Gå til innhold

Middag i dag??


Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag skal vi på middag til mamma og papp :D

Da skal vi ha innbakt, krydret kjøbolle, krydret kylling, innbakt kylling, ris og salat.

Her skal det spises :ler: Hun er kjent for å lage litt mye...

Videoannonse
Annonse
Gjest Mayamor
Skrevet

I dag blir det fiskeboller i hvit saus med poteter og råkost til.

Mmmmmmmm

Maya30 :sminkedokke:

Skrevet

Idag blir det nok ikke noe middag, siden jeg må løpe rett fra skolen til jobben :roll:

Får vel ta en par brødskiver når jeg kommer på jobb tipper jeg. Kjedelig det, men hva gjør man vel ikke for penger :P

Gjest gjest1
Skrevet

Hjemmelagde vårruller med salat og ris.

Gjest Starya
Skrevet

Planen er salt torsk med stekt løk og gulrotstuing.

Gjest Gjesta
Skrevet

I dag har jeg hatt Chineese Sweet&Sour-saus med stekt kjøttdeig oppi, og jasmin-ris. Det er SÅ godt, altså! :D

Skrevet

Seibiff med masse løk, grønnsaker og poteter.

Gjest Anonymous
Skrevet

I dag hadde vi spaghetti med kjøttdeig og løk, og spaghettisaus tilsatt litt hvitløk..

Kjempegodt :D

Gjest Embla s
Skrevet

kjedelig middag i dag: stekte koteletter (i panne), pommes frites :o , råkost (brokkoli, gulrot, salat, champignon) m olje, salt og pepper som forrett....

Gjest Diva
Skrevet

Tortellini med ost og skinke med pesto.

Ferskt brød inntil.

Appelsinjuice med fruktkjøtt

Utrolig så godt mat smaker etter trening! YUM!

*mett nå*

Skrevet

Gryterett med paprika og kjøttdeig, rundstykker og salat.

Skrevet

I dag blir det en improvisert omelett med alskens indgredienser jeg finner i kjøleskapet.....

I går hadde vi laks dandert i ovnen med masse godsaker + poteter, diverse grønnsaker og RØØØMMMMMME!

Skrevet

I dag hopper vi over middagen og lager heller noe godt til kvelds for vi får gjester.

Gjest Anonymous
Skrevet

I dag ble det fiskegryte med ris til..

Skrevet

Skal lage kyllinggryte. Ble inspirert når jeg skrev svar på spørsmål om gryterett...

Bretagne kyllingsaus - stekte kyllingbiter - stekt champignon - alt blandes sammen og serveres med ris og salat... Det er godt det.

Gjest Mayamor
Skrevet

I dag blir det pannekaker.

Da er gutten min storfornøyd. :ler:

Maya30

Gjest Cruella
Skrevet

Pai med bacon, oliven og broccoli og hvitløksbaguetter til.

Har kjøpt halvferdig paideig (Maizena Paj) for første gang.

L-B

Skrevet

Paideigen er kjempefin den -- og så enkel. Har alltid en pakke i skapet - i fall jeg får lyst til å lage litt kveldskos...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...