Gå til innhold

Middag i dag??


Fremhevede innlegg

Gjest Starya
Skrevet

Grandiosa Taco. Rene gourmetmaten. Kjekt å hive i ovnen når jeg kommer sent hjem fra jobb. men i morra blir det suppe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde noe nytt i dag. Lagde tempura-røre og frityrstekte kyllingbiter. Serverte med klebrig ris, en skål med kikkoman vi kunne dyppe i og en sweet chili saus. Det ble kjempegodt!

Dessert har vi enda ikke helt plass til, men jeg har smuldrepai med skogsbær som jeg lagte i går og is i fryseren.

Skrevet

Sambo fikk frossenpizza og jeg spist rundstykker og lunsjkaker.

Var for sulten til å lage noe mer avansert i dag.

Skrevet

I dag hadde jeg innbakt kylling med portvinssaus. ;)

Gjest Diva
Skrevet
Prøvde noe nytt i dag. Lagde tempura-røre og frityrstekte kyllingbiter. Serverte med klebrig ris, en skål med kikkoman vi kunne dyppe i og en sweet chili saus. Det ble kjempegodt!

Dessert har vi enda ikke helt plass til, men jeg har smuldrepai med skogsbær som jeg lagte i går og is i fryseren.

Wow!

Dette hørtes snacksy ut!

Har du oppskrift / fremgangsmåte å dele med med ?

Diva :D

Gjest Étoile
Skrevet

I dag har vi hatt fiskepakker med sei, fennikkel, løk, gulrot og paprika krydret med chili og lime. Serverte med Pilaffris. Namminam!! :D

Skrevet

I dag hadde jeg kylling og ris m/ salat.

Jeg lagde ikke middagen, så jeg vet ikke hva kyllingretten heter,

men kyllingen var marinert med brunt sukker og noe lignende.

Litt rart, men godt :o)

Skrevet

I dag blir det fersk pasta med laks, grønnsaker og andre gode ting... mmm... søndag!

Skrevet

Enten blir det fisk (Laks eller selvfisket abbor...), ellers blir det noen brødblingser av det nye brødet jeg holder på å bake nå.

Skrevet

I dag hadde vi nakkekoteletter med grønnsaker og koke poteter. Kjempegodt.

Kjempefin tråd, forresten. Har blitt middagstips-stedet mitt.

Skrevet

Lasagne som jeg har tatt opp fra fryseren.

Har laget den selv og fryst ned i aluminiumsformer.

Salat og baguetter ved siden av!

*sulten*

Skrevet

Røkt laks med sennepssaus og dill til forrett og kalvestek med grønnsaker og potet til hovedrett. Is og frukt til dessert.

*nam*

Skrevet

Kjøttkaker er da ikke kjedelig!!!

Det skal vi ha i morgen, og gleder oss masse! Det er over en måned siden sist, vi har bla. vært to og en halv uke ute og reist og spist masse spennende kinesisk mat. Derfor virkelig gleder vi oss til en skikkelig norsk kjøttkakemiddag! Vist var det godt og spennende med ny og ukjent mat, men det gamle, gode norske er da det beste :)

Gjest Starya
Skrevet

Vi hadde kjøttkaker i dag. Ååh, det var godt!

Kjøttkaker med ertestuing, brun saus, grønnsaker, mandelpoteter og tyttebærsyltetøy. :sjarmor:

Skrevet

i dag blir det middag hos mamma... så da blir det vell noe med potet!!!!!!!!!! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...