Juni-brud Skrevet 5. mai 2003 #221 Skrevet 5. mai 2003 I dag skal vi på middag til mamma og papp :D Da skal vi ha innbakt, krydret kjøbolle, krydret kylling, innbakt kylling, ris og salat. Her skal det spises Hun er kjent for å lage litt mye...
Gjest Mayamor Skrevet 5. mai 2003 #222 Skrevet 5. mai 2003 I dag blir det fiskeboller i hvit saus med poteter og råkost til. Mmmmmmmm Maya30
Kelsey Skrevet 5. mai 2003 #223 Skrevet 5. mai 2003 Idag blir det nok ikke noe middag, siden jeg må løpe rett fra skolen til jobben Får vel ta en par brødskiver når jeg kommer på jobb tipper jeg. Kjedelig det, men hva gjør man vel ikke for penger
Gjest Starya Skrevet 5. mai 2003 #225 Skrevet 5. mai 2003 Planen er salt torsk med stekt løk og gulrotstuing.
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2003 #227 Skrevet 5. mai 2003 I dag har jeg hatt Chineese Sweet&Sour-saus med stekt kjøttdeig oppi, og jasmin-ris. Det er SÅ godt, altså! :D
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #229 Skrevet 5. mai 2003 I dag hadde vi spaghetti med kjøttdeig og løk, og spaghettisaus tilsatt litt hvitløk.. Kjempegodt :D
Gjest Embla s Skrevet 5. mai 2003 #230 Skrevet 5. mai 2003 kjedelig middag i dag: stekte koteletter (i panne), pommes frites :o , råkost (brokkoli, gulrot, salat, champignon) m olje, salt og pepper som forrett....
Gjest Diva Skrevet 5. mai 2003 #231 Skrevet 5. mai 2003 Tortellini med ost og skinke med pesto. Ferskt brød inntil. Appelsinjuice med fruktkjøtt Utrolig så godt mat smaker etter trening! YUM! *mett nå*
starie Skrevet 5. mai 2003 #232 Skrevet 5. mai 2003 Gryterett med paprika og kjøttdeig, rundstykker og salat.
'Lilly' Skrevet 7. mai 2003 #233 Skrevet 7. mai 2003 I dag blir det en improvisert omelett med alskens indgredienser jeg finner i kjøleskapet..... I går hadde vi laks dandert i ovnen med masse godsaker + poteter, diverse grønnsaker og RØØØMMMMMME!
starie Skrevet 7. mai 2003 #234 Skrevet 7. mai 2003 I dag hopper vi over middagen og lager heller noe godt til kvelds for vi får gjester.
LilleBille Skrevet 8. mai 2003 #237 Skrevet 8. mai 2003 Skal lage kyllinggryte. Ble inspirert når jeg skrev svar på spørsmål om gryterett... Bretagne kyllingsaus - stekte kyllingbiter - stekt champignon - alt blandes sammen og serveres med ris og salat... Det er godt det.
Gjest Mayamor Skrevet 8. mai 2003 #238 Skrevet 8. mai 2003 I dag blir det pannekaker. Da er gutten min storfornøyd. Maya30
Gjest Cruella Skrevet 8. mai 2003 #239 Skrevet 8. mai 2003 Pai med bacon, oliven og broccoli og hvitløksbaguetter til. Har kjøpt halvferdig paideig (Maizena Paj) for første gang. L-B
LilleBille Skrevet 8. mai 2003 #240 Skrevet 8. mai 2003 Paideigen er kjempefin den -- og så enkel. Har alltid en pakke i skapet - i fall jeg får lyst til å lage litt kveldskos...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå