Tigerpia Skrevet 10. mai 2003 #261 Skrevet 10. mai 2003 I dag blir det fiskepanetter, kokte poteter, en rømmedressing (muligens med agurk) og salat. Til dessert sjokoldemousse
Midnattsol Skrevet 10. mai 2003 #262 Skrevet 10. mai 2003 I kveld blir det tortillas med: Kjøttdeig tilsatt tacokrydder Salat Mais Agurk Ost Ananas Tacosaus Jalapenos og Rømme *NAM*
Gjest Duchess Skrevet 10. mai 2003 #263 Skrevet 10. mai 2003 Koteletter, poteter, salat og brun saus. NAM!
koldbruna Skrevet 10. mai 2003 #265 Skrevet 10. mai 2003 Her i gården går det for tiden på Pasta og pølse,men i dag laget vi oss innbakt pizza. Blir lite fisk til middag,men en dag skal jeg lage fiskegrateng. koldbruna
Gjest Embla s Skrevet 10. mai 2003 #266 Skrevet 10. mai 2003 I går lagde vi sånn... å hva heter det da? Tortillachips, kjøttdeig, ost , gratinert i ovn med jalapeno, chunky salsa (hot), rømme og guacemole. Tex Mex uten tvil. Det dumme var at vi stekte en hel pakke vårruller (med sursøt chilisaus) mens retten gratinerte, ergo ble det rester til middag i dag. Så ble ikke det nok, også måtte vi improvisere med ostesmørbrød og lørdagsgodt Om en stund skal jeg lage en kyllingsuppe til kveldskos
'Lilly' Skrevet 12. mai 2003 #267 Skrevet 12. mai 2003 I dag blir det wok med masse godsaker..... Slurps! Svinekjøtt som jeg har "marinert" i en blanding med soyasaus og div. krydder. Gulrot, broccoli, gul og rød paprika, sjalottløk, mais, bambusskudd + nudler. +++++ masse deilig krydder etc. Gleder meg! Skal til å frese det nå. Har gjort alt klart. Alt er kuttet opp og ferdig til å slenge i wok'en. Til Emblas - det er vel nachos du mener....
Juni-brud Skrevet 12. mai 2003 #269 Skrevet 12. mai 2003 I dag ble det Lasagne med salat. Laget tomatsausen av 3 tomater og det ble kjempegodt!
Gjest Diva Skrevet 12. mai 2003 #270 Skrevet 12. mai 2003 Pizza-rester (tidligere frosne) fra fredagen. Og kanelgifflar (butikk kjøpte) til dessert,- med en solid kopp caffe latte eller espresso :D
Gjest Étoile Skrevet 19. mai 2003 #274 Skrevet 19. mai 2003 I dag skal vi ha stekte kyllingfileter med asparges, salat og ris eller ovnsbakte poteter... har ikke bestemt meg ennå, men godt blir det!! :D
Gjest Lea Skrevet 19. mai 2003 #276 Skrevet 19. mai 2003 Vi skal egentlig ha tomatsuppe. Jeg har bakt baguetter og hadde litt deig til overs, så jeg laget noen mini-pizzaer med rester på. Disse gikk ned på høykant og begge er mette. Kanskje det blir suppe i morgen i stedet??
Grooo Skrevet 19. mai 2003 #277 Skrevet 19. mai 2003 Jeg skulle egentlig lese til eksamen jeg, og aldeles ikke bruke tid på å lage middag i dag. Bare lage noe enkelt som pasta eller tomatsuppe. Men så ble jeg sittende her og lese alt hva dere har hatt til middag i dag og tidligere. Drømte meg helt bort, så nå er det ikke lenger så god tid igjen til matlaging og lesing. "Straffer" meg selv med bare brødskiver til "middag" også...
Kreps Skrevet 19. mai 2003 #279 Skrevet 19. mai 2003 I dag er det kalkunstek, med poteter, fløtesaus, og rosenkål, brokkoli, og gulerøtter. :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå