Gå til innhold

Middag i dag??


Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag hadde vi gryteretten som vi skulle hatt i går.

Ikke veldig spennende, men enkelt og greit.

Bakte en sjokoladekake oså da :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

I dag skal jeg bestille sterk thaimat fra Bangkok Thai.

Minnie

Skrevet

Fikk akkurat beskjed fra sambo om at HAN!!! skal lage fisk idag....Sprøstekt fiskefilé m salat og ovnsbakte potetbåter....

Gjest Starya
Skrevet

Etter å ha studert lommeboken lenge og vel endte jeg opp med lasagne. Fra Knorr. :roll: Ja ja, det er jo ålreit til tider det også.

Gjest gjest1
Skrevet

I dag skal jeg lage en pølselapskaus.

Dvs. ta alt jeg har av grønnsaker kutte i terninger koke med litt buljong og ha opp i pølse.

Enkelt og greit. Jeg har til og med flatbrød.

Gjest Gjesta
Skrevet

I dag skal jeg igjen ha wienerpølser, ris og isbergsalat med lettrømmedressing til. Mmmmmm....

Skrevet

Fiskekaker servert med Nypoteter, knaprige wokgrønnsaker og salsadressing ( hot salsa og naturell yoghurt )

Skrevet
Fikk akkurat beskjed fra sambo om at HAN!!! skal lage fisk idag....Sprøstekt fiskefilé m salat og ovnsbakte potetbåter....

Det hørtes godt ut asså!

Har litt lyst til å herme...

Vet ikke helt hva vi skal ha til middag i dag jeg. Klarer ikke å bestemme oss om vi skal trene i dag, nå eller senere i kveld, eller spise først :roll:

Skrevet

kylling m/potetstappe......... :ler: Enkelt og greit - og akkurat det jeg har lyst på i dag etter en hard dag på jobb.....

Skrevet

Pannekaker og bacon.

Skrevet

Fiskegrateng fra fryser'n, smørdampete poteter från kylen og ferdig salat fra samme sted. De gjør d enkelt for oss gitt.......

Skrevet

i dag hadde vi fiskeboller i hvit saus (hjemmelaget saus) og kokte poteter og gullerøtter. Ungenes favoritt... :D

Skrevet

For å spare litt penger, spiste jeg middag med fattern. Falukorv med potet og kålstuing :veldigsur: Jø og fyse..vel,jeg ble nå i hvert fall mett.

Skrevet

I dag blir det hjemmelagde fiskekaker, brun saus,potet og gulrot.

Det er noe av det beste jeg får!!!!!!! :wink:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

I dag blir det kjøttkaker i brun saus med løk, potetmos, erter og tyttebærsyltetøy (fra mamma). Jeg tror jeg lager en bananshake til dessert i dag.

Minnie

Gjest gjest1
Skrevet

I dag kjører vi pannekaker, bacon og ertesuppe til.

Rabarbragrøt til dessert.

Skrevet

Har vært i riktig ulage i dag, så magen tåler ikke mye stakkar.

Sambo har spist kjøttdeig med potetmos gratinert i ovnen, og jeg skal snart ha toast med eggerøre og kanskje litt skinke ?

Med en kopp te :D

Skrevet

IDag lagde jeg en salat med pasta, kylling, ostebiter, litt skinke og de vanlige salatgrønnsakene.. namnam! Servert med brød til.. Herlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...