Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2004 #1881 Skrevet 17. juni 2004 OI! Gratulerer så mye! Lenge til jeg kan matche deg, ser jeg... Moro å bestille nye ting - har fått dilla på nettshopping jeg da...og det er absolutt ikke bra. Ikke er det særlig økonomisk heller! Nå er det snart leggetid for meg! God kveld! K
lillen Skrevet 17. juni 2004 #1882 Skrevet 17. juni 2004 beklagelses-melding i ekspress-fart Jeg må bare beklage uttalelsen min i Jinx-boka! Jeg håper du ikke bærer nag... Og hadde du visst hvor jeg er fra, kunne du sikkert ha baksnakket hjemstedet mitt og Hvis du har behov for å ta igjen da... Nå håper jeg du får sove godt inatt...I mean it!
monja Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #1884 Skrevet 17. juni 2004 lillen Jeg er enig med deg om husene og det der. Litt rotete og sånt her, men man blir da vant til det også. Ikke noe bedre nå når halve byen er blitt en byggeplass. Nye kjøpesentre og div div....Høres lovende ut for VISA'n min Men jeg hadde gjerne sett at det var litt mer gamle hus her ja, ikke bare sånne firkanta klosser :-) Tror ikke jeg orker å ta igjen nå jeg - kanskje siden en gang
monja Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #1886 Skrevet 17. juni 2004 Nye sentre ja :-) . Til og men H&M har meldt sin ankomst sammen med div andre kleskjeder.....Nå er snart ikke det heller unnskyldning for en Trondheimstur Takk for at vi ikke har IKEA her
lillen Skrevet 17. juni 2004 #1887 Skrevet 17. juni 2004 Gleder meg til det blir H&M hos deg... Da har jeg også noe å finne på der, når jeg besøker familie! Men det er flott at Ikea fortsatt er en rimelig god unnskyldning for å bevege seg hitover... Og med de nye hjulene, kan dere også bevege dere utenfor Ikea og kjøpesentre - hele året!
monja Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #1888 Skrevet 17. juni 2004 so ro lille mann, nå er dagen over. Alle barn i alle land ligger nå og sover So ro lille mann, nå skal poden sove. Reven sover også nå - med halen under hodet *monjamannen synger denne for magen min hver kveld *
lillen Skrevet 17. juni 2004 #1889 Skrevet 17. juni 2004 Nå skal jeg avslutte invasjonen for denne gangen... *piler ut* Natta, Monja! :klem2: Lillen sover også snart, med puten under hodet.
Cilla Skrevet 17. juni 2004 #1890 Skrevet 17. juni 2004 So ro lillemann synger jeg også for Ida hver kveld, jeg rekker ikke komme lenger enn til "So" før hun gliser bredt! Også synger jeg Kjære Gud jeg har det godt. Tror nok babyen din vil kjenne igjen sangen når h*n kommer! :-)
monja Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #1891 Skrevet 18. juni 2004 KG og frokost er en uslåelig kombinasjon Tar avisen på sengen og så er det rett på PC'en når mannen har dratt på jobb Deilig. Frokosten består av 2 rundstykker (1 med ost og paprika og 1 med leverpostei og agurk), 1 glass melk og en Multivitamin tablett Det er sånn hver morgen det..... I kveld skal vi sammen med mamma og pappa, lillebroren min og kjæresten hans å spise på en restaurant. Mamma spanderer ettersom hun ikke har feiret 50 - årsdagen sin enda. Vi skal på et nytt sted som de skryter fælt av så jeg gleder meg. Blir sikkert koselig. Dagens gjøremål: INGENTING Det er uvanlig det. Skal en tur til byen og bare daffe rundt, stikker kanskje innom ei venninne som går høygravid for å se hvordan formen er. Mannen skal på avsluttning for en av skolene han har jobbet for klokka halv 12, så han er sikkert full av kaker og kaffe når han kommer hjem. Passer bra med sen middag da Har satt på en oppvaskamaskin og skal sette på en maskin med klær, men så skal jeg bare slappe heeeeelt av. Deilig. I morgen er det hundetstilling. Må bade voffe idag da, for han blir så stygg i pelsen når han står ute hele dagen. Han ligger rett på gårdsplassen og får fryktelig feit pels. Tror jeg skal flytte han over på plena for da holder håret seg rent. Men først er det altså bading - det verste han vet :-? Mannen sin oppgave. Så skal jeg se til at alle papirer - startnummer, vaksinasjonsattest, stamtavle etc blir med. Ellers får vi et problem når vi kommer dit. Heldigvis stiller vi ikke før klokka 13, så vi trenger ikke å dra så tidlig. Tar fort 2 timer å kjøre når man må ha tisse og drikkepauser. Og heldigvis er det ikke fler enn 6 hunder totalt i den rasen (aner ikke hvor mange som stiller i vår klasse da) så det tar ikke alt for lang tid. Blir så fryktelig utålmodig jeg :oops: Jeg håper babyen kjenner igjen pappas sang når h*n kommer ut, Cilla. Ei venninne sa at deres datter kjente igjen den etter at samboeren hennes sang den for magen under hele svangerskapet. Så vi forsøker for å se om det fungerer her også.
monja Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #1892 Skrevet 18. juni 2004 Nå er det rett i dusjen og så til byen! Ha en god dag alle sammen!!!!
Gjest Mayamor Skrevet 18. juni 2004 #1893 Skrevet 18. juni 2004 Hva slags vofs er det dere har da? Vi hadde en Amerikansk Cocker Spaniel tidligere. Nå vil ikke samboer ha hund - så her blir det med å kose med alle andre sine... Får 2 katter og 2 kaniner om noen uker. Du vet - livet på landet... Kjekt å høre om flere som vil la det stå til uten prevansjon. Husker da jeg gikk gravid første gangen. Så gruet jeg meg til fødselen. Da tenkte jeg på dem med flere barn og gjerne to tette. Da forsant en del av den frykten ja... :rosasmil: Lykke til på hundeutstilling i morgen. Ha en strålende helg. Klem fra Mayamor
monja Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #1894 Skrevet 18. juni 2004 Hjelp, jeg ser navleloa mi :o Navlen har blitt betydelig grunnere og det stor intet langt der inne er plutselig ikke så langt unna likevel :o Har handla litt idag og jeg. Fotoalbum, "Vårt bryllup". Kanskje på tide å prøve å organisere bildene en smule? Burde gjort det for lenge siden, men er så fryktelig treg at det er ikke sant. Tenker med gru på de 1000 bildene jeg har i en eske i kjelleren Kan ikke si at jeg ikke har tid lenger iallefall. Og så kjøpte jeg en bok som heter "Da jeg var liten". En ganske stor og fyldig bok der man kan skrive om babyen når den kommer, om forventninger før den kommer og følge utviklingen dens. Falt helt for den da jeg var og handla og da spilte det ingen rolle om den kosta 249 kroner Vi har en Finsk Spets, Maya. Ser egentlig ut som er svart elghund, men den er rød i fargen. Skikkelig fin er han. Men bestemt da..... Dyr hører absolutt med til livet på landet Foreløpig bare hund og chinchilla på oss, men kanin kan hende når det blir større barn her. Synes jeg hører maset Gubben er ute og snekrer. Forhåpentligvis får vi lagt gulv i helga. Jammen går det framover med prosjektet nå. Deilig. Få et par dager med finere vær nå så skal det inn vinduer også. JEJ!!!!!! Gleder meg. I kveld skal vi spise sammen med familien min. Herlig å slippe å tenke på middag for en gangs skyld.
Midnattsol Skrevet 18. juni 2004 #1895 Skrevet 18. juni 2004 I dag hilsa jeg på en knøttliten nyfødt jente, bare noen dager gammel. Såååå skjønn! Snart får du en liten nydelig en. Kos deg på restaurant i dag, vennen. Lykke til på utstilling i morgen.
monja Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #1896 Skrevet 18. juni 2004 Har maten jeg spiste. Var et stykke ferdigpizza, men den var ikke vidrereverdig god heller. Sikkert derfor. Håper det ikke blir sånn igjen nå. Har hatt perioder med kvalme men det går relativt fort over. Endelig er det sol fra skyfri himmel :-D Forter meg å vaske klær. Sendte nettopp mannen ut med første runde som skal henges opp. Kanskje vi ikke trenger å vente 4 dager på at det tørker nå Og maskina går for fullt igjen med runde nummer to. Tenkte jeg skulle gjøre unna all idag jeg. Og i tillegg har jeg vaska en oppvaskmaskin også (ikke riktig så væravhengig den da ) Nå: slappe av med "Sjå og lyg" på senga...aaahhhhh
Bettie Skrevet 18. juni 2004 #1897 Skrevet 18. juni 2004 Hei monja Er bare innom med en god helg hilsen
Cilla Skrevet 18. juni 2004 #1898 Skrevet 18. juni 2004 God helg Monja :-) Det høres ikke greit ut med denne kvalmen din.....Huff, håper det gir seg snart!
Væren Skrevet 18. juni 2004 #1899 Skrevet 18. juni 2004 Dakar! Høres ikke godt ut å ha det sånn. Men det har vel sin forklaring, og det går nok over. En fattig trøst mens det står på... Pyton er det!!! Håper uansett du får en fin helg, monja! Helgeklemmer fra sauen!
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2004 #1900 Skrevet 19. juni 2004 Hei vennen! DU - jeg har fortsatt ikke fått mobilnummeret ditt jeg! :fy: Har noen timer alene i ettermiddag, og tenkte jeg skulle kose meg med Kg - men her det jo ikke no' liv i det hele tatt, så jeg tenkte jeg fikk ta meg en dagbokrunde! Jeg ønsker deg og dine er fin lørdag! Håper det går bra på utstillingen! K
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå