Gå til innhold

Middag i dag??


Gjest lmari

Anbefalte innlegg

I dag hadde vi gryteretten som vi skulle hatt i går.

Ikke veldig spennende, men enkelt og greit.

Bakte en sjokoladekake oså da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk akkurat beskjed fra sambo om at HAN!!! skal lage fisk idag....Sprøstekt fiskefilé m salat og ovnsbakte potetbåter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Etter å ha studert lommeboken lenge og vel endte jeg opp med lasagne. Fra Knorr. :roll: Ja ja, det er jo ålreit til tider det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

I dag skal jeg lage en pølselapskaus.

Dvs. ta alt jeg har av grønnsaker kutte i terninger koke med litt buljong og ha opp i pølse.

Enkelt og greit. Jeg har til og med flatbrød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk akkurat beskjed fra sambo om at HAN!!! skal lage fisk idag....Sprøstekt fiskefilé m salat og ovnsbakte potetbåter....

Det hørtes godt ut asså!

Har litt lyst til å herme...

Vet ikke helt hva vi skal ha til middag i dag jeg. Klarer ikke å bestemme oss om vi skal trene i dag, nå eller senere i kveld, eller spise først :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kylling m/potetstappe......... :ler: Enkelt og greit - og akkurat det jeg har lyst på i dag etter en hard dag på jobb.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskegrateng fra fryser'n, smørdampete poteter från kylen og ferdig salat fra samme sted. De gjør d enkelt for oss gitt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å spare litt penger, spiste jeg middag med fattern. Falukorv med potet og kålstuing :veldigsur: Jø og fyse..vel,jeg ble nå i hvert fall mett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale

I dag blir det kjøttkaker i brun saus med løk, potetmos, erter og tyttebærsyltetøy (fra mamma). Jeg tror jeg lager en bananshake til dessert i dag.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i riktig ulage i dag, så magen tåler ikke mye stakkar.

Sambo har spist kjøttdeig med potetmos gratinert i ovnen, og jeg skal snart ha toast med eggerøre og kanskje litt skinke ?

Med en kopp te :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IDag lagde jeg en salat med pasta, kylling, ostebiter, litt skinke og de vanlige salatgrønnsakene.. namnam! Servert med brød til.. Herlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...