Gå til innhold

Middag i dag??


Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi hadde hjemmelagde fiskekaker med råkost i dag. Til dessert koste vi oss med en frisk fruktsalat; jordbær, kiwi og melon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmmmmm løk og hvitløksfri spaghetti hos oss!!! jeg tåler nemlig ikke løk....

Endelig!

Endelig noen flere enn meg som ikke tåler løk.

Blir bare gjort narr av og kalt sær jeg fordi jeg sier et. Men det er faktisk sant. Blir smådårlig og uggen.

Tåler litt hvitløk da derimot :-?

Middag i dag var ehm :oops: pølser og brød med ketchup.....

Skal spise noe mer fornuftig imorra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Idag stekte jeg meg kjøttdeig med tacokrydder, kutta opp masse isbergsalat, litt lettrømme, pineapple salsa og fetaost, varmet 4 tortillas - og VIPS! Middag! En DEILIG middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle egentlig ha spaghettien som vi ikke lagde i går, men så ble jeg plutselig så anti-mat, så sambo hentet en pizza.

Jeg er fortsatt anti-mat og orker ingenting. Men han sparer noen stykker til meg da.. i tilfelle.

I MORGEN skal vi ha spaghetti... tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

I dag skal jeg lage tortellini fylt med skinke, og ha kremet tomatsaus til. Vurderer også hvitløksbrød - er sulten som en ulv nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Risengrynsgrøt. Blir nok noe annet senere i kveld.

Forresten - grøten skulle ta 5 min å koke før den var ferdig stod det på pakken .......kokte den en halvtime jeg ..og likevel var kornene harde ..... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagen i dag ble besørget av Peppes Pizza.

Men jeg har laget ostekake, har gått og småspist i flere timer her :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Dette har jeg spist i dag (nøyer seg ikke med å fortelle om middag nei!):Spiste veldig sen frokost i dag: en utrolig god omelett med egg, bacon, løk, gressløk, persille, ost. så spiste jeg en veldig sen lunch: Thaisuppe med kokosnøtt melk og kylling. Hadde gjester, vi lagde pizza sammen. (vanlig fyll: kjøttdeig, løk, paprika, rød chili, ost). I kveld har jeg sittet her og spist chilinøtter og potetgull..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

idag hadde jeg fire grove knekkebrød med leverpostei til ehm lunch, en porsjon makaroni til middag og litt ostepop nå til kvelds.... og viiiiiin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

i dag hadde vi pannekaker og gul ertesuppe. Jeg spiste masse nammen suppe med litt pannkake til, ungen spiste masse pannkake med litt suppe til. Utmerket kombinasjon. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

I dag spiste vi middag hos familien til samboeren.

Hjortesteik, poteter, gulrøtter, sopp, blomkål, brokkoli og saus..og tyting selvfølgelig.

Og jammen ble det et lite glass vin også.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt opp noen elg-biffer fra fryser'n, og har litt sjalottløk, paprika, sopp- rester ++ i kjøleskapet, så dette tyder kanskje på at jeg lager en liten "stroganof" i dag..... Enkelt og greit...

Hvis ikke jeg kommer på noe annet innen middagstid.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kommer vi til å bestille noe, men vi blir ikke enige i om vi skal bestille dårlig drittpizza eller nam nam kinamat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

I dag skal jeg lage en liten gryte med indisk kyllingsuppe (Mulligatawny) og jeg skal bake vannbakkels til i kveld som jeg skal fylle med vaniljekrem og smeltet Toblerone.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...