Juni-brud Skrevet 8. mai 2003 #241 Skrevet 8. mai 2003 I dag blir middagen litt sen, så jeg koker bare nypoteter, lager eggerøre og skjærer opp litt pæreskinke. Nam, nam med rømme til
Midnattsol Skrevet 8. mai 2003 #244 Skrevet 8. mai 2003 Omelett med stekte poteter, løk og ost. Alt på en brødskive. I tillegg et glass eplenektar.
chimp Skrevet 8. mai 2003 #246 Skrevet 8. mai 2003 Vi hadde sommerkoteletter m chamignonsaus, nykål og kokte poteter.
-Fisken- Skrevet 8. mai 2003 #247 Skrevet 8. mai 2003 Var alene, så jeg varmet meg et pitabrød og fylte det med kjøttbiter, tomat, agurk, forskjellig salattyper, champinjong, ketchup og rømme. Det smakte :D
Juni-brud Skrevet 9. mai 2003 #248 Skrevet 9. mai 2003 I dag er det fredag så da blir det bare et ostesmørbrød når sambo kommer hjem. I kveld skal vi kose oss med ferske Hvaler reker, fersk loff, majones og hvitvin.
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2003 #249 Skrevet 9. mai 2003 I går tok jeg en cowboy, siden jeg var alene. I dag er det fredag= pizza.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2003 #250 Skrevet 9. mai 2003 I dag hadde vi wok-middag med kyllingfilet i biter, brokkoli, løk, vårløk, paprika, gulrot, purre, chili og champinjong..Og med rød chilisaus blanda i. Også ris ved siden av selvfølgelig. Kjempegodt :D
Gjest Étoile Skrevet 9. mai 2003 #251 Skrevet 9. mai 2003 Vi skal straks ha Hakkebøffer med Pommes Noisettes og salat med hjemmelaget rømmedressing.
Juni-brud Skrevet 9. mai 2003 #252 Skrevet 9. mai 2003 Skulle egentlig hatt reker i dag, men det fikk jeg ikke tak i. Så det blir biff, fløtegratinerte poteter, creimè Freich, blomkål og brokkoli, bernaisesau og peppersaus med cognac. Nam, nam Og en god rødvin!
Gjest Lea Skrevet 9. mai 2003 #253 Skrevet 9. mai 2003 Jeg hare fått lønning og sponser ferdig mat fra et eller annet sted. Har ikke ork til å begynne på kjøkkenet!
CeNedra Skrevet 9. mai 2003 #255 Skrevet 9. mai 2003 visste ikke hva jeg skulle ha i dag.. ville ha noe kjempeenkelt.. så kjøpte findus calamari ringer (sånne innbakte akkarting), sechuan sur søt saus og ris...
Gjest Lottemor Skrevet 9. mai 2003 #256 Skrevet 9. mai 2003 BBQ kylling med pasta saltat var vår middag i dag... veldig enkelt og grådig godt
Gjest Diva Skrevet 9. mai 2003 #257 Skrevet 9. mai 2003 Andebryst med sitrussaus, dagens grønnsaker, og slottspoteter :kgsmil: Creme brulee til dessert Vært på restaurant og kost oss :D
-Fisken- Skrevet 9. mai 2003 #258 Skrevet 9. mai 2003 Fersk spinatpasta med pesto, salat med oliven og fetaost i, og stekt kyllingfilet.. Jumi! :D
chimp Skrevet 10. mai 2003 #259 Skrevet 10. mai 2003 Idag skal vi ha pasta m røkelaks, grønne erter, fløte og parmesan. Må si at pasta er en gjenganger i denne tråden, i alle mulige slags varianter......
Gjest Étoile Skrevet 10. mai 2003 #260 Skrevet 10. mai 2003 I dag blir det Lasagne med salat til, og sannsynligvis nybakte skillingsboller til dessert (hvis ikke alle blir spist opp før middag da... ikke lett å holde sambo unna... :D )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå