Gjest Lea Skrevet 28. april 2003 #181 Del Skrevet 28. april 2003 I dag hadde vi gryteretten som vi skulle hatt i går. Ikke veldig spennende, men enkelt og greit. Bakte en sjokoladekake oså da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. april 2003 #182 Del Skrevet 29. april 2003 I dag skal jeg bestille sterk thaimat fra Bangkok Thai. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. april 2003 #183 Del Skrevet 29. april 2003 Fikk akkurat beskjed fra sambo om at HAN!!! skal lage fisk idag....Sprøstekt fiskefilé m salat og ovnsbakte potetbåter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 29. april 2003 #184 Del Skrevet 29. april 2003 Etter å ha studert lommeboken lenge og vel endte jeg opp med lasagne. Fra Knorr. Ja ja, det er jo ålreit til tider det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2003 #185 Del Skrevet 29. april 2003 I dag skal jeg lage en pølselapskaus. Dvs. ta alt jeg har av grønnsaker kutte i terninger koke med litt buljong og ha opp i pølse. Enkelt og greit. Jeg har til og med flatbrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2003 #186 Del Skrevet 29. april 2003 I dag skal jeg igjen ha wienerpølser, ris og isbergsalat med lettrømmedressing til. Mmmmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 29. april 2003 #187 Del Skrevet 29. april 2003 Hjemmelaget Minestronesuppe på meg idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 29. april 2003 #188 Del Skrevet 29. april 2003 Grandis 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 29. april 2003 #189 Del Skrevet 29. april 2003 Fiskekaker servert med Nypoteter, knaprige wokgrønnsaker og salsadressing ( hot salsa og naturell yoghurt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 29. april 2003 #190 Del Skrevet 29. april 2003 Fikk akkurat beskjed fra sambo om at HAN!!! skal lage fisk idag....Sprøstekt fiskefilé m salat og ovnsbakte potetbåter.... Det hørtes godt ut asså! Har litt lyst til å herme... Vet ikke helt hva vi skal ha til middag i dag jeg. Klarer ikke å bestemme oss om vi skal trene i dag, nå eller senere i kveld, eller spise først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 29. april 2003 #191 Del Skrevet 29. april 2003 kylling m/potetstappe......... Enkelt og greit - og akkurat det jeg har lyst på i dag etter en hard dag på jobb..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. april 2003 #192 Del Skrevet 29. april 2003 Pannekaker og bacon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. april 2003 #193 Del Skrevet 29. april 2003 Fiskegrateng fra fryser'n, smørdampete poteter från kylen og ferdig salat fra samme sted. De gjør d enkelt for oss gitt....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 29. april 2003 #194 Del Skrevet 29. april 2003 i dag hadde vi fiskeboller i hvit saus (hjemmelaget saus) og kokte poteter og gullerøtter. Ungenes favoritt... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 29. april 2003 #195 Del Skrevet 29. april 2003 For å spare litt penger, spiste jeg middag med fattern. Falukorv med potet og kålstuing :veldigsur: Jø og fyse..vel,jeg ble nå i hvert fall mett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 30. april 2003 #196 Del Skrevet 30. april 2003 I dag blir det hjemmelagde fiskekaker, brun saus,potet og gulrot. Det er noe av det beste jeg får!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. april 2003 #197 Del Skrevet 30. april 2003 I dag blir det kjøttkaker i brun saus med løk, potetmos, erter og tyttebærsyltetøy (fra mamma). Jeg tror jeg lager en bananshake til dessert i dag. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2003 #198 Del Skrevet 30. april 2003 I dag kjører vi pannekaker, bacon og ertesuppe til. Rabarbragrøt til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 30. april 2003 #199 Del Skrevet 30. april 2003 Har vært i riktig ulage i dag, så magen tåler ikke mye stakkar. Sambo har spist kjøttdeig med potetmos gratinert i ovnen, og jeg skal snart ha toast med eggerøre og kanskje litt skinke ? Med en kopp te :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 30. april 2003 #200 Del Skrevet 30. april 2003 IDag lagde jeg en salat med pasta, kylling, ostebiter, litt skinke og de vanlige salatgrønnsakene.. namnam! Servert med brød til.. Herlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå