Gå til innhold

Middag i dag??


Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag ble det grillmat.

Hamburgere, pøse m/ brød og høyrygg kotelett.

Salat og potetsalat. YUMMY. :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Cruella
Skrevet

Barna fikk bestemme: Pannekaker og tomatsuppe

Gjest Jersey
Skrevet

Skal ha stekt laks med poteter og brokkoli + lettrømme.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Lag akkurat stått på kjøkkenet og laget tomatsuppe (ikke fra pose) som jeg spiste sammen med loff, fersk persille og hardkokt egg. Enkelt og godt.

Minnie

Skrevet

I dag skal vi ha fiskeboller i hvit saus og poteter. Det er godt det!! Samboer'n slenger også ved litt bacon. Det smaker godt, men for meg som prøver å passe formene....(hvilke former??????? :-? )...... så får vel jeg droppe baconet....... eller??? :wink:

Skrevet

LilleBRURA :

Ikke dropp bacon da.

Tror du det gir såå mye utslag ?

Litt må du kose deg selv om du skal til alters snart :D

Lykke til forresten : - )

Ouh, sjesser litt på fiskeboller og poteter ja!

Men det blir nok vel enkelt her :lol: for vi skal ha sandwich med kylling og potetsalat eller med majones og grønne salatblader :)

YUM!

Bon apetit allesammen :briller:

Skrevet

Ok... Det ble visst et par bacon-biter. Er ikke helt fanatisk altså, men har akkurat vært syk og helt innpå med cola, så jeg føler meg litt "kvapsete" akkurat nå.... Må bare få i gang den gode treningstrenden min igjen... :wink:

Gjest Frøken_Dings
Skrevet

Vi har hatt pasta med hjemmelaget tomatsaus av skoldede tomater, løk, hvitløk og frisk basilikum. Som tilbehør hadde vi ruccolasalat og baguetter.

Skrevet

I går hadde vi lammekoteletter, Pommes Noisettes og en Provance-saus.

Nå skal jeg straks lage Pasta di Parma med ostesaus og bacon, salat og godt brød.

Enkelt og greit!

I morgen skal jeg lage lasagne.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg har en curry stående og småputre på ovnen nå, har akkurat hatt i linsene, skal ha ris og nan til samt iskald Coca-Cola... får besøk av min studentvenninne som kommer innom til middag før hun må ta fatt på bøkene sine igjen, hun er midt oppi eksamensjaget BIG time og setter stor pris på ett skikkelig måltid mat.

Minnie

Skrevet

Å i dag blir det lettvindt. Ostesnitzler med poteter og remulade....men mangler grønnsaker....gidder ikke gå ut å handle....

Skrevet

Jeg skal ha neslesuppe med pochert egg og godt grovbrød ved siden av.

Det er jo sesong for nesle, så jeg var ute og "høstet" litt i går kveld :-)

Masse smak og masse jern og annet som er godt for kroppen !!

Skrevet

Hvitløksbrød, hvitløksfylte oliven, soltørka tomater, feta, småløk, parmesan i biter og iskrem til dessert.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Hvitløksbrød, hvitløksfylte oliven, soltørka tomater, feta, småløk, parmesan i biter og iskrem til dessert.

Med andre ord: ingen planer om å kline i kveld??? :D

Minnie

Skrevet

i går var det ostesmørbrød til middag, og i dag ble det sannelig sjokolademuffin.

jeg er på statens ernæringsråds svarteliste.

Gjest Jersey
Skrevet

Ivanka: He he. :ler: Morsom du!

Vi skal ha osteomelett med bacon og paprika i dag.

Skrevet
Med andre ord: ingen planer om å kline i kveld???

Høvdingen har selvsagt slafsa i seg de samme uhumskhetene, så det kan godt være vi kliner til i kveld.

Jeg tror lufta i auditoriet blir..*host*..interessant i morgen.

Gjest Cruella
Skrevet

Estragonfisk med grønn båndspaghetti til.

Skrevet

hmmmmmmm løk og hvitløksfri spaghetti hos oss!!! jeg tåler nemlig ikke løk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...