tomat og oliven om en stund. Minnie
Usikker Skrevet 22. juni 2003 #298 Skrevet 22. juni 2003 nypokt kjempegodt italiensk brød med hvitløkssmør til.. Duuuuu Fisk......hva er NYPOKT brød
Gjest Trulselinemor Skrevet 22. juni 2003 #299 Skrevet 22. juni 2003 Fiskeboller i hvitt saus og kokte poteter.
Grooo Skrevet 22. juni 2003 #300 Skrevet 22. juni 2003 I dag ble det jegergryte med elgkjøtt, og ris ved siden av. Og snart skal vi ha jordbær og is, en sen dessert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå