LilleBille Skrevet 24. april 2003 #141 Skrevet 24. april 2003 Stekt skinke m valnøtter og masse hvitløk + pasta ... Kjempegodt
valmue Skrevet 24. april 2003 #142 Skrevet 24. april 2003 I dag har vi kosa oss med sprøstekt laksefilet, agurksalat, poteter og rømme. Vårmat!
~nette Skrevet 24. april 2003 #143 Skrevet 24. april 2003 Vi hadde hjemmelagde fiskekaker med råkost i dag. Til dessert koste vi oss med en frisk fruktsalat; jordbær, kiwi og melon.
Gjest Donna Skrevet 24. april 2003 #144 Skrevet 24. april 2003 Grandiosa her ....men det er faktisk lenge siden sist .....
*nora* Skrevet 24. april 2003 #145 Skrevet 24. april 2003 Kylling med salat, pommes frites, ris, broccoli og bearnessaus :-? Sånn passelig godt...
Gjest Diva Skrevet 24. april 2003 #146 Skrevet 24. april 2003 hmmmmmmm løk og hvitløksfri spaghetti hos oss!!! jeg tåler nemlig ikke løk.... Endelig! Endelig noen flere enn meg som ikke tåler løk. Blir bare gjort narr av og kalt sær jeg fordi jeg sier et. Men det er faktisk sant. Blir smådårlig og uggen. Tåler litt hvitløk da derimot :-? Middag i dag var ehm :oops: pølser og brød med ketchup..... Skal spise noe mer fornuftig imorra
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2003 #147 Skrevet 24. april 2003 Idag stekte jeg meg kjøttdeig med tacokrydder, kutta opp masse isbergsalat, litt lettrømme, pineapple salsa og fetaost, varmet 4 tortillas - og VIPS! Middag! En DEILIG middag!
Gjest Lea Skrevet 24. april 2003 #148 Skrevet 24. april 2003 Vi skulle egentlig ha spaghettien som vi ikke lagde i går, men så ble jeg plutselig så anti-mat, så sambo hentet en pizza. Jeg er fortsatt anti-mat og orker ingenting. Men han sparer noen stykker til meg da.. i tilfelle. I MORGEN skal vi ha spaghetti... tror jeg!
Gjest Tristessa Skrevet 26. april 2003 #149 Skrevet 26. april 2003 I dag skal jeg lage tortellini fylt med skinke, og ha kremet tomatsaus til. Vurderer også hvitløksbrød - er sulten som en ulv nå.
Gjest Donna Skrevet 26. april 2003 #150 Skrevet 26. april 2003 Risengrynsgrøt. Blir nok noe annet senere i kveld. Forresten - grøten skulle ta 5 min å koke før den var ferdig stod det på pakken .......kokte den en halvtime jeg ..og likevel var kornene harde ..... :-?
~nette Skrevet 26. april 2003 #151 Skrevet 26. april 2003 Middagen i dag ble besørget av Peppes Pizza. Men jeg har laget ostekake, har gått og småspist i flere timer her :kgblunk:
Gjest Embla s Skrevet 26. april 2003 #152 Skrevet 26. april 2003 Dette har jeg spist i dag (nøyer seg ikke med å fortelle om middag nei!):Spiste veldig sen frokost i dag: en utrolig god omelett med egg, bacon, løk, gressløk, persille, ost. så spiste jeg en veldig sen lunch: Thaisuppe med kokosnøtt melk og kylling. Hadde gjester, vi lagde pizza sammen. (vanlig fyll: kjøttdeig, løk, paprika, rød chili, ost). I kveld har jeg sittet her og spist chilinøtter og potetgull..
Gjest Diva Skrevet 26. april 2003 #153 Skrevet 26. april 2003 I dag var det snitter pga familieselskap. Med påfølgende bløtkake og kaffe :D
Lisle Skrevet 26. april 2003 #154 Skrevet 26. april 2003 idag hadde jeg fire grove knekkebrød med leverpostei til ehm lunch, en porsjon makaroni til middag og litt ostepop nå til kvelds.... og viiiiiin
Gjest Starya Skrevet 26. april 2003 #156 Skrevet 26. april 2003 i dag hadde vi pannekaker og gul ertesuppe. Jeg spiste masse nammen suppe med litt pannkake til, ungen spiste masse pannkake med litt suppe til. Utmerket kombinasjon.
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2003 #157 Skrevet 27. april 2003 I dag spiste vi middag hos familien til samboeren. Hjortesteik, poteter, gulrøtter, sopp, blomkål, brokkoli og saus..og tyting selvfølgelig. Og jammen ble det et lite glass vin også..
'Lilly' Skrevet 27. april 2003 #158 Skrevet 27. april 2003 Har tatt opp noen elg-biffer fra fryser'n, og har litt sjalottløk, paprika, sopp- rester ++ i kjøleskapet, så dette tyder kanskje på at jeg lager en liten "stroganof" i dag..... Enkelt og greit... Hvis ikke jeg kommer på noe annet innen middagstid.....
starie Skrevet 27. april 2003 #159 Skrevet 27. april 2003 I dag kommer vi til å bestille noe, men vi blir ikke enige i om vi skal bestille dårlig drittpizza eller nam nam kinamat.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. april 2003 #160 Skrevet 27. april 2003 I dag skal jeg lage en liten gryte med indisk kyllingsuppe (Mulligatawny) og jeg skal bake vannbakkels til i kveld som jeg skal fylle med vaniljekrem og smeltet Toblerone. Minnie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå