Gå til innhold

Middag i dag??


Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Jeg er pannekake gjesten.

Så da tar jeg med morgen dagen i samme slengen.

Da skal vi ha fylt pasta, med sitron og sjampinjongsaus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Siden det er pastadag i dag, skal jeg ha pasta bolognese. Høres kanskje kjedelig og uoriginalt ut, men ingen ting er som pappas saus. Mmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

I dag skal tacoen som skulle være i går serveres.

I kveld da, når min bror har kommet på besøk, så det blir antakleig i 8-tida. Men, sambo er antakelig knapt hjemme før den tid uansett, travelt opptatt som han er. Men jeg gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Minnie Emmerdale

Kyllingfilet med sterk BBQ sauce, hjemmelaget potetmos, erter og løk. Bananmilkshake til dessert (kjøpte vamiljeis i dag).

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm....vet ikke helt jeg.

Har noe skalldyrkraft i frysen. Kanskje jeg skal lage en spicy asiatisk nudelsuppe. Tror det, ja!

Å, nå ble jeg pinadø sulten igjen. Tror jeg må holde meg unna Mat&Drikke forumet når jeg befinner meg på steder med dårlig tilgang på mat :o Eller kanskje det er like greit at tilgangen er dårlig akkurat nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

I går hadde jeg middagsselskap med mye flott mat så i dag tar jeg det enkelt. Amerikanske pannekaker med bacon står på menyen i kveld og jeg har laget en mugge med Is-te.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kyllingfilet, ris og en bernaisesaus og kanskje en salat ved siden av.

I går spiste vi lammestek med godt tilbehør. *nam*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag varmer jeg meg opp rester fra i går: fiskegrateng, poteter, gulrøtter, brokkoli og hvitsaus med mynte. Resten av familien er i familieselskap :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg husker disse trillevognene som solgte digre pommes frites med majones på- man skulle nesten tro det var Nederlands najonalrett :D

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja usj. pommes frites med majones er ikke godt :P belgerne er enda verre, deres pommes frites er skikkelig tykke og nesten rå inni.... selvsagt med masse fet majones oppå hihi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Usj- høres ikke godt ut, men pommes frites er jo godt, men uten majones til takk. Jeg tar heller krydret ketchup :wink:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...