Gå til innhold

Middag i dag??


Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag blir middagen litt sen, så jeg koker bare nypoteter, lager eggerøre og skjærer opp litt pæreskinke. Nam, nam med rømme til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kylling, ris og sur-søt saus.:enig:

Skrevet

Veldig god vegetarpasta :-) Nå er jeg mett nå :o

Skrevet

Omelett med stekte poteter, løk og ost. Alt på en brødskive. I tillegg et glass eplenektar.

Skrevet

Småsuppe med flatbrød. Kjempejobb, men verdt det.

Skrevet

Vi hadde sommerkoteletter m chamignonsaus, nykål og kokte poteter.

Skrevet

Var alene, så jeg varmet meg et pitabrød og fylte det med kjøttbiter, tomat, agurk, forskjellig salattyper, champinjong, ketchup og rømme.

Det smakte :D

Skrevet

I dag er det fredag så da blir det bare et ostesmørbrød når sambo kommer hjem.

I kveld skal vi kose oss med ferske Hvaler reker, fersk loff, majones og hvitvin.

Gjest gjest1
Skrevet

I går tok jeg en cowboy, siden jeg var alene.

I dag er det fredag= pizza.

Gjest Anonymous
Skrevet

I dag hadde vi wok-middag med kyllingfilet i biter, brokkoli, løk, vårløk, paprika, gulrot, purre, chili og champinjong..Og med rød chilisaus blanda i.

Også ris ved siden av selvfølgelig. Kjempegodt :D

Gjest Étoile
Skrevet

Vi skal straks ha Hakkebøffer med Pommes Noisettes og salat med hjemmelaget rømmedressing.

Skrevet

Skulle egentlig hatt reker i dag, men det fikk jeg ikke tak i.

Så det blir biff, fløtegratinerte poteter, creimè Freich, blomkål og brokkoli, bernaisesau og peppersaus med cognac. Nam, nam

Og en god rødvin!

Skrevet

Jeg hare fått lønning og sponser ferdig mat fra et eller annet sted. Har ikke ork til å begynne på kjøkkenet!

Skrevet

visste ikke hva jeg skulle ha i dag.. ville ha noe kjempeenkelt..

så kjøpte

findus calamari ringer (sånne innbakte akkarting),

sechuan sur søt saus

og ris...

Gjest Lottemor
Skrevet

BBQ kylling med pasta saltat var vår middag i dag...

veldig enkelt og grådig godt :P

Gjest Diva
Skrevet

Andebryst med sitrussaus, dagens grønnsaker, og slottspoteter :Hehe: :kgsmil:

Creme brulee til dessert :hoppe:

Vært på restaurant og kost oss :D

Skrevet

Fersk spinatpasta med pesto, salat med oliven og fetaost i, og stekt kyllingfilet..

Jumi! :D

Skrevet

Idag skal vi ha pasta m røkelaks, grønne erter, fløte og parmesan.

Må si at pasta er en gjenganger i denne tråden, i alle mulige slags varianter......

Gjest Étoile
Skrevet

I dag blir det Lasagne med salat til, og sannsynligvis nybakte skillingsboller til dessert (hvis ikke alle blir spist opp før middag da... ikke lett å holde sambo unna... :D )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...