Gå til innhold

Middag i dag??


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Pannekaker med bacon og ertesuppe.

Gleder meg :D

Skrevet

jeg skal kjøpe keema nan på punjab tandoori på vei hjem i kveld.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er pannekake gjesten.

Så da tar jeg med morgen dagen i samme slengen.

Da skal vi ha fylt pasta, med sitron og sjampinjongsaus.

Skrevet

Laksefilet, fløtegratinerte hvitløkspoteter (ferdigkjøpte) og aspargesbønner.

Gjest Tristessa
Skrevet

Siden det er pastadag i dag, skal jeg ha pasta bolognese. Høres kanskje kjedelig og uoriginalt ut, men ingen ting er som pappas saus. Mmm...

Gjest Zalomine
Skrevet

I dag skal tacoen som skulle være i går serveres.

I kveld da, når min bror har kommet på besøk, så det blir antakleig i 8-tida. Men, sambo er antakelig knapt hjemme før den tid uansett, travelt opptatt som han er. Men jeg gleder meg :)

Skrevet

idag blir det ris, biff, pepperfløtesaus og champignoner :P

Skrevet

Idag ble det kyllingfilet med Café de Paris-saus, pasta og kantareller

  • 3 uker senere...
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Kyllingfilet med sterk BBQ sauce, hjemmelaget potetmos, erter og løk. Bananmilkshake til dessert (kjøpte vamiljeis i dag).

Minnie

Skrevet

Hmmmm....vet ikke helt jeg.

Har noe skalldyrkraft i frysen. Kanskje jeg skal lage en spicy asiatisk nudelsuppe. Tror det, ja!

Å, nå ble jeg pinadø sulten igjen. Tror jeg må holde meg unna Mat&Drikke forumet når jeg befinner meg på steder med dårlig tilgang på mat :o Eller kanskje det er like greit at tilgangen er dårlig akkurat nå :ler:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

I går hadde jeg middagsselskap med mye flott mat så i dag tar jeg det enkelt. Amerikanske pannekaker med bacon står på menyen i kveld og jeg har laget en mugge med Is-te.

Minnie

Skrevet

Kyllingfilet, ris og en bernaisesaus og kanskje en salat ved siden av.

I går spiste vi lammestek med godt tilbehør. *nam*

Skrevet

usj idag blir det bare pommes frites ;( med ketchup til meg og majones til ham, typisk nederlandsk...

Skrevet

I dag varmer jeg meg opp rester fra i går: fiskegrateng, poteter, gulrøtter, brokkoli og hvitsaus med mynte. Resten av familien er i familieselskap :cry:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg husker disse trillevognene som solgte digre pommes frites med majones på- man skulle nesten tro det var Nederlands najonalrett :D

Minnie

Skrevet

ja usj. pommes frites med majones er ikke godt :P belgerne er enda verre, deres pommes frites er skikkelig tykke og nesten rå inni.... selvsagt med masse fet majones oppå hihi :D

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Usj- høres ikke godt ut, men pommes frites er jo godt, men uten majones til takk. Jeg tar heller krydret ketchup :wink:

Minnie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...