Gå til innhold

Middag i dag??


Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag blir det fiskepanetter, kokte poteter, en rømmedressing (muligens med agurk) og salat. Til dessert sjokoldemousse :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I kveld blir det tortillas med:

Kjøttdeig tilsatt tacokrydder

Salat

Mais

Agurk

Ost

Ananas

Tacosaus

Jalapenos

og

Rømme

*NAM*

Gjest Duchess
Skrevet

Koteletter, poteter, salat og brun saus. NAM!

Skrevet

Her i gården går det for tiden på Pasta og pølse,men i dag laget vi oss innbakt pizza.

Blir lite fisk til middag,men en dag skal jeg lage fiskegrateng.

koldbruna :vinke:

Gjest Embla s
Skrevet

I går lagde vi sånn... å hva heter det da? Tortillachips, kjøttdeig, ost , gratinert i ovn med jalapeno, chunky salsa (hot), rømme og guacemole. Tex Mex uten tvil. Det dumme var at vi stekte en hel pakke vårruller (med sursøt chilisaus) mens retten gratinerte, ergo ble det rester til middag i dag. Så ble ikke det nok, også måtte vi improvisere med ostesmørbrød og lørdagsgodt :roll:

Om en stund skal jeg lage en kyllingsuppe til kveldskos :P

Skrevet

I dag blir det wok med masse godsaker..... Slurps!

Svinekjøtt som jeg har "marinert" i en blanding med soyasaus og div. krydder. Gulrot, broccoli, gul og rød paprika, sjalottløk, mais, bambusskudd + nudler. +++++ masse deilig krydder etc.

Gleder meg! Skal til å frese det nå. Har gjort alt klart. Alt er kuttet opp og ferdig til å slenge i wok'en.

Til Emblas - det er vel nachos du mener.... :wink:

Skrevet

I dag ble det Lasagne med salat.

Laget tomatsausen av 3 tomater og det ble kjempegodt!

Skrevet

Pizza-rester (tidligere frosne) fra fredagen.

Og kanelgifflar (butikk kjøpte) til dessert,- med en solid kopp caffe latte eller espresso :D

Skrevet

I dag blir det pannekaker og bacon!! :D

Skrevet

I dag skal vi ha pai med laks og vårløk.

Gjest Étoile
Skrevet

I dag skal vi ha stekte kyllingfileter med asparges, salat og ris eller ovnsbakte poteter... har ikke bestemt meg ennå, men godt blir det!! :D

Skrevet

Vi skal egentlig ha tomatsuppe.

Jeg har bakt baguetter og hadde litt deig til overs, så jeg laget noen mini-pizzaer med rester på. Disse gikk ned på høykant og begge er mette. Kanskje det blir suppe i morgen i stedet??

Skrevet

Jeg skulle egentlig lese til eksamen jeg, og aldeles ikke bruke tid på å lage middag i dag. Bare lage noe enkelt som pasta eller tomatsuppe. Men så ble jeg sittende her og lese alt hva dere har hatt til middag i dag og tidligere. Drømte meg helt bort, så nå er det ikke lenger så god tid igjen til matlaging og lesing.

"Straffer" meg selv med bare brødskiver til "middag" også...

Skrevet

I dag ble det fiskeboller i hvit saus

Skrevet

I dag er det kalkunstek, med poteter, fløtesaus, og rosenkål, brokkoli, og gulerøtter. :D

Skrevet

I dag ble det hjemmelaget spinatsuppe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...