Gå til innhold

Middag i dag??


Fremhevede innlegg

Gjest Diva i.i.
Skrevet

Enten

Bergbyburger

eller

Rømmegrøt

eller

Pasta

eller

jeg aner ikke egentlig.....

er sånn småkvalm, så jeg vet ikke helt hva magen orker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tunfisksalat i dag. Og jordbær til dessert. Åj, så flink og sunn jeg er! :P

Gjest Mayamor
Skrevet

Seibiff med løk, kokte poteter og gulrot.

Mmmm

Dessuten ørten typer meloner til dessert... :oops:

Maya30

  • 4 uker senere...
Skrevet

Reker

Loff

Majones

Sitron

*NAM*

Gjest Janna
Skrevet

Tandoori Chicken med hvitløksbaguetter til... :P

Skrevet

Burritos med spicy kylling, spicy ris, frest sopp, rå løk, rå paprika, rå tomat, salat, hot salsa, lettrømme og litt revet ost... dødsgodt.

Skrevet

Fylt svinekjøtt med ost og brokkoli (fra frysedisken), poteter, salat og rømme med persille og provencekrydder i. Isvann med lime.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Pastaskjell med tomat/basilikumsaus og pancetta.

Minnie

Gjest vampie
Skrevet

poteter, broccoli med fløte/basilikumsaus og fiskepinner

Gjest Anonymous
Skrevet

Stekt kyllingfilet med salat, ris og en klatt rømme.

Gjest Starya
Skrevet

Karbonader, spaghetti og ketchup. Nam nam...

Skrevet

I dag blir det pitabrød fylt med masse godsaker....... Får se hva jeg finner i skapet...

Skrevet

i morgen skal jeg lage hjemmelaget pasta carbonara med stekt spekepølse istedetfor bacon. kan anbefale matprat brosjyrene på det varmeste, du verden så mange fristende retter. fant denne i spekemat-heftet.

klem Iset 18+1

Skrevet

Grillet lammekotletter med poteter i båter i ovnen, tzatziki, gresksalat og nypokt kjempegodt italiensk brød med hvitløkssmør til..

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg spise en stor herlig brunch i dag så jeg skal ikke lage noen stor middag- jeg skal lage meg en liten salat med fetaost, tomat og oliven om en stund.

Minnie

Skrevet
nypokt kjempegodt italiensk brød med hvitløkssmør til..

Duuuuu Fisk......hva er NYPOKT brød :ler:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Fiskeboller i hvitt saus og kokte poteter.

Skrevet

I dag ble det jegergryte med elgkjøtt, og ris ved siden av. Og snart skal vi ha jordbær og is, en sen dessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...