Gjest Lea Skrevet 28. april 2003 #181 Skrevet 28. april 2003 I dag hadde vi gryteretten som vi skulle hatt i går. Ikke veldig spennende, men enkelt og greit. Bakte en sjokoladekake oså da
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. april 2003 #182 Skrevet 29. april 2003 I dag skal jeg bestille sterk thaimat fra Bangkok Thai. Minnie
chimp Skrevet 29. april 2003 #183 Skrevet 29. april 2003 Fikk akkurat beskjed fra sambo om at HAN!!! skal lage fisk idag....Sprøstekt fiskefilé m salat og ovnsbakte potetbåter....
Gjest Starya Skrevet 29. april 2003 #184 Skrevet 29. april 2003 Etter å ha studert lommeboken lenge og vel endte jeg opp med lasagne. Fra Knorr. Ja ja, det er jo ålreit til tider det også.
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2003 #185 Skrevet 29. april 2003 I dag skal jeg lage en pølselapskaus. Dvs. ta alt jeg har av grønnsaker kutte i terninger koke med litt buljong og ha opp i pølse. Enkelt og greit. Jeg har til og med flatbrød.
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2003 #186 Skrevet 29. april 2003 I dag skal jeg igjen ha wienerpølser, ris og isbergsalat med lettrømmedressing til. Mmmmmm....
Gjest Lott@ Skrevet 29. april 2003 #187 Skrevet 29. april 2003 Hjemmelaget Minestronesuppe på meg idag.
Flo* Skrevet 29. april 2003 #189 Skrevet 29. april 2003 Fiskekaker servert med Nypoteter, knaprige wokgrønnsaker og salsadressing ( hot salsa og naturell yoghurt )
Gjest Diva Skrevet 29. april 2003 #190 Skrevet 29. april 2003 Fikk akkurat beskjed fra sambo om at HAN!!! skal lage fisk idag....Sprøstekt fiskefilé m salat og ovnsbakte potetbåter.... Det hørtes godt ut asså! Har litt lyst til å herme... Vet ikke helt hva vi skal ha til middag i dag jeg. Klarer ikke å bestemme oss om vi skal trene i dag, nå eller senere i kveld, eller spise først
'Lilly' Skrevet 29. april 2003 #191 Skrevet 29. april 2003 kylling m/potetstappe......... Enkelt og greit - og akkurat det jeg har lyst på i dag etter en hard dag på jobb.....
chimp Skrevet 29. april 2003 #193 Skrevet 29. april 2003 Fiskegrateng fra fryser'n, smørdampete poteter från kylen og ferdig salat fra samme sted. De gjør d enkelt for oss gitt.......
AUF Skrevet 29. april 2003 #194 Skrevet 29. april 2003 i dag hadde vi fiskeboller i hvit saus (hjemmelaget saus) og kokte poteter og gullerøtter. Ungenes favoritt... :D
Julie Skrevet 29. april 2003 #195 Skrevet 29. april 2003 For å spare litt penger, spiste jeg middag med fattern. Falukorv med potet og kålstuing :veldigsur: Jø og fyse..vel,jeg ble nå i hvert fall mett.
kristine 80 Skrevet 30. april 2003 #196 Skrevet 30. april 2003 I dag blir det hjemmelagde fiskekaker, brun saus,potet og gulrot. Det er noe av det beste jeg får!!!!!!!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. april 2003 #197 Skrevet 30. april 2003 I dag blir det kjøttkaker i brun saus med løk, potetmos, erter og tyttebærsyltetøy (fra mamma). Jeg tror jeg lager en bananshake til dessert i dag. Minnie
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2003 #198 Skrevet 30. april 2003 I dag kjører vi pannekaker, bacon og ertesuppe til. Rabarbragrøt til dessert.
Gjest Diva Skrevet 30. april 2003 #199 Skrevet 30. april 2003 Har vært i riktig ulage i dag, så magen tåler ikke mye stakkar. Sambo har spist kjøttdeig med potetmos gratinert i ovnen, og jeg skal snart ha toast med eggerøre og kanskje litt skinke ? Med en kopp te :D
Solstrålen Skrevet 30. april 2003 #200 Skrevet 30. april 2003 IDag lagde jeg en salat med pasta, kylling, ostebiter, litt skinke og de vanlige salatgrønnsakene.. namnam! Servert med brød til.. Herlig..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå